جک پارکینگی کی اتومیشن ray
جک پارکینگی کی اتومیشن ray

جک درب اتوماتیک کی اتومیشن (ری) RAY 2524

  • توان جابجایی هر لنگه 500kg
  • موتور 24 ولت
  • ساخت ایتالیا
  • جک 24 ولت کی اتومیشن Key Automation Ray 2524 با موتور 24 ولت مناسب برای درب هایی تا هر لنگه 500 کیلوگرم و تا طول 3 متر مناسب برای مکان هایی با تردد بالا
27,000,000 تومان
2%
26,460,000 تومان
تاریخ بروزرسانی : پنجشنبه, 09 فروردین 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی Key Automation RAY 2524

جک درب پارکینگ کی اتومیشن مدل RAY 2524

یکی از برند های معروف و معتبر جهانی که چند سالی در بازار ایران جای خالی اش به شدت احساس میشد جک کی اتومیشن (Key Automation) ایتالیا است ، جک کی اتومیشن ری (Ray 2524) آن به تازگی وارد بازار ایران شده است. این جک دولنگه دارای امکانات فوق العاده ایست که هر خریداری را وادار به انتخاب آن می نماید. جک درب اتوماتیک کی اتومیشن مدل ری 2524 دارای یک موتور قدرتمند 24 ولتی است که می توان از آن برای درب هایی با وزن هر لنگه 500 کیلو گرم و عرض 2 متر استفاده نمود. لازم به ذکر است که در همه ی درب های پارکینگی با افزایش عرض درب وزن به تناسب آن وزنش نیز کاهش می یابد به اینصورت که می توان از این جک برقی برای درب هایی با طول هر لنگه 2.5 متر با وزن 300 کیلو گرم نیز استفاده کرد.

به لطف موتور 24 ولت و عدم داغ شدن موتور در کارکرد های بالا می توان برای مکان هایی با تردد بسیار زیاد از آن استفاده نمود. توان این موتور کی اتومیشن 85 وات بیان شده که بسیار مناسب برای ساختمان های مسکونی و مجتمع های پر رفت و آمد محسوب می شود. طراحی منحصربفرد این محصول به گونه ایست که در شب می تواند بواسطه جانمایی LED هایی بر روی بازو و فلاشر، نمای بسیار زیبایی به محیط شما بدهد. در ادامه با فروشگاه دو بی کا همراه باشید تا به نقد و بررسی این دستگاه تماما ایتالیایی بپردازیم.

 

 

طراحی زیبا

یکی از مزیت های این جک پارکینگ طراحی زیبا و خلاقانه ی آن است که نمونه آن را در هیچ برندی پیدا نمکنید. اگر دقت کرده باشید اکثر سازنده ها از رنگ مشکی یا طوسی برای رنگ بدنه استفاده می نمایند که می تواند کسل کننده و بی روح باشد. اما طراحان کمپانی KEY AUTOMATION اقدام به تولید بدنه ای متفاوت از آن چیزی که در بازار وجود دارد زده اند و آن رنگ شیری مانند بدنه می باشد که جلوه و زیبایی آن را دوچندان نموده است. این تفاوت ظاهری را نه تنها در بازو بلکه در فلاشر و ریموت آن می توان مشاهده نمود.

طراحی زیبا

 

ریموت دوکاره!

ریموتی که طراحان خوش ذوق ایتالیایی کی اتومیشن تولید نموده اند نه تنها یک ریموت زیبا و جذاب است بلکه می توان آن را به عنوان یک کلید خلاص کننده جک پارکینگ هم معرفی نمود. در انتهای ریموت یک حفره ای وجود دارد که از آن برای خلاص نمودن جک پارکینگ در مواقع قطعی برق نیز می توان بهره برد. این کار نه تنها باعث امنیت بالای آن شده بلکه باعث می شود که همیشه کلید خلاص کن دستگاه را همراه خود داشته باشید.

 

کلید خلاص کنریموت کی اتومیشن

 

فلاشر جذاب!

این شرکت از هیچ چیزی برای خاص تر شدن این جک الکترومکانیکی دریغ نکرده بطوریکه با دیدن فلاشر آن باورتان نمیشود که یک شرکت چقدر می تواند برای طراحی آن وقت گذاشته باشد! این فلاشر چشمک زن که برای هشدار و نحوه عملکرد دستگاه تولید شده است دارای دو ال ای دی می باشد که یکی از آن دارای نور سفید است که به محض تاریک شدن هوا روشن می شود تا جلوه ی خانه شما را دوبرابر نماید. یک ال ای دی چشمک زن نارنجی رنگ نیز با باز و بسته شدن درب شروع به خاموش و روشن شدن می نماید.

 

فلاشر

 

دارای استاندارد محافظتی IP44

جک کی اتومیشن Ray 2524 دارای IP44 بوده که به کاربر اجازه می دهد در محیط های باز که امکان بارش باران و گرد و خاک وجود دارد نیز بتوان از آن استفاده نمود.

 

محدوده دمای مجاز کارکرد 

محدوده دمایی دستگاه که طبق کاتالوگ بیان شده و می تواند به راحتی عملکرد خود را انجام دهد -20 درجه سانتی گراد و + 55 می باشد.

 

موتور 24 ولت پرقدرت

به دلیل استفاده از یک موتور 24 ولت قوی درون این دستگاه می توان از آن به برای محیط های پر تردد استفاده نمود که دلیل آن تولید گرما بسیار کمتر موتور نسبت به مدل های 220 ولت می باشد.

 

مدار فرمان پیشرفته

قلب تپنده ی هر جک برقی ، مدار فرمان آن است که به واسطه امکاناتی که در اختیار کاربر قرار می دهد مورد بررسی قرار می گیرد. از این رو شرکت هرچه در توان داشته برای مدار کنترل KEY AUTOMATION بکار بسته است تا رضایت خریداران را بدست اورد.

مدارفرمان

ویژگی ها Ray 2524

  • مناسب برای دربهای دو لنگه با حدا کثر طول هر لنگه 3 متر
  • تحمل وزن برای هر لنگه حداکثر 500 کیلوگرم
  • تردد بسیار بالا
  • دارای موتور 24 ولت
  • توان / جریان مصرفی : 3.5 A / 85 W
  • دمای مجاز کارکرد -20 درجه تا +55 درجه سانتیگراد
  • دارای چراغ بر روی بازو ها
  • بهترین انتخاب برای منازل مسکونی
  • استاندارد محافظتی : IP 44
  • دارای 3 سال گارانتی معتبر
  • 100% ساخت ایتالیا

ویژگی ها

گارانتی

درست است که کیفیت ساخت این دستگاه بسیار بالا بوده و آن را یک کمپانی باسابقه تولید نموده است و تا حدودی خیال شما از عملکرد آن راحت است ولی با این حال برای رضایت بیشتر مشتریان گارانتی 36 ماهه را همراه بسته بندی ارائه میدهد که نشان دهنده توجه به حقوق مصرف کننده می باشد.

 

نحوه عملکرد جک دولنگه Key Automation Ray 2524

 

 

خرید درب پارکینگ KEY AUTOMATION مدل RAY 2524

درصورتیکه بدنبال خرید جک پارکینگی قدرتمند و معروف هستید که بتواند سالیان سال بدون نگرانی کار نماید و خراب نشود ما به شما جک KEY AUTOMATION RAY 2524 را پیشنهاد می دهیم که شایستگی های خود را همواره اثبت نموده است. شما عزیزان درصورت داشتن هرگونه سوال و یا نیاز به مشاوره می توانید با کارشناسان ما تماس نموده و از نظرات و راهنمایی هایشان بهره مند شوید.



پرسش و پاسخ Key Automation RAY 2524
ارسال پرسش