آیفون تصویری آلدو مدل V414 بدون حافظه رنگ سفید

  • صفحه نمایش 4.3 اینچ
  • راه اندازی با حداقل سیستم
  • ظاهر زیبا
  • دربازکن تصویری تصویری 4.3 اینچ آلدو
1,951,000 تومان
5%
1,853,450 تومان

تاریخ بروزرسانی : جمعه, 07 اردیبهشت 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی

دربازکن 4.3 اینچی آلدو مدل V414 بدون حافظه سفید

دربازکن 4.3 اینچی آلدو مدل V414 بدون حافظه سفید یکی دیگر از محصولات شرکت آلدو می باشد که بدلیل قیمت پایین و کیفیت بالا مورد توجه بسیاری از خریداران قرار گرفته است. ALDO یکی از کمپانی های تولید کننده دربازکن و جک پارکینگی است که با داشتن بروز ترین ماشین آلات صنعتی و مهندسین با سواد اقدام به تولید انواع تجهیزات حفاظتی نموده است. این آیفون تصویری آلدو در دو مدل با حافظه و بدون حافظه عرضه شده است که در سری با حافظه  با V414M شناخته می شود. یکی از تغییرات ظاهری که V414 نسبت به سری های پیشین داشته استفاده از کلید های لمسی به جای دکمه ای است که زیبایی بصری چندین برابری را به ارمغان آورده است.

آیفون تصویری مدل 414 آلدو دارای صفحه نمایش4.3 اینچی رنگی می باشد که به دلیل برخورداری از تکنولوژی TFT تصاویری با کیفیت و رزولوشن بالا در اختیار کاربر قرار می دهد. همچنین صفحه نمایش این مدل آیفون از نوع LED می باشد به همین دلیل با توجه به نوع ساختار نسبت به سایر صفحه نمایش ها از طول عمر بیشتری برخودار است. این نمایشگر آلدو در دو رنگ مشکی و سفید طراحی شده است که کاربران می توانند با توجه به سلیقه و دکوراسیون منزل خود از این دو رنگ بهره مند شوند.

دربازکن 414 سفید آلدو

طراحی

یکی از مهمترین معیار های خرید آیفون تصویری ALDO زیبایی بصری آن است که موجب فروش بالا و محبوبیت آن می شود. این دستگاه همه ی ملاک هایی که برای زیبا دیده شدن لازم است را داراست و همین امر باعث محبوبیت آن شده است.

بدنه این محصول مستطیلی شکل است و طراحی آن به زیبایی انجام شده است ضمن اینکه بیشترین بخش مانیتور دستگاه را صفحه ای مشکی رنگ در برگرفته و وجود همین بخش مشکی رنگ کمک می کند تا کوچکی صفحه نمایش ۴.۳ اینچی به چشم نیاید. در کنار نمایشگر سه کلید لمسی وجود دارد که هرکدام کاربری خاصی بر عهده دارند و در اصل دکمه های اصلی آیفون تصویری مدل ۴۱۴ به شمار می روند.

گوشی آیفون تصویری 414 آلدو در سمت چپ بدنه قرار دارد و از قسمت پایین بدنه کمی بیرون زدگی دارد که این امر در کنار ظریف بودن گوشی به زیبایی بدنه افزوده است و عمل برداشتن و گذاشتن گوشی را ساده کرده می نماید.

 

اینترکام

همانطور که میدانید این قابلیت باعث بالا رفتن قیمت تمام شده دستگاه می شود و از آنجا که این دربازکن منزل در دسته بندی کالاهای اقتصادی و ارزان قیمت قرار می گیرد شرکت برای آن اینترکام لحاظ نکرده تا خریدارانی که بدنبال قیمتی مناسب هستند بتوانند از آن استفاده نمایند. به جای قابلیت INTERCOM از ارتباط با نگهبانی استفاده شده است که مشتریان می توانند بوسیله آن با نگهبانی در ارتباط باشند.

 

تغییر ملودی

یکی دیگر از امکانات این دربازکن تصویری ارزان قیمت امکان تغیر ملودی است که بمانند قبل دیگر از یک آهنگ تکراری و یکنواخت خسته نخواهید شد.

 

مشخصات فنی

  • صفحه نمایش ۴/۳ رنگی LED TFT
  • قابلیت ضبط و پخش عکس و فیلم به صورت دستی و اتوماتیک
  • قابلیت نصب بر روی آپارتمان های چند واحدی و ویلایی
  • قابلیت ارتباط با یک دوربین امنیتی (ارتباط هوشمند)
  • راه اندازی با حداقل سیستم

 

گارانتی

 

از مهمترین پارامتر های خرید یک کالا قطعا گارانتی و خدمات پس از فروشی است که آن شرکت برای محصولاتش ارائه میکند. چرا که می توان کیفیت جنس خریداری شده را از روی مدت زمان گارانتی و اطمینانی که شرکت از تولیدات خود دارد متوجه شد. در همین راستا آلدو آیفون تصویری های خود را با گارانتی 36 ماهه عرضه می کند تا مشتریان نگرانی از این بابت نداشته باشند.

 

سخن پایانی

درصورتی که از امکانات پر شمار آیفون تصویری های روز موجود در بازار استفاده نمی کنید و صرفا یک دستگاه باکیفیت و با طول عمر بالا را مد نظر دارید که قیمت مناسبی نیز داشته باشد ، ما به شما V414 ALDO را به شما معرفی می نماییم .



پرسش و پاسخ
ارسال پرسش