دربازکن سیماران 46tk
دربازکن سیماران 46tk

دربازکن تصویری سیماران مدل 46TK بدون حافظه

  • صفحه نمایش 4.3 اینچ کلید لمسی
  • قابلیت بازکردن جک درب پارکینگ
  • 30 ماهه سیماران
  • دربازکن 4.3 اینچ مشکی رنگ سیماران HS-46TK بدون حافظه با قابلیت بازکردن جک درب پارکینگ دارای دکمه های لمسی
0 تومان 2,370,000 تومان

تاریخ بروزرسانی : جمعه, 07 اردیبهشت 1403
موجود است
ارسال رایگان
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی

آیفون تصویری 4.3 اینچ سیماران مدل 46TK

آیفون تصویری سیماران مدل HS-46TK یکی از جدید ترین تولیدات این کارخانه است که دارای نمایشگر 4.3 اینچی است که دارای امکاناتی مانند ارتباط با نگهبانی، نمایشگر با تکنولوژی TFT LCD، قابلیت بازنمودن درب پارکینگ، قابلیت نمایش تصاویر توسط دوربین مدار بسته، قابلیت اتصال به 2 پنل تصویری، مجهز به منوی OSD و مجهز به دکمه های لمسی TOUCH KEY اشاره نمود. 46TK سیماران بدون حافظه بوده و نمی توان تصاویر افرادی که زنگ واحد شما را می زنند ضبط نماید. در صورتی که این امر یک عیب برای شما محسوب می شود و داشتن کارت حافظه و ثبت تصاویر برای شما از اهمیت بالایی برخوردار است می بایست نسخه با حافظه این دستگاه که همان مدل 46TKM است را تهیه نمایید و می توان تفاوت این دو مدل را در این آپشن دانست که خود باعث تفاوت قیمتی بین این دو نیز شده است.

 برای آشنایی بیشتر با این مانیتور 4.3 اینچی با ما همراه باشید تا به بررسی دقیق تری از این تازه وارد بپردازیم.

 

مشخصات ظاهری

آیفون تصویری سیماران 46TK دارای ظاهری بسیار شیک و خاص است بطوری که در صورت دیدن آن چشمتان را بر روی دیگر دربازکن ها خواهید بست. ابعاد مربعی شکل این دربازکن تصویری باعث خاص تر شدن آن شده است. مانیتور 4.3 اینچی که دارای کیفیت تصویر بالایی است در قسمت بالایی بدنه قرار گرفته و در پایین آن نام شرکت سیماران دیده می شود که بر روی بدنه حک شده است تا اصالت کالا را تضمین نماید. در قسمت پایین آیفون تصویری سیماران 5 کلید لمسی به شکل زیبایی قرار گرفته که از روی شکل آن براحتی می توان تشخیص داد که هر کلید چه کاربردی دارد. یکی از تفاوت های ظاهری این محصول با اکثر دربازکن های تصویری نحوه قرار گرفتن گوشی است که در این مدل بر خلاف دیگر مدل ها در سمت راست قرار دارد.

 

مشخصات فنی 46TK Simaran

 

قابلیت بازنمودن درب پارکینگ

از ویژگی های بارز HS-46TK که کمتر در دیگر برند ها دیده می شود، بازکردن درب پارکینگ با استفاده از این دستگاه می باشد که به شما این امکان را می دهد تا تمامی جک های پارکینگ را فقط با کلید مخصوصی که بر روی مانیتور تعبیه شده است باز نمایید . این ویژگی فقط مختص جک هی سیماران نبوده و بقیه برند ها را نیز پشتیبانی می نماید. فقط ذکر این نکته ضروری است که برای استفاده از این ویژگی می بایست از قبل سیم کشی مربوطه را انجام دهید.

 

ارتباط با نگهبانی

در این آیفون تصویری سیماران امکان برقراری ارتباط و تماس با واحد های دیگر ساختمان را ندارد یعنی قابلیت اینترکام در این دستگاه گنجانده نشده است و فقط قابلیت ارتباط با نگهبانی را دارد. در صورتی که ارتباط یک به یک با دیگر واحد ها برای شما اهمیت دارد می بایست از مدل های دارای INTERCOM استفاده نمایید . ضمنا باید تمام واحد ها نیز این قابلیت را داشته باشند و الا این ویژگی برای شما کاربردی نخواهد داشت.

 

قابلیت اتصال به 2 پنل تصویری

ویژگی دیگر این محصول امکان اتصال به دو پنل تصویری می باشد. بدون نیاز به سوئیچر می توان این محصول را به پنل دوم متصل نمود و یا می توان از ورودی دوم برای اتصال مانیتور به دوربین مداربسته استفاده نمود. اگر ساختمان شما دارای دو ورودی باشد می توانید در هر ورودی یک پنل نصب نموده و هر دو را به یک مانیتور متصل نمایید که با زنگ خوردن هر کدام از پنل ها، مانیتور در داخل واحد به صدا در می آید به علاوه می توانید این دو خروجی را به یک پنل و یک دوربین مداربسته نیز متصل کنید.

 

مجهز به منوی OSD

این نمایشگر دارای منوی OSD است که می توان میزان شدت روشنایی تصویر، رنگ ، کنتراست نور و همچنین میزان صدای زنگ را به صورت نرم افزاری و بدون کلید مکانیکی تنظیم نمود.

 

قابلیت اتصال به دوربین مداربسته آنالوگ

این ویژگی این امکان را به شما می دهد تا با اتصال یک دوربین مداربسته به دستگاه بتوان تصاویر را به صورت آنی مشاهد نمود.این دوربین را می توانید جلوی درب واحد یا پارکینگ نصب نمایید.

 

محتویات بسته بندی

  • نمایشگر رنگی 4.3 اینچی با گوشی و سیم رابط
  •  کانکتور و متعلقات نصب
  •  دفترچه راهنما
  •  کارت گارانتی

 

گارانتی

مانیتور دربازکن یدون حافظه سیماران 46TK همانند دیگر محصولات سیماران دارای گارانتی 30 ماهه و خدمات پس از فروش گسترده در سراسر کشور می باشد. ضمن اینکه این میزان گارانتی خیال هر خریداری را از بابت ضمانت کالا راحت می نماید.

 

ویژگی های دربازکن 46TK سیماران

  • تصویر شفاف با استفاده از LCD رنگی 4.3 اینچ
  • مجهز به دکمه های لمسی TOUCH KEY
  • مجهز به منوی OSD
  • مجهز به ورودی دوربین مداربسته
  • مجهز به خروجی در بازکن دوم ( پارکینگ )
  • قابلیت اتصال به دو پنل تصویری ( یک پنل و یک دوربین مداربسته ) و انتخاب آنها توسط مانیتور
  • قابلیت ارتباط داخلی واحدها با مرکز نگهبانی و بالعکس
  • قابلیت انتخاب ورودی ها توسط مانیتور
  • قابل استفاده با تمام پنل های سیماران


پرسش و پاسخ
ارسال پرسش