دری ریلی ریموتی جنیوس مدل فالکون M8C
دری ریلی ریموتی جنیوس مدل فالکون M8C

جک ریلی جنیوس مدل فالکون Falcon M8C

  • موتور 220 ولت
  • قدرت جابجایی 800 کیلوگرم
  • 48 ماهه
  • جک ریلی 800 کیلو جنیوس مدل فالکون M8C
34,800,000 تومان 34,500,000 تومان
تاریخ بروزرسانی : چهارشنبه, 05 اردیبهشت 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی

موتور درب ریلی جنیوس مدل فالکون Falcon M8C

جک ریلی جنیوس مدل فالکون M8C یکی دیگر از تولیدات این کمپانی معتبر اروپایی است. شرکت Genius یکی از زیر مجموعه های برند شناخته شده و محبوب Faak می باشد. جک ریلی جنیوس علاوه بر این محصول دارای دو مدل دیگری است که جک جنیوس M14C قدرتمندتر و برای درب های سنگین تر طراحی شده است. 
جک ریلی فالکون دارای یک موتور قدرتمند 220 ولت است که می تواند درب هایی با وزن 800 کیلوگرم و با عرض 15 متر را به راحتی جابجا نماید. در طراحی آن از بالاترین متریال که از جنس برنجی و فولادی است استفاده شده که طول عمر بالایی را به همراه دارد. همچنین بدنه دستگاه از آلومینیوم باکیفیت است که از وارد شدن خسارت به قطعات داخلی جلوگیری و حفاظت می نماید و برای زیباتر دیده شدن ظاهر آن از رنگ پودری پلی استر استفاده شده که در برابر همه شرایط اب و هوایی مقاوم است. 
از دیگر ویژگی های جک جنیوس مدل Falcon M8C می توان به امکان نصب انکودر برای تشخیص مانع، دارای کلید خلاص کن سوئیچی، پنل چرخشی برای برنامه دهی آسان تر، دارای لیمیت سوئیچ مغناطیسی، مرکز کنترل دیجیتال دارای کاور پلاستیکی برای محافظت بیشتر، دارای استاندارد حفاظتی و تردد 30 مرتبه در ساعت اشاره نمود.

جک ریلی فالکون 800 کیلویی

بدنه مقاوم جک جنیوس فالکون M8C

یکی از مهم ترین ویژگی هایی که باید در جک های درب اتوماتیک موجود باشد، مقاومت آنها در برابر ضربه است. جک ریلی پارکینگ جنیوس فالکون M8C از جنس آلومینیوم می باشد و به همین دلیل در برابر ضربه کاملا مقاوم است. بدنه این جک با رنگ های پودری پلی استر پوشانده شده است تا علاوه بر زیباتر شدن محصول، در مقاومت آن در تماس با مواد خورنده نیز اثرگذار باشد.

 

تردد متوسط


سیستم عملکردی در نظر گرفته شده برای این جک ریلی الکترومکانیک می باشد و به همین دلیل این گروه از جک ها به اندازه هیدرولیک ها قوی نمی باشند. جک ریلی پارکینگ قادر است تا 30 مرتبه در ساعت تردد داشته باشد و درب را با سرعت 12 متر در دقیقه حرکت دهد. با توجه به میزان تردد و سرعت این جک، بیشتر برای محیط های مسکونی مورد استفاده قرار میگیرد.

 

 

دارای مدار فرمان دیجیتال

استفاده از یک مدار فرمان دیجیتال و هوشمند سبب شده تا کاربران بتوانند از امکانات فراوانی برای تنظیم دلخواه جک برقی استفاده نمایند و آنطور که می خواهند آن را مدیریت نمایند.

 

سرعت جک فالکون

میزان سرعتی که سازنده برای این دستگاه ذکر کرده است 12 متر در دقیقه می باشدکه سرعت بسیار مناسب و خوبی به حساب می آید.

جک کشویی فالکون

بازه دمایی جک برقی GENIUS FALCON M8C

یکی از مزیت های این دستگاه استفاده در تمامی شرایط محیطی است به گونه ای که می توان در سرد ترین حالت ممکن تا دمای منفی 20 درجه و در گرم ترین حالت دمای مثبت 50 درجه را به راحتی تحمل نماید بدون آنکه اخلالی در عملکرد دستگاه مشاهده شود.

 

متعلقات جک ریلی FALCON M8C جنیوس

  • جک ریلی FALCON M8C
  • یک عدد کلید خلاص کن GENIUS
  • یک جفت چشمی فتوسل جنیوس
  • دو عدد ریموت Genius
  • 4 متر ریل

 


خرید و قیمت جک پارکینگ فالکون جنیوس


یکی از نکاتی که می بایست در هنگام خرید جک پارکینگی جنیوس توجه داشته باشید میزان وزن در و همچنین عرض آن است تا بتوانید مناسب ترین جک را انتخاب نمایید. قیمت جک فالکون M8C با توجه به اینکه از طراحی و قطعات بکار برده شده ساخت کشور ایتالیا بوده که باعث شده این دستگاه طول عمر بالایی را تجربه نماید میتوان چشم پوشی کرد و ضرب المثل هرچقدر پول بدی آش میخوری را در اینجا بکار برد.

 

گارانتی


علاوه بر استفاده از بهترین قطعات با بالا ترین کیفیت این شرکت به همین جا راضی نبوده و پا را فراتر گذاشته است و برای جلب رضایت خریداران از هیچ کاری دریغ نکرده است. گارانتی 4 ساله معتبر شرکتی چیزی است که پازل موفقیت این محصول را کامل می کند و شما عزیزان می توانید با خیالی اسوده و بدون دغدغه آن را از فروشگاه دو بی کا خریداری نمایید.



پرسش و پاسخ
ارسال پرسش