آرامبند 65 کیلوگرمی rustic
آرامبند 65 کیلوگرمی rustic

جک آرامبند دو سرعته روستیک 702 - نمره 2 (45 - 65 کیلوگرم)

  • آرام بند دو سرعته
  • 45 الی 65 کیلوگرم و عرض درب 80cm
  • قابل نصب روی درهای فلزی، شیشه‌ای، چوبی
  • گارانتی یکساله
890,000 تومان
تاریخ بروزرسانی : شنبه, 15 اردیبهشت 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی Rustic door closer RD702

جک آرام بند Rustic نمره 2 (45 الی 65 کیلوگرم) 

آرام بند روستیک Rustic یکی از برند هایی است که بواسطه کیفیت بسیار خوب و همچنین قیمت ارزان خود توانست به سرعت در دل خریداران و مصرف کنندگان جا باز نماید. جک آرام بند روستیک نمره 2 (Rustic 702) برای درب های چوبی، فلزی یا شیشه ای که دارای حداکثر وزن 65 کیلوگرم را دارند بهترین انتخاب می باشد. این آرام بند 2 سرعته روستیک قابلیت تنظیم سرعت باز و بسته شدن درب را دارد و کاربر می تواند با توجه به سلیقه یا نیاز خود آن را تغییر دهد. اما شاید برایتان سوال شود که چرا بایستی از این دستگاه برای درب نفررو مانند درب سرویس های بهداشتی ادارات استفاده نمود. یکی از عمده ترین دلایل و مزایای آرام بند ها جلوگیری از محکم بسته شدن و یا باز ماندن درب می باشد که می تواند هم به آرامش و آسایش افراد و هم بالا رفتن امنیت محیط کمک بسزایی نماید.

 

خرید جک آرام بند روستیک نمره 2

آرام بند RD702 روستیک برای درب هایی با نهیتاً وزن 65 کیلوگرم طراحی و عرضه شده است تا بتواند بهترین راندمان و کارایی را به نمایش بگذارد. چنانچه وزن مورد نظر شما بیش از این مقدار است باید از مدل های قوی تر که دارای فنر های قوی تری نیز هستند استفاده نمایید. همچنین می توانید با گفتن عکس از درب و ارسال آن برای کارشناسان فروشگاه دوبی کا بدون نیاز به پرداخت هزینه کارشناسی و بصورت رایگان از مشاوره و پیشنهاد بهترین محصول بهره مند شوید.

 

جک آرامبند ارزان قیمت

درصورتیکه به دنبال اقتصادی ترین راه برای خرید آرام بند هستید می توانید از محصولات برند RUSTIC که یک نام تجاری شناخته شده و محبب در بین مشتریان می باشد استفاده نمایید. بهره گیری از متریال مرغوب در ساخت و همچنین بدنه فلزی مستحکم و هزینه بسیار پایین از ویژگی های این آرامبند می باشد.

 

گارانتی یکساله

فروشگاه اینترنتی دوبیکا به عنوان نمایندگی فروش آرام بند روستیک RUSTIC تمامی محصولات با این نام را با گارانتی یکساله عرضه می نماید تا بتواند رضایت حداکثری شما عزیزان را بدست آورد. 



پرسش و پاسخ Rustic door closer RD702
ارسال پرسش