آیفون تصویری نماوا مدل b72
آیفون تصویری نماوا مدل b72

دربازکن تصویری 7 اینچ نماوا مدل B72

  • امکان اتصال به دو پنل تصویری
  • قیمت اقتصادی
  • بدون حافظه گارانتی 3 ساله
2,180,000 تومان
تاریخ بروزرسانی : جمعه, 07 اردیبهشت 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی

آیفون تصویری 7 اینچ نماوا مدل B72

شرکت نماوا یکی از کارخانه های تازه تاسیس است که در حوزه جک های پارکینگی و دربازکن تصویری فعالیت می نماید. بدلیل استفاده از قطعات باکیفیت و همچنین قیمت رقابتی با دیگر برند های بازار توانسته است در مدت زمان کم حضورش فروش بسیار بالایی داشته باشد. مانیتور 7 اینچ نماوا مدل B72 از محبوب ترین ها در بین مشتریان می باشد که دلیل آن استفاده از صفحه نمایشگر 7 اینچ و باکیفیت و قیمتی بسیار ارزنده می باشد. از امکانات این دستگاه می توان به نمایشگر رنگی 7 اینچ با تکنولوژی LED، امکان اتصال به 2 پنل بیرونی، امکان اتصال به دوربین مدار بسته، امکان فرمان به جک پارکینگ و آسانسور، مجهز به سوئیچر هوشمند داخلی، امکان تنظیم ملودی با 16 زنگ متفاوت، امکان تنظیم رنگ، روشنایی و درخشندگی صفحه نمایشاشاره کرد که نشان از تنوع عملکرد آن دارد.

 

ویژگی های دربازکن نماوا B72

  • نمایشگر رنگی 7 اینچ با تکنولوژی LED
  • امکان اتصال به 2 پنل بیرونی
  • امکان اتصال به دوربین مدار بسته
  • امکان فرمان به جک پارکینگ و آسانسور
  • مجهز به سوئیچر هوشمند داخلی
  • امکان تنظیم ملودی با 16 زنگ متفاوت
  • امکان تنظیم رنگ، روشنایی و درخشندگی صفحه نمایش

ویژگی ها

نمای ظاهری

آیفون تصویری نماوا B72 دارای یک بدنه مستطیل و سفید رنگ است که گوشی صوتی آن در سمت چپ بدنه به چشم می خورد. از آنجا که حدودا یک سوم از گوشی پایین تر از بدنه قرار می گیرد، در نگاه اول کاملا به چشم می آید و می توان آن را راه ساده تری برای برداشتنِ گوشی در نظر گرفت. در مرکز بدنه نماوا B72 می توانید صفحه نمایش ۷ اینچی را ببینید که اندازه بزرگ و خوبی برای نمایشگر به شمار می رود. در سمت راست بدنه هم سه کلید شاسی براق دیده می شود که هر کدام برای اجرای کارکرد های گوناگون در نظر گرفته شده است و این موضوع نشان دهنده این است که از کلید یا صفحه نمایش لمسی خبری نیست. 

 

فراخوان آسانسور و جک پارکینگ در Namava B72

شما می توانید آیفون تصویری 7 اینچ نماوا B72 را با جک پارکینگ یا همچنین کرکره برقی هماهنگ کنید و فقط با فشردن یک کلید که بر روی مانیتور تعبییه شده است درب پارکینگ خود را بازکنید. این محصول قابلیت فراخوانی آسانسور را نیز دارد که تنها با فشردن یک کلید این امکان برای شما وجود دارد که آسانسور را به طبقه ی خود بیاورید.

 

جمع بندی 

محصولات آیفون تصویری نماوا دارای گارانتی 3 ساله و خدمات پس از فروش 10 ساله بوده که می تواند اعتماد شما را به این کارخانه جلب نماید. یکی از معیار هایی که باعث فروش بالای آن شده است قیمت منصفانه 

و ویژگی های منحصر بفردی است که در هر دستگاهی پیدا نمی شود اما از هیچ کاری برای بهتر شدن و کامل شدن دریغ نکرده است. همچنین درصورت داشتن هرگونه سوال و یا نیاز به مشاوره می توانید با کارشناسان دو بی کا تماس نمایید و از راهنمایی های آنان بهره مند شوید.



پرسش و پاسخ
ارسال پرسش