قفل برقی پارکینگی یوتاب 1093

  • دارای 3 عدد کلید
  • مناسب درب پارکینگ
  • 24 ماهه یوتاب
1,400,000 تومان
تاریخ بروزرسانی : پنجشنبه, 13 اردیبهشت 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی UTAB Parking Lock

قفل برقی یوتاب بدون شستی پارکینگی 1093

قفل برقی یوتاب پارکینگی 1093 از محصولات برند معتبر الکتروپیک به عنوان قفل کله گاوی یا قفل لاک پشتی نیز شناخته می شود. این قفل برقی به دلیل ایمنی بالا، استحکام بیشتر، و عدم نیاز به تنظیم مجدد، به عنوان جایگزین مناسبی برای قفل درب حیاط، به ویژه در درب های پارکینگ، مورد استفاده قرار می گیرد. ویژگی های بارز این محصول شامل ایمنی بالا، مقاومت در برابر ضربه و فشار، و کیفیت بالای ساخت می باشد. تفاوت آن با قفل های شستی در این است که امنیت بیشتری در صورت قطع برق دارد. شرکت یوتاب با استفاده از مواد اولیه مرغوب، تجهیزات مدرن، و نیروهای آموزش دیده، قفل برقی یوتاب پارکینگی را با کیفیت بالا تولید کرده است تا در مدت نسبتا کوتاه تری نسبت به رقبای اصلی خود در این عرصه پیشی بگیرد. شایان ذکر است که در بسته بندی این محصول دو کلید مکانیکی نیز وجود دارد که درصورت نیاز می توانید آن هارا کپی کرده و به تعداد واحد های ساختمان خود ارتقا دهید.

قفل برقی

قفل برقی چیست؟

یکی از مسائلی که از گذشته تاکنون به اهمیت ویژه برخورده است، امنیت و حفاظت از جان و اموال در برابر سارقین می‌باشد. در گذشته، افراد از وسایل سنتی مانند زنجیر و قفل‌های آهنی برای این منظور استفاده می‌کردند. با پیشرفت تکنولوژی و گسترش صنایع و سیستم‌های امنیتی، قفل‌های جدیدی به بازار عرضه شده‌اند که به آسانی امکان حفاظت را ارتقاء داده‌اند. قفل برقی، به عنوان یک لوازم حفاظتی نوین، با گسترش آپارتمان‌ها و ساختمان‌ها، توجه زیادی به خود جلب کرده است. این قفل‌ها با استفاده از انرژی برق عمل می‌کنند و با توجه به نوع سیستمی که بر روی آن‌ها نصب شده است، امکان کنترل از راه دور را فراهم می‌کنند.

 

اهمیت نصب قفل برقی بر روی جک پارکینگی

شما می توانید بدون قفل برقی نیز امنیت ساختمان خود را بالا ببرید، اما چند نکته است که اگر از قفل برقی استفاده نکنید ممکن است حتی بهترین جک پارکینگی ایتالیایی هم به کمک شما نیاید و نیاز باشد تا از قفل پارکینگی کله گاوی یوتاب استفاده کنید:

 

ضعف در پایه های جک پارکینگی

با این که این مشکل در ساختمان هایی که از ابتدای ساخت از جک میخواهند استفاده کنند کمتر دیده می شود؛ اما در دیگر ساختمان هایی که جای مناسب برای تعبیه پلیت های تقویتی جک فراهم نکرده اند، نصاب را مجبور می سازد تا یراق های تقویتی دیگر برای نصب جک استفاده کنند. در این گروه از ساختمانها، درب با فشار خیلی کمتر از 600 کیلوگرم باز شده و راه را برای سارقان باز میکند.

 

نصب غیرصحیح و بدون کارشناسی

در صورت نصب ناصحیح جک درب پارکینگ، ممکن است به دلیل زاویه اندک بازو، تمام توان بازوها به درستی به کار نرود و در نتیجه، درب با فشار دست باز گردد. این مسأله می تواند منجر به ضعف عملکرد سیستم شود و از جلوگیری مؤثر در ورود افراد غیرمجاز به محیط پارکینگ محافظت نکند. از این رو، نصب اجزاء امنیتی با دقت و صحیح توسط نصابان حرفه ای امری حیاتی برای حفظ کارایی و امانت سیستم های حفاظتی محسوب می شود. ما در فروشگاه اینترنتی دوبی کا، تجربه همکاری با بهترین نصاب های سراسر کشور به مدت بیش از ده سال، با افتخار می توانیم تضمین عدم بروز این مشکل را برای شما بدهیم.

 

فشار با دیلم و یا خودرو

حتی در صورت نصب جک پارکینگی به بهترین شرایط و با حداکثر فشار روی درب، همچنان احتمال استفاده از روش‌های دزدی توسط سارقان وجود دارد. یکی از روش‌های متداول استفاده از میله آهنی و دیلم است که بین درب قرار داده و با قدرت فشار، درب را باز می‌کنند. همچنین، سارقان ممکن است از روش‌های دیگری نیز مانند چسباندن خودرو به درب و با استفاده از فشار خودرو استفاده و درب را باز کنند. هر چند که جک پارکینگی با مستحکم بودن خود می‌تواند مقاومت بالایی در برابر فشار ارائه دهد اما خب جک هر چقدر هم مستحکم باشد با قدرت بیش از یک تن چاره ای جز باز شدن ندارد.

 

ویژگی های کلی قفل برقی یوتاب پارکینگی

  • ایمنی بسیار بالا و عدم باز شدن درب به وسیله فشار و لرزش ازسمت بیرون
  • کاملا مقاوم در برابر  ضربه و فشار
  • مناسب برای استفاده در درب های نفر رو و درب های برقی
  • ضد سرقت
  • مناسب برای درب های پارکینگ
  • دارای 2 کلید
  • دارای گارانتی 24 ماهه می باشد

 

متعلقات قفل پارکینگی درون بسته بندی یوتاب

  • صفحه پلیت نصب
  • پیشانی قفل برقی
  • بوبین قفل برقی
  • درپوش فلزی قفل برقی
  • 2 عدد کلید مکانیکی
  • دیگر یراق آلات
  • دفترچه راهنما
  • ضمانت نامه 24 ماهه

متعلقات قفل

 

 

گارانتی 24 ماه شرکتی

نمایندگی‌های قفل برقی یوتاب در سراسر کشور مستقر بوده و با یک تماس می‌توانید از خدمات پس از فروش الکتروپیک بهره‌مند شوید. گارانتی قفل یوتاب مدل 1093 پارکینگی دو ساله بوده و با داشتن کارت گارانتی می‌توانید از خدمات آن بهره‌مند شوید. صدمات ناشی از حوادث طبیعی باران، آتش سوزی، اتصال سیم های دیگر به سیم در بازکن، مونتاژ غلط اجزاء هنگام نصب، استفاده غیر اصولی مصرف کننده از دستگاه، نوسانات برق، نصب در محل های گرم (نزدیک بخاری و شوفاژ) یا رطوبت زیاد و استفاده از منبع تغذیه و قفل متفرقه و بازشدن و دستکاری دستگاه توسط افراد غیر مجاز و یا هر عیبی که شرکت در ایجاد و بروز آن نقشی نداشته باشد؛ باعث لغو ضمانت می گردد و مرکز خدمات پس از فروش شرکت موظف است که در قبال صدور فاکتور معتبر شرکت و اخذ مبلغ فاکتور، دستگاه مشتری را تعمیر نموده و صحیح و سالم و تست شده، به مشتری تحویل نماید.



پرسش و پاسخ UTAB Parking Lock
ارسال پرسش