دستگاه کنترل تردد بتا مدل 1205A
دستگاه کنترل تردد بتا مدل 1205A

دستگاه کنترل تردد بتا مدل BETA 1205A

  • قابلیت تعریف کارت و رمز
  • صفحه کلید لمسی
  • امکان تعریف و حذف سریع کاربران
  • اکسس بتا 1205A با قابلیت به کار بردن کارت و رمز عبور با امکان تعریف کارت مدیریت جهت تعریف و حذف سریع کاربران و دارای صفحه کلید لمسی با قابلیت تعریف کارت و رمز
تماس بگیرید
تاریخ بروزرسانی : شنبه, 01 اردیبهشت 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی

کارتخوان بتا مدل 1205A

کارتخوان بتا مدل 1205A یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین سری های این شرکت بوده که بدلیل تنوع امکانات و همچنین قیمت مقرون بصرفه و اقتصادی خود طرفداران زیادی پیدا کرده است. این اکسس کنترل بتا دارای یک صفحه کلید طرح لمسی است که برای ورود و همچنین تنظیمات کاربری به کار برده می شود و طراحی آن به گونه ای است که از ورود گرد و غبار به داخل بدنه جلوگیری می نماید. علاوه بر آن این محصول از سیستم کارت خوان یا ورود با کارت نیز پشتیبانی نموده و کاربر می تواند 3 حالت را برای ورود تعیین کند. ورود با کارت، رمز و کارت و رمز باهم 3 مد این دستگاه می باشد.  امکان اضافه کردن تعداد 1000 کاربر برای دستگاه کنترل تردد Beta باعث شده تا از این دستگاه بتوان برای مراکز دولتی، بیمارستان ها، منازل و ادارات و... به راحتی استفاده نمود.

از دیگر امکانات این کارتخوان قابلیت نصب کلید دستی روی دستگاه می باشد. علاوه بر این یکی از مهمترین انتظارات مشتریان حذف کاربران بد حساب از سیستم بوده است که این دستگاه با ثبت کد کاربری برای هر کاربر امکان حذف را نیز سهولت بخشیده است و به همین خاطر در مجتمع های مسکونی به شدت محبوب شده است چراکه با نصب آن در داخل آسانسور می توان کارت کاربران بدحساب را غیر فعال نمود که این امر مانع از حرکت اسانسور با کارت آنها می شود.

نمای ظاهری

 

مشخصات ظاهری

دستگاه کنترل تردد بتا 1205A دارای ابعاد 120×78×22mm و وزن 110 گرم می باشد که بیانگر سبک بودن و جمع و جور بودن آن است. استفاده از بدنه ای با جنس پلاستیک مقاوم باعث شده است تا علاوه بر مقاومت بالا دارای هزینه ی تمام شده بسیار پایین تری نسبت به مدل های بدنه فلزی باشد. در وسط Access Control یک صفحه کلید وجود دارد که در نگاه اول ممکن است فکر کنید که لمسی است ولی اینگونه نیست و از تکنولوژِ مکانیکی استفاده می نماید اما بدلیل طراحی زیبای آن قادر به تشخیص آن نیستید. در پایین اعداد یک کلید زنگ برای بازکردن درب توسط اپراتور تعبیه شده است که کاربر می تواند یکی از خروجس های دستگاه را به آن اختصاص دهد.

 

امکان تنظیم سطح دسترسی برای افراد مختلف با دستگاه کنترل تردد

دستگاه‌های کنترل تردد این امکان را برای شما فراهم می‌کنند که بتوانید برای افراد مختلف سطح دسترسی‌های متفاوتی را مشخص کنید. این ویژگی برای سازمان‌هایی که پرسنل زیادی دارند اما می‌خواهند فقط به افراد محدودی اجازه دسترسی به برخی مکان‌ها را بدهند؛ بسیار کارآمد است. همچنین می توانید از آن در داخل آسانسور برای اجازه حرکت به طبقات بالا را فراهم سازید و بوسیله این کنترل دسترسی ، کارت کاربران بد حساب که شارژ ساختمان را واریز نکرده اند غیر فعال نمایید و استفاده از آسانسور را برای آنان غیر ممکن سازید که این امر بیشتر در برج های مسکونی بسیار کارآمد است.

 

اکسس کنترل در اسانسور

 

قابلیت تنظیم کارت تا 1000 عدد

از دیگر مزیت های کارتخوان بتا امکان پشتیبانی تا 100 عدد کارت است که عدد بسیار خوبی بشمار می رود و برای سازمان ها، ادارات، شرکت های خصوصی و برج های مسکونی مناسب است.

 

نحوه عملکرد اکسس کنترل

برای اینکه بتوانید اجازه ورود یا خروج افراد را صادر کنید نیاز به دستگاه‌های کنترل تردد دارید. این دستگاه‌ها را می‌توان روی درهای ورودی یا هر بخشی که می‌خواهید دسترسی افراد را به آن محدود کنید، نصب کرد. برای این که افراد مجاز بتوانند وارد یا خارج شوند؛ باید قادر باشند تا اطلاعات مورد نیاز را وارد دستگاه کنند . این کالا دارای 3 مد بصورت کارت، رمز و کارت و رمز می باشد که می توانید یکی از آن را بصورت دلخواه فعال کنید.

 

قابلیت ها Beta 1205A

  • دستگاه کنترل دسترسی Beta مدل 1205A
  • قابلیت به کار بردن کارت یا کارت و رمز عبور
  • ظرفیت تعریف 1000 کاربر
  • دارای ویگند ورودی جهت اتصال ریدر
  • قابلیت تنظیم مدت‌زمان عملکرد رله و زمان آلارم
  • دارای سنسور ضد سرقت
  • صفحه­ کلید لمسی
  • امکان تعریف کارت مدیریت جهت تعریف و حذف سریع کاربران

 

انواع حالت های LED

در تصویر زیر نحوه و نوع چراغ های ال ای دی را توضیح داده ایم که هر کدام عنوان کننده عملکردی است که در پایین مشاهده می فرمایید.

چراغ ال ای دی

 

نقشه سیم بندی

در تصویر پایین می توانید نمونه سیم بندی 1205A BETA را مشاهده نمایید.

نقشه سیم بندی

 

برای خرید انواع دستگاه اکسس کنترل ، با کارشناسان دو بی کا تماس حاصل فرمایید.

 

 

 



پرسش و پاسخ
ارسال پرسش