دربازکن تصویری سیماران مدل 73M مشکی
دربازکن تصویری سیماران مدل 73M مشکی

مانیتور 7 اینچ حافظه دار سیماران مدل 73M (رنگ مشکی)

  • نمایشگر 7 اینچ لمسی
  • حافظه دار ، پشتیبانی از اینترکام
  • قابلیت بازکردن جک درب پارکینگ
0 تومان 3,950,000 تومان

تاریخ بروزرسانی : پنجشنبه, 09 فروردین 1403
موجود است
ارسال رایگان
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی

آیفون تصویری 7 اینچ سیماران مدل HS-73M رنگ مشکی

یکی از ایراداتی که خریداران وفادار همیشه از شرکت سیماران می گرفتند، نبودن رنگ مشکی در سبد محصولات سیماران بوده است چراکه افراد زیادی بدلیل نبودن رنگ مشکی از خرید این برند صرف نظر می کردند. اما حالا کارخانه با تولید آیفون تصویری 7 اینچ سیماران مدل HS-73M به رنگ مشکی توانسته یکبار دیگر باشگاه مشتریان خود را گسترده تر از قبل نماید. این نمایشگر که در مدل سفید رنگ خود به HS-72/M200 شناخته می شد اینبار با کد کالایی متفاوت تر ظاهر شده است و به 73M تغییر نام داده است. اما این تغییر را می توان تنها در نام و رنگ آن جستجو نمود چراکه با همان امکاناتی که در نسخه پیشین وجود داشته استفاده میشود.

 

از دیگر ویژگی های این آیفون تصویری سیماران می توان به صفحه نمایشگر 7 اینچ با تکنولوژی TFT LCD، ارتباط با نگهبانی، اتصال به 2 پنل تصویری، اتصال به درب پارکینگ، تشخیص  حرکت ( Motion Detection)، قابلیت تنظیم صدای زنگ و انتخاب ملودی از بین 16 ملودی، قابلیت انتقال تصاویر و فیلم های ضبط شده بر روی Micro SD card، دارای منوی فارسی و انگلیسی و گارانتی 30 ماهه اشاره نمود. در ادامه این محصول را به چالش خواهیم کشید تا عیار و ارزش خرید آن را بررسی نماییم پس تا انتها همراه ما باشید.

 

شکل ظاهری

ظاهری تخت و کشیده مستطیلی شکل ساده با عرض کم، که به وسیله ی یک نمایشگر 7 اینچ احاطه شده است، این دربازکن تصویری فاقد هر گونه کلید مکانیکی یا تاچ است که با لمس LCD به راحتی می توان به منوی تنظیمات مانیتور دسترسی پیدا نمود، کلید روشن و خاموش و شیار قرارگیری کارت حافظه در پایین مانیتور قرار دارد و گوشی توسط سیستم مغناطیسی بر روی بدنه قرار گرفته است تا در زمان نزدیک شدن گوشی، مگنت قرار گرفته شده گوشی را جذب کرده و باعث شود گوشی کاملا در جای خود قرار گیرد.

 

 

صفحه نمایشگر

صفحه ی نمایشگر دربازکن 73M از یک صفحه 7 اینچ تمام لمسی بهره می برد که با استفاده از تکنولوژی TFT LCD این امکان را به کاربر می دهد تا تصاویری با کیفیت و رزولوشن بالا را مشاهده نماید.

 

 

اینترکام یا ارتباط داخلی بین واحدها

یکی از مزیت های این مدل که جزو پر آپشن ترین نمایشگر سیماران به حساب می آید قابلیت اینترکام یا ارتباط بین واحد ها می باشد به اینصورت که شما بدون نیاز به مراجعه حضوری و تنها با گرفتن شماره واحد موردنظر می توانید با واحد فوق تماس برقرار نمایید، همچنین امکان انتقال این مکالمه به واحدهای دیگر نیز در این محصول وجود دارد.

 

ضبط و ذخیره عکس و فیلم

 حافظه داخلی دربازکن تصویری Simaran HS-73M قابلیت ذخیره سازی 100 عکس را داراست در این مانیتور همچنین می توان این حافظه را با استفاده از TF بردی که در زیر قاب قرار دارد را به حافظه عکس و فیلم ارتقاء داد در اینصورت با قرار دادن یک MICRO-SD در این محل بر روی این حافظه می توان عکس و فیلم با صدا ذخیره نمود که این ضبط عکس و فیلم می تواند به صورت دستی یا اتوماتیک باشد زمانیکه در تنظیمات حافظه مد Auto Photo فعال شود وقتی مراجعه کننده از طریق پنل با واحد فوق تماس می گیرد به طور اتوماتیک یک عکس در حافظه داخلی دستگاه ذخیره می شود و با فعال شدن مد Auto Video و قرار دادن کارت حافظه زمانیکه مراجعه کننده از طریق پنل با واحد فوق تماس می گیرد به طور اتوماتیک یک فیلم 15 ثانیه ای با صدا در حافظه خارجی  (MICRO SD) ذخیره می شود و اگر بخواهیم به صورت دستی حافظه شروع به عکسبرداری و فیلمبرداری نماید باید در تنظیمات حافظه گزینه inactive فعال شود در اینصورت مانیتور فقط به صورت دستی می تواند از مراجعه کننده عکس یا فیلم بگیرد همچنین امکان انتقال این عکس ها و فیلم ها بر روی MICRO SD جهت مشاهده در سیستم های کامپیوتری نیز وجود دارد .

 

ارتباط با نگهبانی 

برای ساختمان هایی که دارای نگهبان هستند به راحتی و بدون مراجعه حضوری، ساکنین ساختمان می توانند با نگهبان ارتباط برقرار نمایند و بالعکس نگهبان نیز می تواند بدون مراجعه به واحدها با واحدها تماس صوتی برقرار نماید.

 

اتصال به 2 پنل تصویری

اگر ساختمان شما دارای دو ورودی باشد، می توانید در هر ورودی یک پنل نصب کنید و هر دو ورودی را به یک مانیتور متصل کنید، در اینصورت با زنگ خوردن هر کدام از پنل ها، مانیتور می تواند تصویر مراجعه کننده آن ورودی را نمایش دهد. یا می توانید از ورودی دوم برای نصب دوربین استفاده نمایید که این دوربین را می توان در هر جای ساختمان که لازم باشد مثل : پارکینگ، انباری و ... نصب نموده و تصاویر این دوربین را بر روی مانیتور مشاهده نمایید یعنی در این محصول امکان اتصال به 2 پنل تصویری و یا یک پنل و یک دوربین وجود دارد .

 

اتصال به درب پارکینگ

با این دربازکن سیماران می توانید بدون نیاز به ریموت و تنها با لمس یک دکمه به راحتی درب پارکینگ را باز نموده اما لازم است که یک کابل از جک پارکینگ به پنل درب کشیده شود تا این امکان محقق شود.

 

Motion Detection

قابلیت تشخیص حرکت بدین صورت است که با فعال کردن Motion Detection در تنظیمات مانیتور، اگر کسی جلو درب قرار گرفته و حتی زنگ را نزده باشد، مانیتور این حرکت را تشخیص داده و شروع به فیلمبرداری از آن می نماید و آن را در حافظه خود ذخیره می کند که از نظر امنیتی میتواند حائز اهمیت باشد که این قابلیت می تواند در ورودی دوم (مربوط به دوربین مدار بسته ) عمل نماید.

 

محتویات داخل بسته بندی

  • نمایشگر با گوشی و سیم
  • کاتالولگ و دفترچه راهنما
  • کانکتور 5 پین 1 عدد
  • کانکتور 4 پین 2 عدد
  • کانکتور 2 پین 2 عدد
  • 2 عدد پیچ
  • 2 عدد رول پلاک
  • کارت گارانتی 1 عدد

 

آیفون تصویری مشکی رنگ سیماران HS-73M

 

گارانتی

سیماران به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان ایرانی در حوزه پنل درب ورودی، مانیتور، جک پارکینگی ، راهبند پارکینگ ، دوربین مداربسته ، آنتن مرکزی و ... به شمار می رود و از این رو دارای خدمات گسترده در سراسر ایران می باشد و از این بابت خیال شمارا بابت نصب دربازکن و سایر تجهیزات در هر شهری راحت می نماید. علاوه بر این ضمانت نامه 30 ماهه نشان دهنده اطمینان سازنده از کالای عرضه شده می باشد که مدت زمان بالای آن نیز گواه همین امر است.



پرسش و پاسخ
ارسال پرسش