جک ریلی فادینی مدل nyota 115
جک ریلی فادینی مدل nyota 115

جک درب کشویی انیوتا فادینی FADINI مدل NYOTA 115

  • حداکثر وزن درب 1800 کیلوگرم
  • حداکثر طول درب 12 متر
  • سیستم عملکرد هیدرولیک
  • موتور ریلی فادینی NYOTA 115 مناسب برای درب هایی با طول حداکثر 12 متر و زون 1800 کیلوگرم با ولتاژ ورودی 230 ولت %100 ساخت ایتالیا با موتور پر قدرت 400w
61,360,000 تومان
تاریخ بروزرسانی : جمعه, 10 فروردین 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی Fadini Nyota 115

موتور درب ریلی هیدرولیک فادینی نایوتا Fadini NYOTA 115

یکی دیگر از جک های ریلی فادینی ایتالیا که می توان آن را مدل قوی تر جک فادینی JUNIOR 633 این شرکت دانست، جک ریلی فایدینی NYOTA 115 می باشد که قادر است درب هایی با وزن معادل 1200 کیلوگرم و طول حداکثری 12 متر را جابجا نماید. از ویژگی هایی که این محصول را خاص و ویژه می نماید استفاده از یک موتور تک فاز با قدرتی معادل 1 اسب یعنی 0.73 کیلو واتی است که قدرت بالایی را به آن می دهد تا درب های سنگین را به راحتی جابجا نماید. استفاده از چرخ دنده برنز استیل شناور در روغن باعث می شود تا از آن بتوان در محیط های با تردد نامحدود بهره گرفت و آن را به یکی از محبوب ترین جک کشویی برای برج ها و واحد های مسکونی پرجمعیت بدل می نماید. در ادامه به مشخصات فنی این جک تماما ایتالیایی خواهیم پرداخت.

بدنه جک

جک هیدرولیکی برای تردد نامحدود

بزرگترین مزیت محصولات جک درب پارکینگ هیدرولیکی ، تردد بسیار بالا و نامحدود جک ها و موتورهای هیدرولیک است. این در حالیست که کلیه درب های الکترومکانیکی محدودیت سیکل کاری دارند، اما این سیستم ها می توانند این محدودیت را از بین ببرند و برای محیط هایی که نیاز به رفت و آمد بسیار بالا هستند بکارگرفته شوند. این سیستم بگونه ای کار می نماید که موتور داخل محفظه روغن غوطه ور است و گرمای خود را به روغن میدهد تا استهلاک به مراتب پایین تری داشته باشد.

 

مناسب برای درب سنگین

جک ریلی پارکینگی Fadini مدل Nyota به دلیل استفاده از موتور 400 واتی با جریان مصرفی 2 امپر این امکان وجود دارد تا بتواند درب هایی به وزن 1200 کیلوگرم را با عرض 12 متر را به آسانی جابجا نماید.

جک ریلی فادینی

برند معتبر

این موتور درب ریلی پارکینگ تماما ساخت ایتالیا بوده و توسط طراحان کاربلد تولید شده است. این برند که در جهان به کیفیت مشهور است از نظر کیفیت چیزی از BFT  و FAAC کم ندارد .

لوگو فادینی

کلید خلاص کن

جک ریلی فادینی نایوتا 115 از هر چیزی بهترین را در خود جای داده است بطوری که برای افزایش امنیت محیط کاربران از کلید خلاص کن سوئیچی استفاده نموده تا هر فردی نتواند براحتی جک پارکینگ را خلاص نماید.

 

مدارفرمان پیشرفته

قلب تپنده ی این دستگاه پرقدرت مرکر کنترل یا مدار فرمان آن است که تمام مدیریت و کنترل جک از طریق آن صورت میگیرد و هرچه این مدار فرمان پیشرفته تر باشد امکانات بیشتری نیز به کاربر می دهد تا بتواند با سلیقه و نیاز خود آن را تنظیم نماید.

مدارفرمان

سرعت جابجایی درب

طبق تست هایی که شرکت سازنده بر روی این جک درب اتوماتیک انجام داده است سرعت آن 9.5 متر بر دقیقه عنوان شده است که ار این حیث عملکردی عالی را داراست و جزو محصولات پرسرعت بازار محسوب می شود.

 

دمای مجاز کارکرد

دمای مجاز کارکرد دستگاه که توسط کارخانه اعلام شده است +80 الی -20 درجه سانتی گراد می باشد که برای تمامی شهر های ایران مناسب می باشد.

 

ابعاد و اندازه

بدنه جک ریلی فادینی دارای ابعاد طولی 352 میلیمتری و عرضی 257 میلیمتری می باشد و 20 کیلوگرم وزن دارد.

ابعاد

 

گارانتی 3 ساله معتبر

وارد کننده محصولات جک پارکینگی فادینی مدت زمان 3 سال را به عنوان گارانتی محصول تعیین نموده است که زمان بسیار مناسبی برای سنجش عملکرد آن می باشد هرچند همانطور که از سابقه ی آن پیداست این جک تماما ایتالیایی امکان ندارد به این زودی ها فکر خراب شدن به سرش بزند.

 

مشاوره رایگان

درصورتیکه نمی توانید از مدل های موجود در بازار بهترین را برای درب خانه یا محل کار خود انتخاب نمایید می توانید با دادن اطلاعاتی که کارشناسان مجرب ما از شما درخواست می نمایند از مشاوره رایگان بهره مند شوید تا بدون دغدغه بهترین خرید را تجریه نمایید.



پرسش و پاسخ Fadini Nyota 115
ارسال پرسش