جک پارکینگ هیدس بلانکو
جک پارکینگ هیدس بلانکو

جک درب پارکینگ 24 ولت بلانکو هادس Blanco HADES

  • موتور 24 ولت
  • هر لنگه 2.5 متر 250kg
  • 36 ماهه بلانکو
  • جک 24 ولت بلانکو هادس HADES تحت لیسانس اسپانیا مناسب برای هر لنگه 2.5 متر 250kg
21,000,000 تومان
تاریخ بروزرسانی : پنجشنبه, 06 اردیبهشت 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی

جک الکترومکانیکی بلانکو مدل HADES

جک درب پارکینگ بلانکو هیدس یا هادس (Hades) محصول جدید این کمپانی معتر و نام آشناست که تحت لیسانس اسپانیا بوده و برای مصارف خانگی مورد استفاده قرار می گیرد. این جک پارکینگی با داشتن کورس 40 سانتی متری می تواند بازشوی 120 درجه ای را برای خریداران خود فراهم نماید. جک بازویی هادس بلانکو دارای یک موتور 24 ولتی قدرتمند است که می توان برای آن از یک باتری پشتیبان استفاده نمود تا در زمان قطعی برق عملکرد خود را حفظ نماید. همچنین قدرت این موتور DC به گونه ای است که می تواند درب هایی با وزن 250 کیلوگرم و عرض 2.5 متر برای هرلنگه را به راحتی جابجا نماید که در مجموع می تواند دولنگه درب را با وزنی معادل 500 کیلوگرم و عرض 6 متر جابجا کند. 
ظاهری زیبا و جذاب ، سیستم خلاص کننده سوئیچی با ایمنی بالا ، حرکتی نرم وبی صدا ، فرکانس رادیویی 433 مگاهرتز و امنیت کد ریموت ها، مواد اولیه بسیار با کیفیت و بی نیاز بودن به سرویس و نگهداری از دیگر ویژگی های این جک برقی است.

 

جک هادس بلانکو

مناسب برای تردد های بسیار زیاد

سیستم موتوری استفاده شده در این نوع از جک‌های پارکینگی برای سیکل کاری‌ دائم طراحی شده اند. این امر برای تردد بالا از درب پارکینگ تجهیز شده با این سیستم اتوماسیون کمک می‌کند در پیک کاری ( مواقع کاری پر تردد ) با راندمان بالا و عملکرد مناسب انتظارات را تحقق بخشد.

 

مجهز به سیستم دو سرعته


حرکت درب ریموتی بلانکو مدل HADES دارای سه سرعت قابل تنظیم است به گونه ای که در ابتدا با شتاب اولیه درب شروع به حرکت کند، در مرحله دوم درب پارکینگ وارد حرکت با شتاب ثابت می‌شود و در مرحله سوم درب با یک شتاب کند شونده سرعت را کاهش می‌دهد و متوقف می‌گردد.

 

لزوم استفاده از قفل برقی


کلیه جک‎‌های الکترومکانیک ( جک پیستونی ) در مقابل ضربه حساس هستند زیرا پیستون به وسیله یک محور ماردونی شکل در داخل هدایت می‌شود. ضربه‌های پی در پی و یا ضربه‌های شدید باعت انحراف این محور شده که حرکت را مختل می‌کند و بخاطر همین برای همه ی جک های بازویی پیشنهاد میکنیم که از قفل برقی برای جذب این ضربات استفاده نماییت تا بعدا متحمل هزینه های زیادی نشوید.

 

قابلیت اتصال به دستگاه های کنترل تردد و خانه هوشمند


این جک بلانکو همانند سایر مدل های این برند اسپانیایی این قابلیت را دارد تا به انواع سیستم های کنترل تردد و خانه های هوشمند متصل شود و بهترین عملکرد را به کاربران هدیه دهد.

جک بلانکو

دارای مدار فرمان دیجیتال


استفاده از یک مدار فرمان دیجیتال و هوشمند سبب شده تا کاربران بتوانند از امکانات فراوانی برای تنظیم دلخواه جک برقی استفاده نمایند و آنطور که می خواهند آن را مدیریت نمایند.

 

بازه دمایی جک برقی بلانکو


یکی از مزیت های این دستگاه استفاده در تمامی شرایط محیطی است به گونه ای که می توان در سرد ترین حالت ممکن تا دمای منفی 20 درجه و در گرم ترین حالت دمای مثبت 50 درجه را به راحتی تحمل نماید بدون آنکه اخلالی در عملکرد دستگاه مشاهده شود.

 

IP54


استاندارد حفاظتی تقریبا در همه درب های ریموتی مرسوم است و بلانکو نیز اینگونه است. بطوری که می توان آن را در فضای باز نصب نمود بدون انکه گرد و غبار و باران یا قطرات اب بتواند مانع کارکرد این دستگاه شوند.

 

متعلقات داخل بسته بندی جک بلانکوهادس

  • 2 عدد ریموت کنترل بلانکو
  • 1 عدد فلاشر درب پارکینگ
  • 1 جفت چشمی بلانکو
  • 2 عدد بازو بلانکو مدل هیدس
  • مدار فرمان دیجیتال

 


ویژگی جک پارکینگ هیدس بلانکو

  • قابلیت تنظیم تایم حرکت و قابلیت آمپر متریک را دارد 
  •  قابلیت تنظیم سرعت ابتدایی و انتهای حرکت به‌ صورت الکترونیکی
  • مجهز به سیستم خلاص کن سوئیچی با هدف غیرفعال کردن سیستم در مواقع ویژه
  • سرعت بالای این جک برقی در مقابل محصولات برندهای دیگر قابل توجه است
  • مدار کنترل دیجیتال این جک پارکینگ قابلبت اتصال به تجهیزات هوشمند ساختمان را دارا است
  • کورس حرکتی استاندارد قابلیت زاویه باز شدن را برای درب پارکینگ تا 120 درجه ایجاد می‌کند
  • قابلیت تنظیم نوع کدگیری ریموت کنترل‌ها به صورت کد ثابت یا کد گردشی به وسیله کنترل برد دیجیتال BLANCO

 

ابعاد جک بلانکو HADES

ابعاد جک

گارانتی

شاید بتوان گارانتی بلند مدت 3 ساله برای محصولات بلانکو را نشانه کیفیت بالا و همچنین اطمینان سازنده از تولیدات خود دانست که موجب شده خریداران بیشتری به این برند اعتماد نمایند. همچنین خدمات پس از فروش 10 ساله نیز برای این کالا در نظر گرفته شده است که خیال شما را از بابت تامین قطعات راحت می نماید.

 

کاتالوگ جک پارکینگ بلانکو مدل Hades



پرسش و پاسخ
ارسال پرسش