جک ریلی نایس 1500
جک ریلی نایس 1500

جک درب ریلی نایس مدل TH 1500

  • جک ریلی 220 ولت
  • 1500 کیلوگرم قدرت جابجایی
  • 18 ماهه
  • جک ریلی نایس TH1500 با قابلیت جابجایی 1500 کیلو گرم درب را تا عرض 8 متر،کاملا ضدآب و گرد غبار،کاملا بیصدا،قابلیت نصب بالا و پایین درب
40,700,000 تومان
تاریخ بروزرسانی : چهارشنبه, 05 اردیبهشت 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی

جک ریلی نایس مدل Nice THOR TH1500

جک ریلی نایس TH1500 یک شاهکار هنری و نمونه بارز یک محصول باکیفیت خارجی است که توانسته سخت ترین آزمایشات را طی کرده و خود را به عنوان یک درب اتوماتیک قدرتمند که بدست طراحان و مهندسین ایتالیایی ساخته و تولید شده است معرفی نماید. اگر بخواهیم نام کامل این دستگاه را بیان کنیم باید بگوییم موتور درب ریلی NICE THOR 1500 می باشد، هرچه از امکانات این دستگاه برایتان بگوییم کم گفته ایم. کیفیت در کنار قدرت شاید دو کلمه ای باشد که کاربران و مصرف کنندگان از این دستگاه یاد می کنند. به کمک یک موتور 220 ولتی با قدرت 500 وات می تواند نیرویی معادل 800 نیوتن را اعمال نماید که می توان گفت می تواند براحتی درب هایی با وزن 1500 کیلوگرم و با عرض حداکثری 8 متر را جابجا نماید. بنابراین برای درب کارخانه، مجتمع های تجاری و واحد های مسکونی بسیار گزینه خوبی است.

اگر بخواهیم مهم ترین مزیت این جک درب کشویی را برایتان بازگو نماییم باید گفت که هیچ صدای اضافه ای از آن نخواهید شنید بطوریکه متوجه خاموش یا روشن بودن آن نخواهید شد. در ادامه با فروشگاه دو بی کا همراه باشید تا به بررسی دقیق تر و کامل تری از این مدل خوش ساخت بپردازیم.

 جک نایس ایتالیا

مناسب تردد های نسبتا بالا

اگر نگران کارکرد و تردد نسبتا بالای محل سکونت خود هستید باید بگویم که جک ریلی 1500 نایس می تواند 16 بار در ساعت باز و بسته شود . بنابراین اگر این میزان تردد مناسب شماست در خرید جک پارکینگ NICE TH1500 شک نکنید.

 

نایس کیفیت را معنا میکند!

خیلی از خریداران جک پارکینگی در هنگام خرید وسواس زیادی را بر روی تحقیق بر روی کالاها انجام میدهند که کاملا منطقی و طبیعی است. اما ما میخواهیم با یک جمله خیالتان را راحت کینم و آن این است که این برند معتبر جهانی هیچی از کیفیت قطعات بکار رفته کم نکرده است و به قولی سنگ تمام گذاشته است و همین امر باعث بالا رفتن طول عمر آن خواهد شد.

 موتور نایس

 

قابل نصب در تمام شرایط آب و هوایی

به لطف استاندارد حفاظتی بکار رفته در این جک درب اتوماتیک که با نماد IP44 معروف است این امکان وجود دارد تا بتوان در تمام شرایط آب و هوایی از این محصول استفاده نمود چراکه قطرات باران و گرد و خاک نمی توانند به داخل آن نفوذ کند.

 

 

دمای کاری 

دمای کاری که سازنده برای آن معرفی و گزارش نموده است از -20 درجه سانتی گراد شروع می شود و تا +50 درجه ادامه دارد . این به این معناست که مناطقی که در این بازه دمایی قرار دارند به راحتی می توانند از آن بهره مند شوند.

 

سرعت باز و بسته شدن درب

موتور 500 واتی بکاررفته در موتور ریلی نایس تور 1500 این امکان را فراهم می نماید تا درب را با سرعت 0.16 متر بر ثانیه باز یا بسته نماید که سرعت بسیار مناسبی برای درب های سنگین بشمار می رود.

 

 

کارکرد بی صدا

وقتی از جک های نایس صحبت به میان می آید ، در کنار کیفیت بالای قطعات و خوش ساخت بودن آن ، نمی توان از کارکرد آرام و بدون صدای این جک حرفی نزد. این جک اتوماتیک قدرتمند بدون کوچکترین صدا، کارکرد روان و پرقدرتی را از خود نشان می دهد که به محض دیدن عملکرد این جک ، مجذوب این جک قدرتمند می شوید.

بسته بندی

مدار فرمان پیشرفته 

یکی از ویژگی های این جک پرقدرت نایس، داشتن یک مدار کنترل هوشمند است که  ویژگی هایی از جمله دو زمانه بودن مدار فرمان، مدار کنترل از نوع دیجیتالی، قابلیت تنظیم سرعت باز و بسته شدن درب پارکینگ ، قابلیت بازشدن درب به صورت نفر رو یا تک لنگه ، تشخیص و عیب یابب خودکار خطا در مدار اشاره نمود.

 

 

دلیل نصب جک ریلی به جای بازویی چیست؟

این جک پارکنیگ ساخت ایتالیا بوده است و برای مکان هایی که نیاز به باز شدن درب به صورت ریلی یا کشویی ( داشتن محدودیت فضا برای نصب جک بازویی ) میباشد مورد استفاده قرار میگیرد. در بعضی از درب ها موقعیت درب و فضا به گونه ای است که باز و بسته شدن درب باعث ایجاد اشغال فضای زیادی میشود. در مواقعی که کمبود فضا برای باز و بسته شدن درب باشد از درب های جک ریلی استفاده میشود. باید توجه داشت عملکرد درب ریلی نیاز به فضایی به اندازه درب ، در سمت راست یا چپ دارد تا درب در هنگام باز شدن در آن فضا قرار گیرد .

 

 

ابعاد جک اتوماتیک نایس 1500 کیلوگرم

ابعاد جک نایس

مشخصات فنی Nice TH-1500

مشخصات فنی

 

متعلقات داخل بسته بندی

  • یک عدد موتور
  • دو عدد ریموت جک پارکینگ
  • یک جفت فتوسل
  • یک عدد فلاشر
  • مدارفرمان
  • اتصالات نصب
  • راهنمای نصب و راه اندازی
  • برگه گارانتی

 

خرید و قیمت جک پارکینگ NICE نایس THOR1500 


یکی از نکاتی که می بایست در هنگام خرید جک پارکینگی NICE توجه داشته باشید میزان وزن در و همچنین عرض آن است تا بتوانید مناسب ترین جک را انتخاب نمایید. قیمت جک تی اچ 1500 نایس با توجه به اینکه از طراحی و قطعات بکار برده شده ساخت کشور ایتالیا بوده که باعث شده این دستگاه طول عمر بالایی را تجربه نماید میتوان چشم پوشی کرد و ضرب المثل هرچقدر پول بدی آش میخوری را در اینجا بکار برد . بنابراین اگر میخواهید بدون دردسر و سالیان طولانی از جک پارکینگ استفاده نمایید آن را به شما پیشنهاد میکنیم.

 

گارانتی

درست است که کیفیت ساخت این دستگاه بسیار بالا بوده و آن را یک کمپانی باسابقه تولید نموده است و تا حدودی خیال شما از عملکرد آن راحت است ولی با این حال برای رضایت بیشتر مشتریان گارانتی 18 ماهه را همراه بسته بندی ارائه میدهد که نشان دهنده اطمینان برند نایس می باشد.

 

دانلود کاتالوگ جک ریلی نایس مدل TH1500



پرسش و پاسخ
ارسال پرسش