مانیتور 4.3 اینچی تکنما مدل TZ143
مانیتور 4.3 اینچی تکنما مدل TZ143

آیفون تصویری اقتصادی 4.3 اینچ تکنما مدل TZ143

  • صفحه نمایش 4.3 اینچ
  • قیمت اقتصادی
  • گارانتی 36 ماهه
  • دربازکن اقتصادی تکنما TZ143
0 تومان 2,106,000 تومان

تاریخ بروزرسانی : جمعه, 07 اردیبهشت 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی

آیفون تصویری اقتصادی تکنما مدل TZ143

آیفون تصویری اقتصادی و ارزان قیمت تکنما مدل TZ143، جدیدترین محصول تولید شده این شرکت از سری جدید TZ می باشد که مشتریان می توانند با قیمتی منصفانه و با امکانات بسیار آن را خریداری نمایند. دربازکن تکنما TZ143 شباهت بسیاری به مدل محبوب و پرفروش این شرکت که همان TakNama D43 می باشد، دارد و با تغییراتی که کارخانه در بخش ظاهری و استفاده از سیستم آنالوگ بجای دیجیتال آن داده است هزینه تمام شده را به نفع کاربران پایین آورده است.

 

سری TZ تکنما ، بر خلاف سرهای C ، D ، E ، F بر پایه سیستم آنالوگ می باشد و با گوشی های دیجیتال تکنما سازگار نمی باشد.

 

 

در تکنما برای استفاده از سیمکشی کمتر در ساختمان از سیستم دیجیتال برای رشته سیم کمتر استفاده می شد که در این محصول جدید همانند دیگر برند ها از رشته سیم های یکسان استفاده می شود. پس در اینصورت شما نمی توانید از این محصول برای جایگزین نمودن مدل های قبلی تکنما استفاده نمایید چراکه از آن پشتیبانی نمی کند. نمایشگر 4.3 اینچی این دستگاه کیفیت بسیار بالایی داشته و تصاویر شفاف و واضحی را ارائه می نماید. ماینتور تصویری تکنما مدل TZ143 علاوه بر تصویر میتواند صدای بسیار با کیفیتی را حتی به بالاترین نقاط ساختمان ارسال کند.

در صورتی که ساختمان شما به پنل و یا دوربین دوم مجهز شده است میتوانید مانیتور تصویری تکنما TZ143 را به پنل یا دوربین دوم متصل نمایید. نوع ملودی، صدای زنگ و همچنین تصویر در این آیفون تصویری تکنما به راحتی قابل تنظیم است و بر اساس شرایط و سلیقه میتوانید تنظیماتی را بر روی صدا و تصویر آن اعمال نمایید.

مانیتور تکنما

صفحه نمایش رنگی آیفون تصویری TZ143  تکنما

این آیفون تصویری دارای صفحه نمایشگر 4.3 اینچی تمام رنگی میباشد که از فناوری های TFT-LED در تولید آن استفاده میشود که در کاهش مصرف انرژی در این مدل آیفون ها تاثیر گذار است و دلیل آن نازک تر بودن صفحه نمایشگر نسبت به مدلهای پیشین این شرکت است  این مانیتور لمسی نبوده و کلید های آن برخلاف مدل D43 که لمسی بوده از کلید های مکانیکی بهره مند است.

محصولات انالوگ تکنما

کلید های تنظیمات در مانتیور 4.3 اینچ تکنما

در پایین مانتیور مانتیور 3 کلید مکانیکی قرارد دارد، این سه کلید وظیفه ایجاد ارتباط با نگهبانی  و بازکردن درب و سوئیچ بین پنل های تصویری و دوربین مداربسته را بر عهده دارد، همچنین چون مدل قادر به برقرای ارتباط داخلی نیست در دسته کلاس ساده آیفون ها قرار میگیرد با استفاده از این کلیدها توانایی تنظیمات شدت صدا و انتخاب ملودی ایجاد میشود.

 

گارانتی محصولات تک نما

کلیه محصولات برند تکنما از شبکه سراسری پشتیبانی در کشور بهره مند هستند و از گارانتی های بلند مدت 36 ماه استفاده میکنند که گویای ضمانت کیفیت بالا در محصولات است. مدت زمان گارانتی بالا علاوه بر آرامش خاطر برای خرید گویای کیفیت بالای این مدل میباشد

 

فاقد حافظه

آیفون تصویری Taknama TZ143 برخلاف سایر مدل ها فاقد حافظه داخلی و خارجی برای ثبت تصاویر است. پس درصورتیکه ضبط تصاویر افرادی که زنگ واحد شما می زنند برایتان اهمیت دارد می بایست از مدل های حافظه دار این برند مانند D43M و D70M استفاده کنید.

 

نداشتن قابلیت ارتباط داخلی 

یکی از تفاوت هایی که باعث کاهش قیمت این محصول گردیده است نداشتن هیچ نوع ارتباط داخلی است. پس اگر این ویژگی برایتان اهمیت ندارد TZ143 Taknama می تواند بهترین گزینه باشد.

 

استفاده از آنالوگ بجای دیجیتال

یکی از تفاوت های این محصول تازه وارد بهره مندی از آنالوگ بجای دیجیتال می باشد . در سری های پیشین بدلیل داشتن فناوری دیجیتال از رشته سیم های کمتری در داخل ساختمان استفاده می شد که این امر موجب علاقه ی ساختمان سازان بویژه برای پروژه های برج های مسکونی می شد که هزینه آن را به شدت کاهش می دهد. در سری TZ از انالوگ استفاده شده است که این فناوری در اکثر برند ها مانند تابا و سیماران دیده می شود. پس اگر از مدل های قبلی تکنما استفاده می کردید و یا سیمکشی شما بصورت دیجیتال است باید حتما از مدل های دیجیتال استفاده نمایید و این کالا مناسب شما نیست.



پرسش و پاسخ
ارسال پرسش