قفل درب حیاطی برقی ویرو
قفل درب حیاطی برقی ویرو

قفل حیاطی ویرو کلید کامپیوتری مدل Viro Block-Out

  • دارای 10 کلید کامپیوتری
  • ساخت ایتالیا
  • 2 ساله
  • قفل حیاطی ویرو با 10 کلید کامپیوتری
تماس بگیرید
تاریخ بروزرسانی : جمعه, 07 اردیبهشت 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی

قفل برقی با کلید کامپیوتری ویرو مدل BLOCK OUT

قفل برقی ویرو مدل BLOCK OUT  یکی از با کیفیت ترین و مستحکم ترین قفل های بازار است که دارای 10 عدد کلید کامپیوتری از جنس برنجی با روکش نیکل است که باعث نشکستن کلید و افزایش طول عمر مغزی قفل می شود.این قفل که مناسب درب های نفر رو و پارکینگی است امکان تنظیم فاصله سیلندر با زبانه را در فواصل 50 تا 80 میلی متری دارد. ولتاژ کاری این قفل درب حیاطی ویرو 12 ولت می باشد. بدنه ی این قفل برقی از جنس فولاد گالوانیزه یک تکه و  رنگ متالیک آنتراسیت می باشد و زبانه آن نیز مانند مانند کلید ها و سیلندر از جنس تمام برنجی با مکانیزم دو تکه ضد سرقت است که همین عمر باعث افزایش طول عمر دستگاه می شود. کارخانه ویرو ویژگی شب بند را نیز دارد که به معنی سه قفله کردن درب برای امنیت بیشتر ساختمان در شب می باشد و در صورت بازکردن درب به وسیله آیفون تصویری قفل درب باز شده و پس از بسته شدن ، درب باز به حالت سه قفله در می آید. در ضمن این قفل می تواند برای درب راست بازشو و هم چپ بازشو مورد استفاده قرار بگیرد.

قفل برقی ویرو

شرکت ویرو ایتالیا

ویرو | Viro یک برند ایتالیایی است که در ضمینه محصولات امنیتی مانند قفل  و درب های اتوماتیک فعالیت می‌کند. ویرو  viro با بیش از 75 سال تجربه و بهره گیری از بروز ترین و پیشرفته ترین ماشین آلات صنعتی روزدنیا، امروزه به یکی از بزرگترین تولید کننده های محصولاتی  همچون قفل ، آرام بند ویرو و دیگر محصولات امنیتی تبدیل شده است.

 

متعلقات داخل بسته بندی

متعلقات داخل بسته بندی

ویژگی های قفل برقی ویرو

  • قابلیت قفل شدن با شب بند
  • امکان نصب روی درهای چپ و راست
  • 10 کلید کامپیوتری
  • قابلیت تنظیم سیلندر خارجی در فواصل ۵۰ تا ۸۰ میلی متری
  • دارای ضامن برنجی با قابلیت غیر فعال شدن
  • ساخت ایتالیا
  • گارانتی 30 ماهه

رنگ بندی سیزا بلک اوت

 

 گارانتی

قفل درب برقی ویرو دارای 30 ماه گارانتی می باشد تا خیال خریداران را از بابت کیفیت محصول راحت نماید همچنین خدمات پس از فروش 10 ساله ویرو نگرانی شما را از بابت تامین قطعه مرتفع میسازد.

 

ابعاد و اندازه قفل VIRO

ابعاد و اندازه

جمع بندی

شرکت ویرو یکی از معتبر ترین تولید کنندگاه محصولات حفاظتی و امنیتی است که توانسته به پشتوانه سابقه ی طولانی و تولید محصولات با کیفیت و با طول عمر بالا ، جایگاه ویژه ای در بین مشتریان و خریداران این حوزه پیدا کند. قفل ویرو VIRO با بیش از 75 سال تجربه و بهره گیری از بروز ترین و پیشرفته ترین ماشین آلات صنعتی روزدنیا، امروزه به یکی از بزرگترین تولید کننده های محصولاتی  همچون قفل برقی ، آرام بند و دیگر محصولات امنیتی تبدیل شده است. پس اگر به دنبال یک محصول با دوام و برند معتبر هستید حتما قفل برقی ویرو را در نظر داشته باشید.

 

نکته مهم

قبل از خرید قفل برقی حتما به بیرون بازشو یا داخل بازشو بودن درب دقت نمایید چراکه شکل قرار گیری زبانه قفل با هم فرق می کند و قابل تطبیق نیستند لذا در هنگام خرید مدل مورد نظر را با کارشناسان فروش ما در میان بگذارید.



پرسش و پاسخ
ارسال پرسش