آیفون تصویری 4.3 اینچ سوزوکی مدل 416M
آیفون تصویری 4.3 اینچ سوزوکی مدل 416M

مانیتور دربازکن تصویری 4.3 اینچ سوزوکی مدل SUZUKI 416IM (رنگ سفید)

  • نمایشگر 4.3 اینج با کلید های لمسی
  • دارای حافظه داخلی
  • قابلیت فیلمبردای
  • قابلیت نصب بر روی منازل ویلایی و آپارتمانی
  • انتقال صوت و تصویر با کیفیت بالا
  • سیستم ارتباط با واحد نگهبانی
  • دارای قطع کن مغناطیسی
2,380,000 تومان
3%
2,308,600 تومان

تاریخ بروزرسانی : شنبه, 06 مرداد 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی Suzuki SZ-416IM

آیفون تصویری سوزوکی مدل SZ-416IM (سفید) با نمایشگر 4.3 اینچ

آیفون تصویری سوزوکی SZ-416M جدیدترین و در عین حال ارزان ترین آیفون تصویری حافظه دار سوزوکی بوده که دارای کلیدهای لمسی و نمایشگر 4.3 اینچی می باشد. رنگ بندی در این آیفون تصویری سوزوکی دار همانند دیگر محصولت این کارخانه در دو رنگ سفید و مشکی عرضه می شود که کاربر می تواند باتوجه به سلیقه و دکوراسیون منزل خود یکی را به دلخواه انتخاب نماید. وجود حافظه داخلی باعث می شود تا یک تصویر از افرادی که زنگ درب محل سکونت شما را می زندند گرفته و ذخیره نماید. این ویژگی عمدتاً برای زمانهایی که در خانه حضور ندارید کاربرد دارد و قابلیت مشاهده یک عکس از فرد مراجعه کننده را میسر میسازد.

با این حال برای رفاه و رضایت بیشتر خریداران این برند از یک درگاه کارت حافظه micro sd نیز استفاده نمده تا بتوان علاوه بر ثبت تصاویر یک فیلم کوتاه 15 ثانیه ای نیز از آنان گرفت. دسته گوشی سمت چپ نمایشگر قرار گرفته است و کادر مشکی دور تا دور LCD جلوه بسیار زیبا و شکیلی را به دستگاه داده است. ارتباط با نگهبانی و گارانتی 3 ساله و خدمات پس از فروش 10 ساله دربازکن تصویری سوزوکی از دیگر مزایای آن بشمار می رود.

 

آیفون تصویری 416im سوزوکی

 

مشخصات فنی آیفون تصویری سوزوکی مدل SZ-416IM

  • صفحه نمایش 4.3 اینچ رنگی از نوع TFT-LCD
  • کلید های لمسی
  • دارای حافظه داخلی و خارجی برای ذخیره تصاویر و فیلم کوتاه (15 ثانیه)
  • قابلیت مشاهده فیلم و تصویر ذخیره شده
  • انتقال صدا و تصویر با کمترین میزان نویز و یالاترین کیفیت
  • ارتباط با نگهبانی
  • قطع کنن مغناطیسی
  • گارانتی 3 ساله

 

 

ارتباط با نگهبانی

دربازکن تصویری جدید سوزوکی SZ-416 امکان برقراری ارتباط و تماس با واحد های دیگر ساختمان را ندارد و بجای آن شما می توانید از ارتباط با نگهبانی استفاده کنید. بنابراین برای افرادی که نیازمند ارتباط یک به یک در ساختمان های مسکونی یا اداری هستند توصیه نمیشود. ذکر این نکته ضروری است که برای استفاده از این قابلیت می بایست تمام آیفون تصویری های ساختمان دارای ارتباط داخلی باشد و چنانچه می خواهید فقط برای واحد خود دربازکن خریداری نمایید اصلا این موضوع  اهمیت نخواهد داشت.

مشخصات دربازکن تاصویری سوزوکی مدل sz-416im

 

آیفون تصویری 4.3 اینچ سوزوکی

این آیفون تصویری دارای یک صفحه نمایش 4.3 اینچ است که از تکنولوژی TFT-LCD برای ساخت آن استفاده شده است و تصاویری بسیار باکیفیت و قابل قبول را ارائه می دهد. نمایشگر این محصول ازنوع لمسی است و به وسیله 3  کلید که زیر لوگو آن تعبیه شده است کنترل و مدیریت می شود.

 

گارانتی 36 ماهه سوزوکی

یکی از محاسن محصولات دربازکن سوزوکی Suzuki ضمانت نامه 36 ماهه بوده که بیشترین مدت زمان گارانتی را در بین دیگررقبا ارائه می نماید و میتواند خیال شمارا از بابت پرداخت هزینه در صورت خرابی راحت نماید. همچنین خدمات پس از فروشی که این شرکت درنظر گرفته است 10 سال می باشد که این نیز در نوع خود تحسین برانگیز است.

 

قیمت مانیتور تصویری 4.3 اینچ سوزوکی مدل 416M

416IM را باید ارزان ترین مدل حافظه دار SUZUKI دانست که بدلیل قیمت بسیار مناسب و بصرفه آن نسبت به امکاناتی که در اختیار مشتریان قرار می دهد ارزش خرید آن را بسیار بالا برده و از همین رو بهترین گزینه برای کسانی که بدنبال یک نمایشگر رنگی با امکان ثبت و ذخیره تصویر بر روی کارت حافظه هستند می باشد.

 

خرید آیفون تصویری سوزوکی مدل 416M

درصورت نیاز به خرید آیفون تصویری سوزوکی مدل 416M برای خود و ساکنین ساختمان بصورت یک پکیج (شامل پنل دم دری، ترانس و مانیتور) می توانید با کلیک نمودن بر روی گزینه فقط مانیتور در قسمت پایین بخش قیمت کالا و انتخاب تعداد واحد مورد نظر از قیمت نهایی و بصرفه ارائه شده در فروشگاه اینترنتی دوبیکا(نمایندگی آیفون تصویری برند SUZUKI سوزوکی) بهره مند شوید و در سریع ترین زمان درب منزل با بهترین بسته بندی که درخور مشتریان گرامی می باشد تحویل بگیرید. درصورت نیاز به مشاوره خرید پکیج آیفون تصویری می توانید با همکاران این مجموعه در ارتباط باشید.



پرسش و پاسخ Suzuki SZ-416IM
ارسال پرسش