جک اتوماتیک وینتا مدل سورنا400
جک اتوماتیک وینتا مدل سورنا400

جک بازویی وینتا مدل سورنا Vinta Sorena-400

  • توان جابجایی هر لنگه 400 کیوگرم
  • مناسب برای هر لنگه تا 1.75 متر
  • 36 ماهه وینتا
  • جک وینتا سورنا 400 مناسب برای هر لنگه درب تا طول 1.75 متر و وزن 400 کیلوگرم برای هر لنگه درب با ولتاژ 220 ولت
16,950,000 تومان
تاریخ بروزرسانی : جمعه, 07 اردیبهشت 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی

جک درب اتوماتیک وینتا VINTA Sorena-400

جک وینتا مدل سورنا 400 یکی از جدیدترین محصولات این کارخانه بوده که به محض ورودش به بازار و نشان دادن توانمندی ها و عملکرد خود کم کم به سر زبان ها افتاد تا جایی که به سرعت به یکی از محبوب ترین برند های نوپا تبدیل گشت. این جک پارکینگ شباهت بسیاری از نظر ظاهری به نمونه جک ACE پروتکو دارد و سعی شده است تا کیفیت آن نیز به پای نمونه ایتالیایی برسد. به کمک کورس 40 سانتی متری و موتور قدرتمند خود می تواند به راحتی درب هایی با طول 3.5 متر و وزن 800 کیلو گرم را به راحتی حرکت دهد بدون آنکه فشاری را متحمل باشد.

تنظیم سرعت موتور، مدار دیجیتالی هوشمند، کلید خلاص کن، قابلیت اتصال قفل برقی، بازکزدن درب بصورت تک لنگه و دو لنگه، بازکردن درب با زاویه 125 درجه و گارانتی 36 ماهه بخشی از ویژگی ها و عملکرد بالای این دستگاه می باشد.

جک سورنا 400

دارای استاندارهای روز دنیا

شرکت وینتا توانسته برای محصولات خود سه استاندار ISO9001-ISO10004 واستاندارد CE اروپا را دریافت نماید.شرکت وینتا تمام تلاش خود را می کند تا بهترین خدمات وضمانت رابرای مشتریان عزیزارائه کند وضمانتی متفاوت را درمقایسه با تولیدگان مشابه ارائه نماید

 

جک برقی وینتا مدل سورنا 400

این جک پارکینگی وینتا به لطف کیفیت متریال بالا و همچنین استفاده از تکنولوژی روز دنیا در طراحی و ماشین آلات موفق شده است بیشترین قدرت را با بالاترین راندمان در اختیار مشتریان قرار دهد به طوری که می تواند هر بازو یک لنگه درب را با وزن 400 کیلو گرم و طول 1.75 متر به راحتی جابجا نماید.

 

استاندارد حفاظتی

یکی از ملاک های محصولات برای استفاده در فضاهای باز مانند زیر باران و یا مواجهه با گرد و خاک استاندارد حفاظتی IP است. استاندارد جهانی IP44 این امکان را مهیا می نماید تا کاربران قادر باشند در محیط باز نیز از آنان استفاده نمایند.

 

مدار کنترل هوشمند

جک وینتا سورنا 400 از مدار الکترونیکی کاملا هوشمند استفاده می نماید که امکان برنامه ریزی مجزا برای هر لنگه درب را دارد و شما با یک دکمه ریموت میتوانید درب را بصورت تک لنگه باز نمایید. همچنین بلبرینگ استفاده شده این مدل عملکرد بسیار نرم و بدون صدا را برای جک فراهم کرده است.

 

استفاده از سیستم دو سرعته

یکی دیگر از ویژگی های این دستگاه استفاده از سیستم دو سرعته می باشد. به این معنی که هنگام بازشدن سرعت مناسبی دارد و هنگام بسته شدن هرچه به انتها نزدیک می شود سرعتش کمتر می شود تا از برهم خوردن دو لنگه درب باهم و تولید صدایی ناهنجار جلوگیری نماید.

 

بسته شدن خودکار درب

یکی از مواردی که برای شما ممکن است پیش آمده باشد باز ماندن درب بدلیل بی توجهی ساکنان به بستن آن می باشد. این امر باعث پایین آمدن امنیت در ساختمان می شود. SORENA 400 با سیستم بسته شدن خودکار درب بلافاصله بعد از عبور از مقابل چشمی، تمامی این دردسرها را از بین می برد و به امنیت ساختمان نیز کمک شایانی می نماید.

 

ابعاد جک وینتا

 

ویژگی های جک پارکینگ وینتا مدل Sorena 400

  • قابلیت جابه جای هر لنگه به وزن 400 کیلو گرم تا عرض 1.75متر (SORENA-400)
  • برد کنترل دیجیتال با قابلیت برنامه ریزی مجزا برای هر لنگه
  • قابلیت تنظیم سرعت، شتاب، دور آهسته انتهای مسیر و قدرت فشار با مانع
  • دارای موتور پر قدرت AC 220 با قابلیت فشار نهایی هنگام بسته شدن
  • قابلیت تنظیم بسته شدن اتوماتیک پس از عبور از درب و تایم اتوماتیک
  • دارای خروجی قفل برقی و رله پارکینگ
  • قابلیت باز شدن دو لنگه و تک لنگه با فرمان مجزا                     
  • امکان باز نمودن درب تا 125 درجه و تغیر این زاویه برای هر لنگه
  • دارای ضریب حفاظتی (IP44) امکان نصب سیستم در هر شرایط محیطی

 

نصب صحیح جک سورنا

گارانتی

VINTA برای اینکه اطمینان و اعتماد خود را نسبت به تولید جک بازویی وینتا به کاربران نشان دهد و خیال آنان را از بابت خرید دستگاهی با اصالت راحت نماید اقدام به عرضه آنان با گارانتی 36 ماهه نموده است. این در حالی است که سری IRON را با گارانتی 18 ماهه ارائه می کند.

 

قیمت و خرید جک الکترومکانیکی وینتا

درصورتی که قصد خرید جک بازویی و یا ریلی را دارید و دچار سردرگمی شده و نمی توانید به بهترین انتخاب دست پیدا نمایید ، می توانید برای رفع این مشکل با همکاران ما در واحد فروش تماس گرفته و با آنان مشورت نمایید.



پرسش و پاسخ
ارسال پرسش