پک قفل برقی یوتاب + سوییچ هوشمند ریموتی و کارتی تسا

  • قفل برقی یوتاب، ساخت ایران، ولتاژ 12 ولت
  • قابل دسترسی توسط کارت، ریموت و تگ
  • گارانتی قفل 2 ساله و سوییچ 1 ساله
3,100,000 تومان
تاریخ بروزرسانی : پنجشنبه, 13 اردیبهشت 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی utab pack 4040 tsa

پک قفل برقی یوتاب + سوییچ هوشمند ریموتی و کارتی تسا

ترکیب قفل برقی یوتاب و سوییچ هوشمند تسا، یکی از راه های سهل کننده برای عبور و مرور هرچه آسان تر به هنگام مراجعه به درب ورودی می باشد. مکانیزم این پکیج قفل برقی بدین صورت است که علاوه بر کلید مکانیکی و ریموت که در مدل قفل برقی هوشمند یوتاب مشاهده کرده بودیم، می توانید توسط تگ و یا کارت نیز درب را باز کنید. صرفه اقتصادی بسیار قابل توجهی در این محصول ترکیبی وجود دارد؛ زیرا هزینه خرید تگ و یا کارت بسیار کمتر از ریموت می باشد.

 

قفل برقی یوتاب 1093

قفل برقی یوتاب مدل 1093 یکی از تولیدات شرکت الکتروپیک می باشد. این قفل در ظاهر بسیار شبیه به قفل برقی سیزا Cisa  ایتالیایی می باشد و از لحاظ کیفیت و با قیمت به مراتب پایین تر با آن رقابت می کند. این محصول بین مردم  به نام های مختلفی مانند قفل لاک پشتی یا کله گاوی یوتاب یاد میشود. ایمنی بالا و مقاومت در برابر ضربه و فشار از ویژگی های قفل برقی یوتاب می باشد. از طرفی عدم باز شدن قفل در اثر لرزش زیاد و حتی ضربه و قابلیت نصب و راه اندازی به صورت عمودی یا افقی که بیانگر ایمنی بالای این قفل برقی دارد. به بیان ساده تر این قفل مقاوم در برابر فشار و ضربه است. شرکت الکتروپیک به عنوان تولید کننده قفل برقی یوتاب این محصول را با 24 ماه ضمانت به بازار عرضه کرده است. و شما میتوانید با توجه به شرایط گارانتی از خدمات پس از فروش آن بهره مند شوید.

 

ویژگی های قفل برقی یوتاب

  • تعداد کلید 5 عدد
  • دارای ضریب ایمنی بسیار بالا
  • ولتاژ مصرفی ۱۲ ولت و توان مصرفی ۱۵VA
  • عدم باز شدن قفل در اثر لرزش زیاد و حتی ضربه
  • قابلیت نصب و راه اندازی به صورت عمودی و افقی
  • قابلیت نصب و تنظیم متغیر مغزی قفل بیرونی تا ۵۰ میلی متر به طرفین
  • بدنه این قفل از فولاد می باشد که مقاومت بسیار بالایی دارد و نیروی کشش تا 2000 کیلوگرم را تحمل می کند.
  • امکان باز و بسته نمودن درب توسط دست و همچنین بوسیله دربازکن های الکتریکی از داخل منزل
  • مناسب جهت نصب بر روی درب هایی که بوسیله جک باز و بسته می شوند و همچنین کنترل قفل توسط مدار فرمان جک

 

سوئیچ هوشمند تسا TSA 4040 با کارت و ریموت

این سیستم قابلیت نصب بر روی انواع درب های چوبی و فلزی را دارد و به عنوان کلید الکترونیکی هوشمند و ریموت کنترل مورد استفاده قرار میگیرد. سوئیچ هوشمند تسا TSA 4040 امکان نصب با انواع قفل های مقابل برقی ، ( عادی و ضد سرقت ) ، قفل هاب برقی اعم از (قفل برقی یوتاب ، قفل برقی سیزا  و ...) یا لاک پشتی و زنجیری را دارد. سوئیچ هوشمند تسا TSA کارت هوشمند و ریموت کنترل قابلیت باز کردن قفل را دارند و همچنین می توان آنها را برای هر قفل به تعداد زیاد و مکرر حذف یا صادر کرد ( 300 کارت یا تگ جاسوئیچی ) و مجهز به مستر کارت برای حذف یا تعریف کارت ها و ریموت کنترل های مختلف را دارد. پک سوئیچ هوشمند تسا TSA 4040شامل یک عدد چشمی ، یک عدد ریموت ، یک عدد تگ ، کارت گارانتی ، دفترچه نصب و براکت محل نصب میباشد. سوئیچ هوشمند تسا TSA دارای یک عدد کارت گارانتی میباشد که از تاریخ نصب تا یک سال قابل استفاده میباشد. این محصول به عنوان تکمیل کننده محصولات قفل برقی تسا وسیله ای کاربردی جهت ریموتی و کارتی کردن انواع قفل برقی میباشد.



پرسش و پاسخ utab pack 4040 tsa
ارسال پرسش