جک پارکینگ هیدرولیکی فک مدل FAAC SBS 400

  • هر لنگه درب 800 کیلوگرم
  • طول هر لنگه درب 7 متر
  • 4 ساله فک
تماس بگیرید
تاریخ بروزرسانی : جمعه, 07 اردیبهشت 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی FAAC SBS 400

جک هیدرولیکی فک مدل FAAC SBS 400

جک هیدرولیکی فک مدل FAAC SBS 400 یکی از پرقدرت ترین تولیدات این شرکت ایتالیایی است که برای درب های فوق سنگین و با عرض درب زیاد طراحی و ساخته شده است. کمپانی فک که یکی از معتبر ترین و باکیفیت ترین سازنده های این حوزه در جهان محسوب میشود که خوشبختانه ما نیز از استفاده و خرید  آن بی نصیب نیستیم . جک های بازویی و ریلی این برند زبان زد خاص و عام است و توانسته در ایران نیز مشتریان بی شماری نیز پیدا کند.

این جک درب پارکینگ بدلیل روش ساخت آن و مکانیزم کارکرد آن به هیدرولیکی معروف است که مزیت های زیادی نسبت به جک های الکترومکانیک دارد که تردد نامحدود و بی نهایت و همچنین تحمل وزن بالاتر و طول عمر بیشتر از بزرگ ترین نکات مثبت آن بشمار میرود. اما این نکته را نیز نباید فراموش کرد که این ویژگی ها رایگان نیستند و برای داشتن آنها باید هزینه چند برابری را نسبت به جک های الکترومکانیکی پرداخت نمایید که می توان گفت این امر یک سرمایه گذاری بلند مدت و راحتی خیال برای کارکرد طولانی مدت آن دانست.

جک بازویی فک

جک برقی فک مدل SBS 400 قادر است تا درب هایی با وزن هرلنگه 780 کیلوگرم و عرض 7 متر را به راحتی جابجا نماید. از دیگر امکانات این محصول می توان به استفاده از استاندار حفاظتی IP55، قابلیت استفاده در دماهای -20 تا +55 درجه، داشتن مدار فرمان هوشمند، گارانتی 4 الی 7 ساله (گارانتی 4 ساله با قابلیت تمدید تا 7 سال)،داشتن سرعت دو زمانه، تردد نامحدود(70 بار در ساعت) و کارکرد نرم و بی صدا اشاره نمود.

 

محتویات داخل بسته بندی

این جک پارکینگی هیدرولیکی شامل دو عدد ریموت کنرل درب پارکینگ می‌باشد و می‌توان به تعداد نامحدود برای آن ریموت تعریف کرد. یک عدد فلاشر سر درب دارد که هنگام کار کردن درب، شروع به چشمک زدن می‌کند و افرادی که در محیط هستند را به نوعی از این عمل آگاه می نماید. یک مدار فرمان هوشمند و با کیفیت نیز در جعبه گنجانده شده است که به مغز این دستگاه بشمار می رود. این محصول مجهز به دو عدد چشمی فتوسل نیز است که در صورت قرار گرفتن مانع بین دو چشمی ارتباط پرتو مادون قرمز آن‌ها قطع می‌شود و درب از حرکت می‌ایستد.

کلید خلاص کن

 

ویژگی جک قک 400SBS

  • تحمل وزن هر لنگه درب تا وزن ۸۰۰ کیلوگرم و عرض ۷ متر
  • مناسب مکان های مسکونی و اداری
  • دارای سنسور تشخیص مانع هوشمند
  • قابلیت ۷۰ بار باز و بسته شدن در ساعت
  • ضد آب و ضد گرد و غبار
  • دارای کلید خلاص کن دستی در مواقع اضطراری و قطعی برق

 جک هیدرولیک فک

 

گارانتی

داشتن یک گارانتی معتبر و همچنین ضمانت طولانی مدت یک کالا همیشه برای خریدار دلگرم کننده است. از این رو جک هیدرولیک FAAC با گارانتی 4تا 7 ساله ارائه میشود به اینصورت که در 4 سال اول همه ی خرابی های احتمالی بصورت رایگان تعمیر می شود و در انتها بعد از پایان 4 سال کاربر می تواند محصول خود را 3 سال دیگر نیز گارانتی شرکت نماید . برای این امر شرکت گارانتی کننده مبلغی را برای این کار از مشتری دریافت میکند. درصورتی که کاربر دیگر نیازی به گارانتی بعد مدت 4 سال نداشته باشد هیچ هزینه ای از او دریافت نخواهد شد.

 

خرید جک پارکینگ فک ایتالیا

FAAC جک های بازویی خود را در دو نوع الکترومکانیک و هیدرولیک تولید می نماید که نوع هیدرولیک به واسطه ساختار پیچیده تر و استفاده از فشار روغن و نیز تردد نامحدود و تحمل وزن بالاتر از نوع دیگر قیمت بالاتری نیز دارد. درصورتی که قصد خرید جک درب اتوماتیک را دارید می توانید با همکاران ما در واحد فروش تماس حاصل نمایید تا بهترین پیشنهاد را متناسب با ابعاد درب و بودجه شما پیشنهاد دهند.



پرسش و پاسخ FAAC SBS 400
ارسال پرسش