دربازکن تصویری NAMAVA C42T
دربازکن تصویری NAMAVA C42T

آیفون تصویری 4.3 اینچ بدون حافظه نماوا مدل C42T

  • نمایشگر 4.3 اینچ رنگی
  • امکان اتصال به دو پنل تصویری
  • قیمت اقتصادی
  • دربازکن تصویری Namava C42T با نمایشگر رنگی 4.3 اینچ بدون حافظه با قابلیت اتصال به دو پنل تصویری و دارای کلید های لمسی
1,716,000 تومان
تاریخ بروزرسانی : یکشنبه, 09 اردیبهشت 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی

آیفون تصویری بدون حافظه نماوا مدل C42T

یکی از شرکت هایی که به تازگی وارد بازار تولید و عرضه آیفون تصویری و جک های پارکینگی شده است برند نماوا می باشد. NAMAVA با هدف جلب رضایت مشتریان اقدام به ساخت دربازکن تصویری 4.3 اینچی نماوا C42T نمود. این محصول دارای ظاهری زیبا و در عین حال باکیفیت است که قیمت اقتصادی آن هر کاربری را وسوسه خواهد کرد. از امکانات این مدل می توان به نمایشگر رنگی 4/3 اینچ با تکنولوژی LED، صفحه کلید لمسی، امکان اتصال به دو پنل بیرونی، مجهز به سوئیچر هوشمند داخلی، امکان اتصال به دوربین مداربسنه، امکان فرمان به جک پارکینگ و آسانسور، امکان تنظیم ملودی با 20 زنگ متفاوت، امکان تنظیم رنگ، روشنایی و درخشندگی صفحه نمایش اشاره نمود.

 

مشخصات ظاهری Namava C42T

با دیدن این مانیتور تصویری نماوا قطعا جذب زیبایی و سادگی آن خواهید شد که می تواند به دکوراسسون و چیدمان هر خانه ای جلوه ای دوچندان ببخشد. استفاده از کلید های لمسی و قرار گرفتن آن در سمت راست نمایشگر حس لوکس بودن را به خوبی منتقل می نماید. روشن نمودن صفحه نمایش، بازکردن درب و اتصال به پنل دوم با این 3 کلید لمسی مدیریت و کنترل می شوند. در کنار آن یک مانیتور 4.3 اینچی با کیفیت قرار دارد که تصاویر شفاف و واضحی را به کاربر ارائه می نماید. در قسمت سمت چپ بدنه گوشی قرار گرفته است که اندازه بزرگ تر و کشیده تر آن و بیرون زدگی آن باعث خوش دست شدن آن میشود. در آخر نیز حک شدن نام کارخانه بر روی بدنه اصالت کالا را تضمین می نماید.

دربازکن نماوا

 

خصوصیات فنی آیفون تصویری نماوا C42T

همانطور که در بالا هم اشاره کردیم شرکت نماوا دو آیفون در سری C طراحی و تولید کرده است که در مدل های باحافظه و بی حافظه عرضه می شود. در آیفون نماوا مدل C42T برخی از ویژگی های مدل حافظه دار به چشم نمی خورد و تا حدی ساده تر از آن ساخته شده است. نماوا همه آیفون های خود را با قابلیت استفاده با پنل های دیگر برند ها ارائه می دهد. شما می توانید بدون نیاز به تغییر در سیم کشی ساختمان یا پنل و آیفون های دیگر برند ها، مانیتور مورد نظر خود از نماوا را استفاده کنید.

 

صفحه نمایش

صفحه نمایش این آیفون از نوع LED بوده و به اندازه 4.3 اینچ می باشد. نماوا همه آیفون های خود را با تکنولوژی ال ای دی ساخته است تا تصاویر از وضوح و شفافیت بالاتری برخوردار باشند. در مجموع ال ای دی ها نسبت به ال سی دی ها تصاویری با عمق رنگ و کنتراست بهتری ارائه می کنند و از تکنولوژی جدید تر و به روز تری برخوردارند. اندازه 4.3 اینچی برای یک آیفون تصویری کاملا مناسب به نظر می رسد و می توانید با استفاده از آن یک تصویر با ابعاد کافی و مناسب از مراجعه کننده خود را ببینید.

 

قابلیت اتصال به پنل دوم

با استفاده از این دربازکن 4.3 اینچ نماوا می توانید دو پنل در ورودی ساختمان خود را کنترل کنید. به این ترتیب که اگر ساختمان دارای دو ورودی باشد برای هر کدام از آن ها یک پنل در نظر می گیرید و هر دوی این پنل ها را به مانیتور داخل واحد متصل می کنید. با فشردن کلید زنگ بر روی هر کدام از پنل ها، مانیتور داخل واحد به صدا در می آید. این خروجی دوم را می توانید برای یک دوربین مداربسته هم به کار برید. مثلا یک دوربین را در لابی ساختمان قرار دهید و به مانیتور ها متصل کنید و یا دوربین را در پارکینگ یا انباری مربوط به واحد خود قرار داده و آن را به مانیتور درون منزلی خود ارتباط دهید تا تصاویر دریافتی از آن را به سادگی مشاهده کنید.

 

 گارانتی

تمامی محصولات آیفون تصویری نماوا خود را به مدت 3 سال گارانتی می کند و آن ها را با 10 سال خدمات پس از فروش روانه بازار می کند که این امر نشان دهنده اعتماد سازنده از کیفیت ساخت و اطمینان بخشیدن به خریداران است.

 

خرید دربازکن نماوا

نماوا به عنوان یکی از تازه وارد های این صنعت از هیچ چیزی برای بهتر دیده شدن و جلب رضایت مشتیان خود دریغ نکرده است. خرید دربازکن نماوا مدل C42T یکی از ارزان ترین و اقتصادی ترین های این شرکت می باشد که قیمتی رقابتی را با سایر رقبا درنظر گرفته است. درصورتیکه هنوز نتوانسته اید به گزینه مدنظر خود برسید و دچار سردرگمی شده اید می توانید با شماره های داخل سایت تماس گرفته و از نظرات کارشناسان ما استفاده نمایید.



پرسش و پاسخ
ارسال پرسش