مانیتور 7 اینچ تابا مدل 1070 پرو
مانیتور 7 اینچ تابا مدل 1070 پرو

آیفون تصویری 7 اینچ تابا مدل 1070PRO

  • قابلیت بازکردن جک پارکینگ
  • نمایشگر لمسی ، حافظه دار
  • دارای ارتباط داخلی
  • صفحه نمایش بزرگ 7 اینچی
  • دارای حافظه داخلی برای ذخیره 200 تصویر
  • قابلیت افزودن حافظه با اضافه کردن SD کارت
  • قابلیت فیلمبرداری همراه با صدای مراجعه کننده
  • قابلیت اتصال به 2 درب ورودی
  • قابلیت اتصال به 2 دوربین مداربسته
  • دارای زبان فارسی و انگلیسی
  • دارای تقویم شمسی و میلادی
4,200,000 تومان
2%
4,116,000 تومان

تاریخ بروزرسانی : پنجشنبه, 30 فروردین 1403
موجود است
ارسال رایگان
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی Taba TVD-1070 Pro

آیفون تصویری 1070 PRO تابا با نمایشگر 7 اینچ

پس از معرفی مانیتور 1070i توسط شرکت تابا الکترونیک و استقبال بی نظیر مشتریان از این محصول باعث شد تا این شرکت را تشویق به محصول کامل تری نماید که از نظر امکانانت ، زیبایی برتری قابل توجهی به مدل قبلی خود دارد و بتواند بیش از پیش کاربران خود را راضی نگه دارد لذا آیفون تصویری تابا TVD-1070 PRO معرفی و عرضه گردید. این مانیتور 7 اینچ با ویژگی های همانند قابلیت اتصال به جک پارکینگی و باز نمودن آن بوسیله دستگاه، قابلیت اتصال به 2 دوربین مداربسته و همچنین نور تزئینی شکیل و جذاب که در نسخه 1070I وجود نداشت می تواند یک گزینه عالی برای افراد سخت پسند باشد. 1070 پرو از نظر ظاهری شباهتی به مدل 70-5 TABA دارد ولی امکانات این دو به هیچ وجه قابل قیاس نیست چراکه یکی قیمتی اقتصادی دارد و دیگری بدلیل آپشن های بسیار و جذاب قیمتی به مراتب بیشتر دارد و در سری محصولات لاکچری شرکت قرار می گیرد.

 

مقایشه 1070 با نسخه پرو

 

مشخصات ظاهری

در نگاه اول به شباهت این محصول با مدل 70-5 پی خواهید برد اما تفاوت های بسیاری در مشخصات بین این دو دیده میشود که می توان به صفحه نمایش 7 اینچ تمام لمسی ، پشتیبانی از درگاه کارت حافظه، پشتیبانی از بازکردن جک پارکینگ ، پشتیبانی از اتصال 2 دوربین مداربسته و قابلیت عکس برداری و فیلم برداری اشاره نمود. دربازکن تصویری تابا 1070 پرو دارای یک قاب مشکی رنگ می باشد که توانسته جذابیتی دو چندان را به دستگاه بدهد. در قسمت پایین صفحه نمایشگر نام تابا و همچنین مدل آن به زیبایی حک شده است . در قسمت انتهایی یک نوار طوسی رنگ قرار گرفته است که باعث خاص تر شدن آن و منحصر بفرد  شدن 1070 PRO شده است و مانند دیگر مانیتور های بازار از یک رنگ استفاده نکرده است.

 

مانیتور 7 اینچ

مشخصات فنی

می توان جدید ترین تولید آیفون تصویری تابا را کالایی کامل با امکانات رفاهی بسیار لقب داد که می تواند سخت پسند ترین کاربران را مجاب به خرید خود نماید. در ادامه به بررسی آپشن های آن خواهیم پرداخت لذا تا انتها با فروشگاه دوبی کا همراه باشید.

 

پشتیبانی از کارت حافظه

یکی از امکاناتی که بعضی افراد نسبت به آن حساس هستند و می خواهند دربازکن تصویری آن را دارا باشد قابلیت فیلم برداری و عکس برداری می باشد که برای این کار نیاز به یک کارت حافظه برای ذخیره سازی می باشد. این ماینتور 7 اینچ تابا علاوه بر داشتن حافظه داخلی برای ثبت تصاویر دارای یک خروجی درگاه رم SD کارت بوده که می تواند فیلم 15 ثانیه ای از افرادی که زنگ واحد شمارا می زنند تهیه نماید. حداکثر کارت حافظه ای که می توانید بر روی آن قرار دهید 32 گیگابایت بوده که فضای بسیار مناسبی بشمار می رود.

پشتیبانی از رم اس دی

پشتیبانی از 2 پنل دم دری

این ویژگی برای خانه یا ویلاهایی با دو درب ورودی بسیار حائز اهمیت است چراکه می توان دو پنل دم دری را به یک آیفون تصویری متصل نمود و با زنگ خوردن هر کدام از درب های ورودی دربازکن شما نیز به صدا در خواهد آمد. پس درصورتیکه خانه ی شما دارای دو درب ورودی می باشد این نمایشگر بهترین گزینه برای شما می باشد.

خروجی های 1070 تابا

استفاده از 3 مانیتور در یک واحد

اگر فضای خانه شما بسیار وسیع باشد و یا ویلای شما دارای 2 یا 3 طبقه باشد می توانید بجای نصب یک دربازکن می توان برای هر طبقه یکی از آنها را بصورت مجزا قرار داد. بنابراین می توان گفت که می توان تا حداکثر 3 مانیتور را بصورت موازی به یک پنل اتصال نمود و دیگر لازم نیست مسافت طولانی را برای بازکردن درب و دیدن فرد پشت درد طی نمایید.

محصول جدید تابا

اتصال به 2 دوربین مداربسته

اتصال 2 دوربین مداربسته با کیفیت تصویر HD به این دستگاه شما را قادر میسازد تا بتوانید بصورت لایو یا زنده از تصاویر دوربین بهره مند شوید. کاربرد این قابلیت وقتی خود را نشان می دهد که می خواهید بصورت برخط پارکینگ یا جلوی درب واحد را مشاهده نمایید و از اتفاقات باخبر شوید. قابلیت موشن یا تشخیص حرکت ویژگی است که آیفون تصویری Taba 1070 Pro آن را داراست و در صورت حرکت افراد از جلوی لنز دوربین شروع به ثبت و ذخیره بر روی کارت حافظه می نماید.

 

اینترکام یا ارتباط داخلی

دیگر ویژگی های این آیفون تصویری 7 اینچی تابا استفاده از تکنولوژی جدید اینترکام در این مدل است. قابلیتی که امکانی جدید را برای کاربران این درب باز کن فراهم کرده است. این ویژگی که به تازگی در درب بازکن ها مورد استفاده قرار می گیرد ، کاربران را قادر می سازد از این دستگاه به عنوان یک تلفن داخلی برای ارتباط با دیگر مشترکین و همچنین نگهبانی به صورت خصوصی استقاده کنند و دیگر احتیاجی به زنگ زدن هر واحد برای برقراری ارتباط نیست.

 

بازکردن درب پارکینگ بوسیله 1070 پرو

یکی از جدید ترین آپشن هایی که شرکت های تولید کننده بر روی محصولات گران قیمت و به اصطلاح لاکچری خود قرار داده اند، بازکردن جک پارکینگی بوسیله یک کلید روی مانیتور می باشد. برای این کار نیاز به سیمکشی از پنل دم در به برد مدار فرمان درب اتوماتیک است تا بتواند دستوری را که از صفحه نمایش صادر می شود اجرا نماید.

 

 

قیمت گوشی تابا مدل 1070 PRO

یکی از ملاک های تعیین کننده قیمت آیفون تصویری امکانات رفاهی است که تولید کننده برای مشتریان خود در نظر می گیرد. صفحه نمایش تاچ یا لمسی، اندازه نمایشگر، پشتیبانی از کارت حافظه، قابلیت بازنمودن درب اتوماتیک و ... همگی در قیمت نهایی گوشی تاثیر گذار خواهند بود. قیمت گوشی تابا 1070 Pro بدلیل داشتن بیشتر ویژگی های فنی طبیعتا قیمت به مراتب بالاتری نسبت به سایر گوشی ها دارد که می توان صرف این هزینه را مقرون بصرفه و ارزنده دانست. 

 

خرید آیفون تصویری تابا 1070 پرو 

فروشگاه دو بی کا به عنوان یکی از قدیمی ترین فروشگاه های اینترنتی در حوزه سیستم های حفاظتی و نظارتی بشمار می رود که در این مدت زمان تمام سعی خود را نموده تا کالا را با بهترین و نازل ترین قیمت به دست مصرف کننده برساند. ارائه محصولات با گارانتی اصلی و همچنین مشاوره رایگان برای خرید آیفون تصویری از جمله کارهایی است که این شرکت وظیفه ی خود می داند. در صورت نیاز به خرید آیفون تصویری تابا مدل 1070 پرو می توانید با همکاران ما در واحد فروش تماس گرفته و یا بصورت اینترنتی به سبد خریدتان اضافه و هزینه آن را پرداخت نمایید.

دربازکن تصویری تابا مدل 1070pro

 

تفاوت آیفون تصویری 1070i و 1070 pro

مقایسه



پرسش و پاسخ Taba TVD-1070 Pro
  • کاربر سایت ﺳﻪشنبه، 10 مرداد 1402

    سلام آیا بدون برداشتن گوشی امکان صحبت وجود دارد؟

    ثبت پاسخ
    • پاسخ :

      درود ، خیر همچیم امکانی فراهم نیست.

  • کاربر سایت دوشنبه، 30 مرداد 1402

    درود ایا من میتوانم برای واحد خودم ایفون تابا قدیمی را با این نوع 1070تعویض کنم ارتباط بر قرار میشود.اپارتمان 4واحدی

    ثبت پاسخ
    • پاسخ :

      سلام ، بله امکانش هست.

  • کاربر سایت یکشنبه، 05 شهریور 1402

    سلام مثل بقیه محصولات گارانتی دارد؟

    ثبت پاسخ
    • پاسخ :

      درود ، مانیتور تابا 1070Pro همانند تمامی محصولات تابا دارای 36 ماهه گارانتی می باشند

  • کاربر سایت دوشنبه، 06 شهریور 1402

    سلام . من برای منزلم نیاز به یک ۱۰۷۰ پرو با دوشاسی و دو دستگاه ۴ این چ حافظه دار دارم . لطفا راهنمایی و اعلام قیمت بفرمایید .

    ثبت پاسخ
    • پاسخ :

      درود، برای مشاوره و راهنمایی با شماره های درج شده روی سایت تماس بگیرید

  • کاربر سایت یکشنبه، 26 شهریور 1402

    این به پنل قابلیت اتصال به وایفا دارد؟؟

    ثبت پاسخ
    • پاسخ :

      درود ، خود مانیتور TVD-1070PRO امکان اتصال به وای فای نداره ولی از طریق وای فای باکس تابا این امکان براش فراهم میشه و میشه به وای فای وصلش کرد.

  • کاربر سایت چهارشنبه، 08 آذر 1402

    ببخشید چراغ چشم زن زیر مانیتور رو هم میشه قط کرد یا ن

    ثبت پاسخ
    • پاسخ :

      درود ، خیر این چراغ نمایشگر وضعیت روشن یا خاموش بودن دستگاه هست و امکان خاموش کردنش نیست، مگه اینکه خودتون با چسب روش رو بپوشونید.

  • کاربر سایت یکشنبه، 12 آذر 1402

    سلام ایفون من قدیمی میباشد میشه بجای اون قدیمی این ایفون رو نصب کنم و سیم رو کار رد نکنم

    ثبت پاسخ
    • پاسخ :

      درود ، اگه سیم کشی شما استاندارد باشه از نوع 0.6 فویل دار میتونه روی همون سیم کشی نصب کرد در غیر این صورت و نصب روی سیم کشی ضعیف تر ممکنه صدای شفاف و تصویر مناسبی به شما ارائه ندهد.

ارسال پرسش