جک ریلی جنیوس مدل فالکون
جک ریلی جنیوس مدل فالکون

موتور درب ریلی جنیوس مدل فالکون Genius Falcon M14C

  • موتور 220 ولت
  • توان جابجایی درب 1400 کیلوگرم
  • 48 ماهه
  • جک ریلی جنیوس 1400 کیلوگرم مناسب برای درب های ریلی تا 20 متر سرعت حرکت 10 متر در ثانیه و قابل استفاده تا 30 مرتبه در ساعت
37,500,000 تومان 37,200,000 تومان
تاریخ بروزرسانی : شنبه, 08 اردیبهشت 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی

جک درب ریلی جنیوس مدل فالکون FALCON M14C

اگر بدنبال یک جک پارکینگ خارجی باکیفیت باشید حتما برند جنیوس ایتالیا به گوشتان خورده است. این شرکت بصورت تخصصی بر روی تولید سیستم های حفاظتی فعالیت می نماید که جک های بازویی و ریلی آن زیان زد همه است.
جک ریلی جنیوس مدل فالکون M14C یکی از جک های درب کشویی و پرقدرت بازار محسوب میشود که توانایی جابجایی درب هایی با وزن 1400 کیلوگرم را داراست. این دستگاه دارای بالاترین کیفیت و استاندارد های جهانی است که او را به یکی از محبوب ترین جک درب ریموتی در سراسر دنیا تبدیل کرده است. 
جک پارکینگ فالکون M14C GENIUS از یک موتور 220 ولتی بهره می برد که این قابلیت را به کاربر می دهد تا بتواند برای درب هایی تا عرض 20 متر و وزن 1400 کیلوگرم استفاده نماید. از دیگر ویژگی های این جک ریلی می توان به امکان نصب انکودر برای تشخیص مانع، دارای کلید خلاص کن سوئیچی، استفاده از قطعات فولادی و برنجی در دستگاه، پنل چرخشی برای برنامه دهی آسان تر، دارای بدن آلومینیومی،استفاده از رنگ پلی استر برای نمای دستگاه، دارای لیمیت سوییچ مغناطیسی،  مرکز کنترل دیجیتال دارای کاور پلاستیکی برای محافظت بیشتر، دارای استاندارد حفاظتی و تردد 30 مرتبه در ساعت اشاره نمود. 

 

مشخصات جک فالکون

مناسب تردد های نسبتا بالا

بدلیل استفاده از قطعات باکیفیت و مناسب و همچنین طراحی ایتالیایی ،این جک برقی می تواند تردد بالایی را به خریداران خود عرضه نماید. به طوریکه می تواند در هر ساعت 30 مرتبه باز و بسته شود بدون آنکه فشاری بر روی جک باشد.

 


درجه حفاظتی IP44

با توجه به اینکه جک های پارکینگی در محیط های روباز با شرایط دمایی مختلف مورد استفاده قرار میگیرند، لذا باید از مقاومت خوبی در برابر شرایط دمایی برخوردار باشند. جک ریلی جنیوس 1400 قادر است در محیط هایی با دمای 20- تا 55+ درجه سانتی گراد بدون اختلال در نحوه عملکرد کار کند. همچنین لازم به ذکر است که این جک ریلی برقی در برابر گرد و غبار و نفوذ آب باران و برف نیز کاملا مقاوم بوده و به همین دلیل درجه حفاظتی IP44 به آن تعلق گرفته است.

 

 

دارای مدار فرمان دیجیتال

استفاده از یک مدار فرمان دیجیتال و هوشمند سبب شده تا کاربران بتوانند از امکانات فراوانی برای تنظیم دلخواه جک برقی استفاده نمایند و آنطور که می خواهند آن را مدیریت نمایند.

 

سرعت جک فالکون

میزان سرعتی که سازنده برای این دستگاه ذکر کرده است 10 متر در دقیقه می باشد که سرعت بسیار مناسب و خوبی به حساب می آید

 


بازه دمایی جک برقی GENIUS FALCON M14C

 

یکی از مزیت های این جک جنیوس استفاده در تمامی شرایط محیطی است به گونه ای که می توان در سرد ترین حالت ممکن تا دمای منفی 20 درجه و در گرم ترین حالت دمای مثبت 50 درجه را به راحتی تحمل نماید بدون آنکه اخلالی در عملکرد دستگاه مشاهده شود.

 

متعلقات موتور درب ریلی جنیوس فالکون M14C

جک ریلی FALCON M14C
کلید خلاص کن GENIUS
یک جفت چشمی فتوسل جنیوس
دو عدد ریموت Genius
4 متر ریل دنده شانه ای

 

ویژگی ها این موتور ریلی

  • موتور الکترومکانیکی درب اتوماتیک کشویی
  • قابل استفاده برای درب هایی تا 1400 کیلوگرم و 20 متر
  • سرعت حرکت درب 10 متر در دقیقه
  • سرعت دوران موتور 1400 دور در دقیقه
  • قابل استفاده تا 30 مرتبه در ساعت
  • دارا بدنه آلومینیومی در پوشش ABS

 

 

خرید و قیمت جک پارکینگ جنیوس 

یکی از نکاتی که می بایست در هنگام خرید جک پارکینگی جنیوس توجه داشته باشید میزان وزن در و همچنین عرض آن است تا بتوانید مناسب ترین جک را انتخاب نمایید. قیمت جک فالکون M14C با توجه به اینکه از طراحی و قطعات بکار برده شده ساخت کشور ایتالیا بوده که باعث شده این دستگاه طول عمر بالایی را تجربه نماید میتوان چشم پوشی کرد و ضرب المثل هرچقدر پول بدی آش میخوری را در اینجا بکار برد.

 

ابعاد جک

ابعاد جک برقی

گارانتی

یکی دیگر از چیزهایی که در کنار کیفیت مهم است و به عبارتی تضمین کننده کیفیت محصول بشمار می رود گارانتی و مدت زمان آن است. لذا شرکت سازنده 48 ماه این دستگاه را ضمانت می نماید که نشان دهنده اطمینان او از این کالاست، برای خرید انواع جک درب اتوماتیک میتوانید با کارشناسان فروش دو بی کا تماس حاصل فرمایید.

 



پرسش و پاسخ
ارسال پرسش