آرام بند درب شیشه اس d84
آرام بند درب شیشه اس d84

آرام بند درب شیشه ای فاتلس مدل Fateless D84

  • برای وزن 20 الی 70 کیلوگرم
  • عرض درب حداکثر 95cm
  • 10 ساله فاتلس
  • آرام بند درب شیشه ای فاتلس D84 مناسب برای درب هایی به وزن 20 الی 70 کیلوگرم با حداکثر عرض درب 95 سانتی متر
4,100,000 تومان
تاریخ بروزرسانی : جمعه, 31 فروردین 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی

آرام بند فاتلس مناسب برای درب های شیشه سکوریت

آرام بند درب شیشیه ای فاتلس مدل D84 یکی دیگر از  تولیدات این شرکت تایوانی است که از محبوبیت بالایی در کشورمان برخوردار است و دلیل این امر کیفیت بسیار بالا و همچنین قیمتی مقرون بصرفه بودن آن است. آرام بند Fateless D84 مخصوص درب های شیشه ای می باشد و به کمک چهار پیچ بر روی زمین نصب شده و مانع از بسته شدن سریع و بازی کردن درب شیشه ای می شود.

این محصول برای درب های شیشه سکوریت تا حداکثر وزن 70 کیلوگرم و عرض درب 95 سانتی متر مناسب بوده و می تواند بواسطه دو سرعته بودن خود در دو مرحله درب را ببندد تا از شدت و ضرب بسته شدن بکاهد. ضمن اینکه از اصلی ترین مزیت های این دستگاه می توان به گارانتی 10 ساله اشاره نمود که قطعا خیال شمارا از بابت کیفیت آن آسوده می نماید.

در ادامه به بررسی این آرام بند دو سرعته بیشتر خواهیم پرداخت پس تا انتها ما را همراهی نمایید.

برند فاتلس

 

چرا آرام بند فاتلس؟

در ادامه جواب این سوال را پیدا خواهید کرد که چرا باید به این کارخانه معتبر اعتماد نمایید پس تا انتها مارا همراهی بفرمایید.

 استفاده از آرامبند برای درب های شیشه ای

از اصلی ترین دلایل استفاده از این محصول بر روی درب شیشه ای ، کمک به جلوگیری از هدر رفت انرژی است که در رفت آمد های زیاد اتفاق میفتد بطوریکه در فصول سرد سال مانع از خروج گرما از محیط و در فصل های گرم سال مانع از خروج سرمای فضا میگردد.

 

قابلیت استپر 90 درجه ای

با استفاده از این ویژگی شما قادرید تا درب را در زاویه 90 درجه نگه دارید.این امکان وقتی اهمیت پیدا می نماید که فضای شما دارای رفت و آمد بسیار بالا بوده و دیگر لازم نیست هر لحظه درب باز یا بسته شود.

آرام بند درب شیشه ای فاتلس D84

استفاده از سیستم دو زمانه

یکی از مشکلات درب های شیشه ای بسته نشدن کامل و یا بازی کردن زیاد درب هنگام بسته شدن می باشد. ولی حالا با آرام بند دو زمانه فاتلس دیگر با این سری معذل ها روبرو نخواهید بود چراکه از بسته شدن آن در دو سرعت مطمئن خواهید بود. این سیستم به اینصورت کار می کند که تا زاویه 15 درجه درب به سرعت شروع به بسته شدن می نماید و در انتهای مسیر از سرعتش کم شده تا با آهستگی و کمترین سرعت بسته شود.

 

گواهینامه های بین المللی

کارخانه فاتلس تایوان با کسب کلیه استانداردهای ضد حریق، UL و گواهی کیفیت CE اروپا و سابقه درخشان تولید با کیفیت ترین محصولات تحت لیسانس برندهای معتبر اروپایی، امروزه بخش وسیعی از بازار جهانی را در سیطره خود درآورده است. بطور کلی عملکرد صحیح آرام بند میتواند با پیشگیری از امکان باز ماندن درب، امنیت محیط را تضمین نماید و در فصول گرم و سرد سال نیز مانع از انتقال هوای مطبوع داخل به محیط خارج گردد.

 

بدنه فولادی ضد حریق

بدنه آرام بند بصورت یکپارچه از جنس آلومینیوم فشرده و با پوشش رنگ ضد حریق تولید شده و بازوی آن از جنس فولاد بوده که می توانید سرعت آن را بوسیله پیچ تنظیم مدیریت نمایید.

 

قابلیت تنظیم سرعت

میزان سرعت بسته شدن درب در آرام بند درب شیشه ای فاتلس D84 ، در محدوده های ۰ تا ۱۵ درجه به صورت آهسته و ۱۵ تا ۱۸۰ درجه  به شکل پرسرعت انجام می پذیرد که  کاربر می تواند توسط پیچ های روی دستگاه ، سرعت آن را به دلخواه تنظیم کند.

 

مشخصات فنی FateLess D84

  • آرامبند تایوانی فاتلس مدل D84
  • مناسب برای در هایی با وزن 20 الی 70 کیلو گرم و عرض 95 سانتی متر
  • قابل استفاده برای در های شیشه ای
  • گواهینامه CE اروپا
  • تنظیم سرعت دستگاه به صورت 2 زمانه
  • نصب آسان و تنظیم فنر با پیچ آلن
  • بدنه فولادی و ضد حریق
  • گارانتی 10 ساله

 

با خیال راحت بخر!

شاید گفتن اینکه محصولات آرام بند فاتلس دارای 10 سال گارانتی است برای شما باورکردنی نباشد ولی واقعیت همین است! برند Fateless یکی از معدود کمپانی هایی است که برای اطمینان دادن به کاربران برای داشتن یک کالای باکیفیت این مقدار ضمانت را بر روی محصولاتش قرار می دهد. پس اگر قصد خرید آرامبند دوزمانه فاتلس را دارید ، یک لحظه هم درنگ نکنید.



پرسش و پاسخ
ارسال پرسش