جک درب ریلی فادینی جونیور JUNIOR 633
جک درب ریلی فادینی جونیور JUNIOR 633

جک ریلی پارکینگی فادینی مدل (جونیور) JUNIOR 633

  • توان جابجایی درب تا وزن 600 کیلوگرم
  • تردد نامحدود
  • 4 ساله
  • جک ریلی فادینی 600 مناسب برای تردد نامحدود با سیستم عملکرد هیدرولیک مناسب برای درب هایی تا وزن 600 کیلوگرم و تا طول 10 متر با ولتاژ 230 وبت و توان 400W ساخت ایتالیا
55,000,000 تومان
تاریخ بروزرسانی : جمعه, 07 اردیبهشت 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی Fadini Jonior 633

جک درب اتوماتیک ریلی فادینی مدل جونیور Fadini Junior 633

وقتی بدنبال جک پارکینگی با کیفیت می گردیم این برند های ایتالیایی هستند که ناگهان ظاهر می شوند و با طراحی زیبا و کارکرد با طول عمر بالای خود همه را شگفت زده می کنند. جک موتور درب ریلی فادینی جونیور 633  (Fadini Junior) که دارای چرخ دنده های برنز استیل شناور در روغن می باشد در دسته بندی موتور های هیدرولیکی قرار گرفته که تردد نامحدود را برای مشتریان خود به ارمغان می آورد. این جک درب ریلی قابلیت تحمل درب هایی با وزن حداکثر 600 کیلوگرم و با طول 10 متر را داراست. جک درب اتوماتیک فادینی مدل جونیور 633 دارای یک موتور پرقدرت با ولتاژ ورودی 230 ولت بوده که می تواند توانی معادل 400 وات را تولید نماید.

از دیگر ویژگی های این دستگاه می توان به وجود چراغ LED بر روی بالای بدنه آن اشاره نمود که قادر است نحوه عملکرد و سلامت دستگاه را نشان دهد. برند فادینی یکی از چندین شرکت مطرح و صاحب نام ایتالیایی است که توانسته با تولید جک های هیدرولیکی و الکترومکانیکی به محبوبیت جهانی برسد. در ادامه به بررسی جامع تری از این جک ریلی هیدرولیکی خواهیم پرداخت.

 

جک فادینی

 

قابلیت های جک ریلی فادینی 600

  • تحمل وزن درب برای حداکثر 600 کیلوگرم
  • مناسب برای درب هایی تا طول حداکثر 10 متر
  • دارای چرخ دنده برنز استیل شناور در روغن و تردد نامحدود
  • ولتاژ وزودی 230 ولت
  • توان : 400W
  • جریان مصرفی : 2A
  • دمای مجاز کارکرد: منقی 20 درجه سانتی گراد تا مثبت 50 درجه سانتی گراد
  • استاندارد محافظتی : IP54
  • دارای گارانتی 3 ساله معتبر
  • 100% ساخت ایتالیا

 

تردد نامحدود

بدلیل استفاده از روغن در ساختار این درب کشویی که سری هیدرولیکی قرار میگیرد باعث شده است تا بتوان از آن برای ساختمان ها، مراکز خرید، اداره ها و سازمان های پر تردد استفاده نمود چراکه این دستگاه بدون هیچ فشاری قادر است ترددی نامحدود را در اختیار افراد قرار دهد.

 

سرعت جابجایی درب

طبق تست هایی که شرکت سازنده بر روی این جک برقی انجام داده است سرعت آن 10 متر بر دقیقه عنوان شده است که ار این حیث عملکردی عالی را داراست و جزو محصولات پرسرعت بازار محسوب می شود.

 

جک هیدرولیکی فادینی

 

امنیت بالا

بدیل استفاده از کلید خلاص کن سوئیچی در جک FADINI JUNIOR 633 باعث شده است تا ضریب امنیت دستگاه نسبت به مدل های آلنی بسیار بیشتر باشد چراکه فقط افرادی که کلید را در دست دارند می توانند آن را خلاص کنند و این امکان برای افراد ناشناس یا سارقین وجود نخواهد داشت.

 

کلید خلاص کن

 

موتور قدرتمند

موتور 220 ولتی فادینی قادر است تا توانی معادل 400 وات را تولید نماید که کارکردی آرام و بدون صدا را تضمین می نماید که یکی از اصلی ترین دغدغه های خریدارنی است که صدای زیاد موتور آنان را آزار می دهد.

 

دمای مجاز کارکرد

دمای مجاز کارکرد دستگاه که توسط کارخانه اعلام شده است +50 الی -20 درجه سانتی گراد می باشد که برای تمامی شهر های ایران مناسب می باشد.

 

ابعاد و اندازه

بدنه جک ریلی فادینی Junior 633 دارای ابعاد طولی 316 میلیمتری و عرضی 296 میلیمتری می باشد و 11.3 کیلوگرم وزن دارد.

ابعاد و اندازه

نصب در فضای باز

بدلیل بهره بردن این جک ریلی 600 کیلوگرمی از استاندارد محافظتی IP54 می توان از آن در فضای باز که در معرض باران و گرد و غبار است استفاده نمود.

 

نشانگر LED

بر روی بدنه جک ریلی جونیور 633 فادینی یک عدد چراغ نصب شده که نمایشگر عملکرد مدار و سیستم است. در صورتیکه این لامپ نور آبی رنگ را چه بصورت ثابت و چه چشمک زن نمایش دهد به معنای کارکرد مناسب و درست مدار کنترل بوده و اگر رنگ قرمز به دو صورت ثابت یا فلاشر ساطع گردد نمایانگر عملکرد نامناسب دستگاه می باشد.

نشانگر ال ای دی

 

 

.

 

گارانتی 3 ساله معتبر

وارد کننده محصولات فادینی مدت زمان 3 سال را به عنوان گارانتی محصول تعیین نموده است که زمان بسیار مناسبی برای سنجش عملکرد آن می باشد هرچند همانطور که از سابقه ی آن پیداست این جک تماما ایتالیایی امکان ندارد به این زودی ها فکر خراب شدن به سرش بزند.

 

خرید جک ریلی فادینی FADINI 

درصورتیکه قصد خرید جک درب پارکینگ ایتالیایی دارید و میخواهید برای داشتن آن هزینه بالایی پرداخت نمایید باید بگوییم که این هرگز این کار هدر دادن پول نیست بلکه می توان از آن به عنوان یک سرمایه گذاری بلند مدت نام برد که قرار است سالیان طولانی بدون هیچ هزینه ای برای شما کار نماید.

 

نصب جک هیدرولیکی JUNIOR 633

یکی از عواملی که می تواند کارکرد بلند مدت دستگاه را تضمین نماید نصب اصولی و صحیح آن توسط نصابان حرفه ایست که وسط شرکت توصیه می شوند. درصورتیکه از نصابان غیر حرفه ای استفاده نمایید این امکان وجود دارد که در صورت خرابی و تماس با واحد پشتیبانی و خدمات پس از فروش از نصب شما ایراد گرفته و گارانتی شما را باطل نمایند. پس پیشنهاد می نماییم اصلا این ریسک را نکنید و نصب را به تکنسین های مجرب بسپارید.



پرسش و پاسخ Fadini Jonior 633
ارسال پرسش