دربازکن تصویری سیماران HS-43

  • صفحه نمایش 4.3 اینچ
  • دارای طراحی جدید
  • گارانتی 30 ماهه سيماران
  • آیفون سیماران HS-43 با صفحه نمایش 4/3 اینچ رنگی، طراحی جذاب بدون حافظه
1,960,000 تومان
4%
1,881,600 تومان

تاریخ بروزرسانی : پنجشنبه, 09 فروردین 1403
موجود است
ارسال رایگان
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی Simaran HS-43

آیفون تصویری سیماران HS-43

برند سیماران یکی از برندهای بنام و شناخته شده در زمینه آیفون های تصویری و سایر تجهیزات الکترونیکی می باشد، سیماران همواره در تولید آیفون تصویری ، جک درب اتوماتیک، راهبند های اتوماتیک و سایر تجهیزات و لوازم الکترونیکی جرو یکی از شرکت های بنام ایرانی می باشد. طراحی دربازکن تصویری سیماران HS-43 را میتوان الهام گرفته شده از  یکی از مدل های آیفون تصویری سامسونگ دانست. 

آیفون تصویری سیماران مدل HS-43

معرفی آیفون تصویری سیماران HS43

آیفون تصویری سیماران HS-43 محصول شرکت سیماران بوده که از برند های شناخته شده در زمینه تولید آیفون تصویری است. در تولید این محصول تلاش شده همزمان با بهترین طراحی در ابعادی مناسب ، تمامی نیاز ها و انتظاراتی که از یک آیفون تصویری خوب می توان داشت را برآوده کند. در اولین نگاه صفحه نمایش 4.3 اینچی با تکنولوژی TFT (Thin Film Transistor) که با وجود کیفیت تصویر عالی ، از مصرف انرژی بسیار پایینی بر خوردار است را می توان دید. یکی دیگر از ویژگی هایی که  صفحه نمایش این دستگاه دارد ، سیستم OSD (On Screen Display) است که امکان تنظیم صفحه نمایش را به راحتی قابل دسترسی قرار می دهد. علاوه بر آن برای روشنایی بیشتر ، از تکنولوژی LED که شفافیت تصویر را به حداکثر توان آن می رساند برای نور پس زمینه استفاده شده است.

ابعاد دربازکن تصویری سیماران HS-43 به ترتیب طول : 225mm عرض 130mm و ضخامت 38mm است که نمایشگر آن در قاب مشکی رنگ قرار گرفته که دسته گوشی در سمت چپ آن قرار دارد که کمی از مانیتور بیرون زده است و دکمه های عملکرد دستگاه در زیر صفحه نمایش قرار گرفته اند.

 

مانیتور سیماران hs-43

 

از نکات قابل توجه مدل آیفون سیماران HS-43 ارتباط صوتی شفاف بین آیفون تصویری (گوشی داخلی) با پنل خارجی ساختمان است.

استفاده از تضاد رنگی (صفحه نمایش مشکی و بدنه سفید) و رعایت استاندارد های بین المللی در طراحی و ساخت ، زیبایی این مدل آیفون تصویری را دو چندان می کند.

 

صفحه نمایش

صفحه نمایش 4.3 اینچی با تکنولوژی DIGITAL TFT LCD و سیستمOSD  یا همان (On Screen Display) قابلیتی است که تنظیمات نمایشگر را به صورت لحظه ای روی نمایشگر اصلی نمایان می کند. به طور مثال هنگام کم کردن نور یا صدا یا... المانی مبتنی بر کم شدن نور یا صدا یا... روی صفحه نمایان می شود.

Screen

مجهز شدن صفحه نمایش به تکنولوژی LED که امروزه در اکثر صفحه نمایش ها کاربرد دارد و باعث افزایش شفافیت و نور پس زمینه می شود. با به کارگیری این تکنولوژی در این مدل آیفون تصویری ، با توجه به بالا رفتن کیفیت دوربین پنل های خارجی ، می توان تصویر خوبی از شخص یا محیط اطراف و یا... دریافت کرد.

 

طراحی و کیفیت ساخت

آیفون تصویری با توجه به کاربرد آن وسیله ای ضروری در هر خانه ای می باشد. با توجه به این الزام ، طراحی و کیفیت ساخت آن هم مورد اهمیت بسیاری قرار می گیرد. طراحی شیک و باریک این مدل باعث می شود علاوه بر استفاده کاربردی ، به یک وسیله ی تزیینی تبدیل گردد.

 

قابلیت ها و امکانات

یکی از امکانات جدیدی که در این مدل توسط شرکت سیماران قرار داده شده است که در گذشته کمبود آن احساس میشد. قابلیت اتصال به دو پنل تصویری است که برای خانه یا ویلاهایی با داشتن دو درب ورودی بسیار کاربردی به حساب می آید و شما می توانید با خرید این دربازکن تصویری از آن بهره مند شوید.

آیفون سیماران HS43

 

ویژگی های درب بازکن تصویری سیماران HS43:

  • تکنولوژی نور پس زمینه LED
  • تصویر شفاف با Digital TFT LCD رنگی 4/3 اینچ
  • طراحی جدید و بسیار زیبا
  • ارتباط دو طرفه صوتی شفاف با پنل ورودی 
  • مجهز به سیستم OSD
  • روشن کردن دوربین از طریق مانیتور بدون زنگ زدن
  • امکان نصب مانیتور و گوشی صوتی فرعی
  • منبع تغذیه سوئیچینگ حفاظت شده در رنج 100 -240V

 

آیفون تصویری سیماران HS-43 یکی از مانیتور فانتزی و پرفروش شرکت آیفون تصویری سیماران می باشد که با داشتن ظاهر زیبا و جذاب هر سلیقه هر مشتری را به خود جلب می نماید.



پرسش و پاسخ Simaran HS-43
  • کاربر سایت جمعه، 18 فروردین 1402

    با سلام میشه کاتالوگ کامل دستگاه رو برام بفرستین آیا میشه به این آیفن کد داد که از درب با کد وارد شویم

    ثبت پاسخ
    • پاسخ :

      سلام و عرض ادب. برای بازکردن درب بوسیله کد میبایست از پنل های آیفون تصویری کدینگ استفاده نمایید.

  • کاربر سایت شنبه، 19 فروردین 1402

    سلام هزینه نصب ۴ واحد این مدل چقدر میشود.با توجه به اینکه ساختمان قدیمی بودهو در حال حاظر ایفون صوتی تابا در آن وصل است

    ثبت پاسخ
    • پاسخ :

      دوبیکا: هزینه نصب هر مانیتور 150 هزار تومان و هزینه نصب پنل 300 هزار تومان می باشد اگر کار نیاز به سیم کشی هم داشته باشه با توجه به متراژ هزینه اون هم به مبلغ اضافه خواهد شد.

  • کاربر سایت ﺳﻪشنبه، 28 شهریور 1402

    سلام برای باز کردن درب کد 6رقمی داریم میخواهیم تغییر بدیم میشه راهنمایی بفرمایید .

    ثبت پاسخ
    • پاسخ :

      درود ، باید به دفترچه راهنمای پنل مراجعه کنید

ارسال پرسش