دربازکن تصویری نماوا A42
دربازکن تصویری نماوا A42

آیفون تصویری 4.3 اینچی نماوا مدل A42

  • 4.3 اینچ بی حافظه
  • امکان بازکردن جک پارکینگ یا کرکره
  • دارای 20 ملودی زنگ
  • دربازکن 4.3 اینچ نماوا با قابلیت بازکردن جک پارکینگ و کرکره برقی یا فراخوان آسانسور دارای 20 ملودی زنگ متفاوت با امکان اتصال به دو پنل بیرونی
1,647,000 تومان
تاریخ بروزرسانی : جمعه, 31 فروردین 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی

مانیتور 4.3 اینچ نماوا مدل A42

از ارزان قیمت ترین و اقتصادی ترین مانیتور های تصویری بازار که یک کاربر می تواند خرید نماید می توان به آیفون تصویری نما وا A42 اشاره کرد. این دربازکن تصویری از نظر ظاهری شباهت بسیاری با مدل های قدیمی کوماکس دارد ولی از نظر امکانات اصلا قابل مقایسه نیستند چراکه در مدل نماوا شما تصویری رنگی با قابلیت های متعددی از قبیل نمایشگر رنگی 4/3 اینچ با تکنولوژی LED، امکان اتصال به دو پنل بیرونی، مجهز به سوئیچر هوشمند داخلی، امکان اتصال به دوربین مداربسته، امکان تنظیم ملودی با 20 زنگ متفاوت، امکان فرمان به جک پارکینگ و آسانسور، امکان تنظیم رنگ، روشنایی و درخشندگی صفحه نمایش را در اختیار دارید. یکی از دلایلی که باعث شده A42 با هزینه تمام شده بسیار پایین تری در اختیار شما قرار بگیرد نداشتن درگاه کارت حافظه برای ضبط تصاویر می باشد. ضبط تصاویر کاملا سلیقه ای می باشد که برای افرادی بی اهمیت و برای بعضی ها با ارزش است. 

آیفون تصویری

خصوصیات ظاهری درب بازکن تصویری نماوا مدل A42

همانطور که در تصویر هم مشاهده می کنید، این دربازکن تصویری نماوا A42 دارای بدنه سفید و مربعی است. این شکل ظاهری فرم جدیدی نیست و پیشتر آن را در آیفون هایی از برند های دیگر مانند آیفون تصویری 413 سوزوکی و کوماکس هم دیده بودیم. در بالاترین بخش بدنه صفحه نمایش 4.3 اینچی آن را مشاهده می کنید که یکی از متداول ترین اندازه های صفحه نمایش است.شرکت امید الکترونیک نماوا بر روی این نمایشگر یک صفحه طلقی قرار داده شده است تا از ایجاد هر گونه خط و خش و آسیب به نمایشگر جلوگیری شود. در سمت چپ بدنه گوشی صوتی و در سمت راست کلید های شاسی برای باز کردن در و برقراری ارتباط دیده می شود.

 

نمایشگر شفاف

نمایشگر این آیفون تصویری نماوا از نوع LED است که آن را برای نشان دادن جزییات بیشتر مناسب می کند تا تصاویر را با رزولوشن بهتری دریافت کنید. اندازه این نمایشگر 4.3 اینچی است که امکان مشاهده تصاویر در ابعاد کافی را برای شما ممکن می کند. شما می توانید در بخش تنظیمات رنگ صفحه نمایش و روشنی و درخشندگی آن را کنترل کنید و متناسب با شرایط خود، اعداد آن را مشخص کنید.

 

اتصال به پنل دوم

این مانیتور 4.3 اینچ بی حافظه نماوا امکان اتصال به دو پنل در خارج از ساختمان را هم برای شما ممکن می کند. به این ترتیب که اگر ساختمان شما دارای دو در ورودی باشد می توانید برای هر کدام از ورودی ها یک پنل در نظر بگیرید، هر دوی این پنل ها به مانیتور داخل واحد متصل می شوند و با فشردن زنگ شاسی هر کدام از پنل ها، مانیتور داخل واحد به صدا در می آید. اتصال این دو پنل به واسطه وجود دو خروجی در پشت مانیتور ممکن شده است. شما می توانید خروجی دوم را برای اتصال به یک دوربین مداربسته دیگر به کار برید. به این ترتیب که یک دوربین را در لابی ساختمان، پارکینگ و یا انباری واحد خود نصب کنید، با اتصال دوربین به مانیتور داخل واحد، می توانید تصاویر دریافتی از آن را هم مشاهده کنید. 

 

مجهز به سوئیچر داخلی

به علاوه این مانیتور دارای سوییچر داخلی هوشمند هم هست . اینکه درب بازکن تصویری نماوا مدل A42 دارای سوییچر داخلی هوشمند است این مزیت را دارد که دیگر نیاز به نصب سوییچر برای پنل و اشغال فضا نیست.

 

امکان انتخاب ملودی

در نظر داشته باشید که می توانید برای این مانیتور از 16 ملودی زنگ مختلف استفاده کنید. برای این کار باید به بخش تنظیمات رفته و یک آهنگ را از میان 16 ملودی دستگاه انتخاب و به عنوان زنگ مانیتور برگزینید.

 

فراخوان آسانسور و جک پارکینگ


خصوصیتی که نماوا در این مدل از آیفون های خود گنجانده است قابلیت باز کردن جک پارکینگ (یا کرکره برقی) می باشد. البته می توانید به جای آن، قابلیت فراخوانی آسانسور را فعال کنید که رساندن آسانسور به طبقه شما با فشردن یک کلید از داخل واحد است.

 

سازگار با همه پنل ها

 شما می توانید این مانیتور را با پنل هایی از برند های دیگر به کار برید. برای مثال اگر پنل ساختمان شما و در نتیجه ی آن، سیم کشی ساختمان از برند های سیماران، تابا، الکتروپیک، کوماکس و یا دیگر برند ها باشد، می توانید مانیتور نماوا را برای آن ها به کار برید. این انعطاف بالا استفاده از این محصول را برای موقعیت های گوناگونی مناسب می سازد.

 

گارانتی و خدمات پس از فروش

این کارخانه مانیتور های خود را با گارانتی 3 ساله و خدمات پس از فروش 10 ساله عرضه می نماید که این امر بدلیل اطمینان از محصولات تولید شده خود و همچنین جلب اعتماد مشتریان می باشد.

 

خرید دربازکن های تصویری نماوا Namava

درصورتیکی که نیاز به مشاوره در مورد خرید دربازکن تصویری برای ویلا و یا منزل خود دارید و نمی توانید ازبین تنوع وامکانات بسیار گسترده برند های مختلف یکی را انتخاب نمایید می توانید با شماره گیری و ارتباط با کارشناسان فروش دو بی کا بصورت رایگان از مشاوره آنان برخوردار شوید.



پرسش و پاسخ
ارسال پرسش