دربازکن تصویری 4.3 اینچ آلدو مدل V414M

  • نمایشگر 4.3 اینچ رنگی
  • دارای حافظه داخلی
  • قابلیت ارتباط با یک دوربین امنیتی
2,368,000 تومان
5%
2,249,600 تومان

تاریخ بروزرسانی : جمعه, 10 فروردین 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی ALDO 414M VIDEO DOOR OPENER

دربازکن تصویری آلدو 414M با نمایشگر 4.3 اینچی

دربازکن تصویری 414M آلدو مدل حافظه دار دارای صفحه نمایشگر رنگی 4.3 اینچی است که این قابلیت را دارد تا بتواند تصاویر مراجعه کنندگانی که زنگ واحد شمارا بزنند در حافظه خود ثبت و ضبط نماید و کاربر در لحظه که اراده نماید بتواند آن را مشاهده نماید. آلدو یکی از بزرگترین تولید کنندگان جک پارکینگ و آیفون تصویری می باشد که با داشتن تنوع بالا و درنظر گرفتن سلیقه مشتریان خود، توانسته رضایت مندی حداکثری کاربران را بدست آورد و خود را به یکی از پرطرفدار ترین شرکت های این حوزه معرفی نماید. مانیتور 4.3 اینچی ALDO می تواند تصاویری واضح و باکیفیت را به نمایش گذاشته ضمن اینکه شما می توانید با کلید هایی که در زیر دستگاه تعبیه شده است نور و رنگ آن را نیز به دلخواه تنظیم نمایید. همچنین این امکان وجود دارد تا بتوانید میزان صدای زنگ را با توجه به نیاز خود کم یا زیاد نمایید.

مانیتور آلدو مدل 414 حافظه دار

طراحی

یکی از مهمترین معیار های خرید آیفون تصویری آلدو زیبایی بصری آن است که موجب فروش بالا و محبوبیت آن می شود. این دستگاه همه ی ملاک هایی که برای زیبا دیده شدن لازم است را داراست و همین امر باعث محبوبیت آن شده است. بدنه  دربازکن آلدو 414M مستطیلی شکل است و طراحی آن به زیبایی انجام شده است ضمن اینکه بیشترین بخش مانیتور دستگاه را صفحه ای مشکی رنگ در برگرفته و وجود همین بخش مشکی رنگ کمک می کند تا کوچکی صفحه نمایش ۴.۳ اینچی به چشم نیاید. در کنار نمایشگر سه کلید لمسی وجود دارد که هرکدام کاربری خاصی بر عهده دارند و در اصل دکمه های اصلی آیفون تصویری مدل 414M به شمار می روند.

 

 

مشخصات فنی

  • صفحه نمایش ۴/۳ رنگی LED TFT
  • قابلیت ضبط و پخش عکس و فیلم به صورت دستی و اتوماتیک
  • قابلیت نصب بر روی آپارتمان های چند واحدی و ویلایی
  • قابلیت ارتباط با یک دوربین امنیتی (ارتباط هوشمند)
  • راه اندازی با حداقل سیستم

 

گارانتی

 

از مهمترین پارامتر های خرید یک کالا قطعا گارانتی و خدمات پس از فروشی است که آن شرکت برای محصولاتش ارائه میکند. چرا که می توان کیفیت جنس خریداری شده را از روی مدت زمان گارانتی و اطمینانی که شرکت از تولیدات خود دارد متوجه شد. در همین راستا آلدو آیفون تصویری های خود را با گارانتی 36 ماهه عرضه می کند تا مشتریان نگرانی از این بابت نداشته باشند.

 

جمع بندی

درصورتیکه قیمت دربازکن تصویری برایتان اهمیت دارد و از طرفی به دنبال یک مدل حافظه دار می گردید پیشنهاد ما به شما آیفون تصویری آلدو Aldo 414M است که هم قیمت مناسبی دارد و هم این امکان را فراهم میسازد تا درصورتیکه در منزل حصور ندارید بتواند تصاویر افراد مراجعه کننده به واحد شمارا بصورت خودکار و اتوماتیک ضبط نماید تا در موقع برگشت به خانه بتوانید از اتفاقات افتاده در غیابتان مطلع شوید. فروشگاه اینترنتی دوبیکا با هدف رفاه و رضایت مشتریان خود محصولات برند آلدو را با کمترین قیمت و در سریع ترین زمان بدستتان خواهد رساند.

 



پرسش و پاسخ ALDO 414M VIDEO DOOR OPENER
ارسال پرسش