دربازکن تصویری نماوا مدل d72tmi
دربازکن تصویری نماوا مدل d72tmi

آیفون تصویری 7 اینچ نماوا مدل D72TMI

  • دارای ارتباط داخلی بین واحدها
  • دارای قابلیت عکسبردای و ضبط فیلم
  • گارانتی 36 ماهه نماوا
3,350,000 تومان
تاریخ بروزرسانی : چهارشنبه, 05 اردیبهشت 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی Namava D72TMI

دربازکن نماوا مدل D72TMI

به عنوان یکی از دربازکن های با امکانات بالا و قیمت مناسب میتوان آیفون تصویری نماوا D72TMI نام برد، که به نوعی می توان آن را پرچم دار این شرکت دانست. Namava برای تولید این مانیتور از هیچ چیزی دریغ نکرده و بهترین ویژگی هارا در اختیار کاربران خود قرار میدهد. این مانیتور 7 اینچ از تکنولوژی LED  بهره می برد و از مشخصات فنی آن می توان به ارتباط با نگهبانی، صفحه کلید لمسی، امکان اتصال به دو پنل بیرونی، مجهز به سوئیچر هوشمند داخلی، امکان اتصال به 2 دوربین مدار بسته، مجهزبه سنسور حساس به حرکت (موشن)، ارتباط داخلی بین واحدها به صورت محرمانه، دارای قابلیت ضبط فیلم با صدا و عکس برداری، امکان نصب کارت حافظه باامکان پشتیبان گیری، دارای قابلیت فرمان به جک پارکینگی یا آسانسور یا کرکره برقی با استفاده از ماژول مخصوص اشاره نمود که هر مشتری را متقاعد به خرید آن می نماید.

 

ویژگی های دربازکن Namava D72TMI

  • نمایشگر رنگی 7 اینچ با تکنولوژی LED
  • ارتباط با نگهبانی
  • صفحه کلید لمسی
  • امکان اتصال به دو پنل بیرونی
  • مجهز به سوئیچر هوشمند داخلی
  • امکان اتصال به 2 دوربین مدار بسته
  • مجهزبه سنسور حساس به حرکت (موشن)
  • ارتباط داخلی بین واحدها به صورت محرمانه
  • دارای قابلیت ضبط فیلم با صدا و عکس برداری
  • امکان نصب کارت حافظه باامکان پشتیبان گیری
  • دارای قابلیت فرمان به جک پارکینگی یا آسانسور یا کرکره برقی با استفاده از ماژول مخصوص

 

مشخصات ظاهری آیفون تصویری نماوا D72TMI

این مانیتور دارای ظاهری شیک و جذاب یک بدنه مستطیلی سفید رنگ که گوشی صوتی درست به اندازه عرض بدنه، در سمت چپ آن قرار گرفته است. بیشترِ باقی مانده ی فضای دربازکن شامل یک صفحه سیاه رنگ می شود که دربرگیرنده صفحه نمایش و کلید های لمسی آیفون است. این صفحه نمایش 7 اینچی است که متداول ترین اندازه صفحه نمایش آیفون تصویری به شماره می رود. در سمت راست این نمایشگر می توانید 5 کلید لمسی را درست در زیر یکدیگر مشاهده کنید که برای هر کدام وظیفه مشخصی در نظر گرفته شده است.

 

مشخصات فنی درب بازکن نماوا مدل D72TMI

آیفون نماوا D72TMI یکی از مهمترین دربازکن های نماوا است که تقریبا یک آیفون کامل به شمار می رود. خصوصیات فنی این آیفون آن را در رده آیفون های پرکاربرد قرار می دهد و عملکرد های گوناگونی که ارائه می دهد امکان استفاده از آن در موقعیت های گوناگون را ممکن می کند. لازم به ذکر است که نماوا آیفون های خود را با انعطاف بالا و امکان استفاده با برند های دیگر تولید می کند. بنابراین می توانید آن را در ساختمانی با سیم کشی مربوط به تابا، الکتروپیک، سیماران، کالیوز یا... هم به کار برید.

 

صفحه نمایش

نمایشگر این آیفون دارای اندازه 7 اینچی است که با یک لایه محافظتی از جنس پلکسی و رنگ و چاپ آنتی استاتیک ساخت کشور تایوان کاور شده است. و می تواند تصاویر با کیفیت بسیار عالی و در اندازه مناسب در اختیار شما قرار دهد. این نمایشگر که با تکنولوژی ال ای دی ساخته شده است می تواند کیفیت بی نظیری در اختیار شما قرار دهد چرا که از شفافیت و وضوح بالاتری برخوردار است. همانطور که می دانید ال ای دی ها به نسبت ال سی دی ها به روز تر هستند و تصاویر آن ها از عمق رنگ و کنتراست بهتری برخوردارند.

 

قابلیت ارتباط داخلی و نگهبانی

این دربازکن 7 اینچ نماوا قابلیت برقراری ارتباط با واحد نگهبانی و همینطور تمام واحد های داخل ساختمان را دارد. به این ترتیب ارتباط ساده تری در داخل ساختمان را تجربه خواهید کرد.

 

قابلیت اتصال به پنل دوم و 2 دوربین مداربسته

دارا بودن 3 خروجی در پشت مانیتور این امکان را فراهم می کند که آن را به پنل دوم  و 2 دوربین مدار بسته در ساختمان خود  متصل کنید. به این ترتیب اگر ساختمان دارای دو ورودی باشد، می توانید هر دو را به مانیتور متصل کرده و تصاویر هر دو ورودی را ببینید و یا اینکه آن را به دوربین های مداربسته  در لابی، پارکینگ یا انباری متصل کرده و تصاویر آن را دریافت کنید وحتی بر خلاف اکثر برند ها میتوانید اطلاعات دریافتی از دوربین ها را ثبت و ضبط کنید.

 

 

فراخوان آسانسور و جک پارکینگ

خصوصیتی که نماوا در این مدل از آیفون های خود گنجانده است قابلیت باز کردن جک پارکینگ (یا کرکره برقی) می باشد. البته می توانید به جای آن، قابلیت فراخوانی آسانسور را فعال کنید که رساندن آسانسور به طبقه شما با فشردن یک کلید از داخل واحد است.

 

دربازکن نماوا

 

حافظه

این نمایشگر 7 اینچی قابلیت به کار گیری حافظه ضبط تصویر را هم دارد. بنابراین می توانید با به کار گیری یک مموری کارت تصاویر را به صورت عکس و همینطور فیلم با صدا ذخیره کنید. نا گفته نماند که حافظه داخلی این دستگاه به اندازه 100 فریم عکس ظرفیت دارد و میتوان مموری کارت تا 64 گیگابایت نیز روی دستگاه نصب نمود.

 

قابلیت موشن Motion

از خصوصیات جالب توجه این آیفون تصویری این است  که دارای سنسور حساس به حرکت هم هست. به این معنا که با عبور مراجعه کننده از جلوی پنل ودوربین مدار بسته  و تشخیص حرکت توسط سنسور، به صورت خودکار عکس یا فیلمی از وی ضبط می گردد. این خصوصیت برای ساختمان هایی شبیه به ویلا هایی مناسب است که کمتر مورد استفاده قرار می گیرد و ممکن است مدتی را در آن سپری نکنید، بنابراین می توانید به سادگی و با استفاده از این سیستم ضبط خودکار، از تمامی رفت و آمد هایی که حتی در تبود شما صورت گرفته است، مطلع شوید.

 

گارانتی و خدمات پس از فروش

این کارخانه مانیتور های خود را با گارانتی 3 ساله و خدمات پس از فروش 10 ساله عرضه می نماید که این امر بدلیل اطمینان از محصولات تولید شده خود و همچنین جلب اعتماد مشتریان می باشد.

 

قیمت آیفون تصویری نماوا مدل 72TMI

قیمت دربازکن تصویری 72TMI نماوا بدلیل ویژگی های منحصر بفردی که در آن بکار رفته است بسیار مقرون بصرفه بوده و ارزش خرید بالایی دارد بطوریکه این امکانات را در کمتر برند های ایرانی مشاهده می کنید که با این هزینه بتوان خرید نمود. سازگار بودن این آیفون تصویری نماوا برند های بازار مانند تابا و سیماران از دیگر عملکرد مثبت اوست که می توانید آن را جایگزین برند های دیگر نمایید.

 



پرسش و پاسخ Namava D72TMI
ارسال پرسش