جک درب اتوماتیک تک لنگه تابا
جک درب اتوماتیک تک لنگه تابا

بازوی جک تابا مدل TSG-9011

  • مناسب برای تردد بالا
  • موتور 30 ولت DC با توان 40 وات
  • بدنه مقاوم
  • باوزی جک 24 ولت تابا TSG-9011
4,500,000 تومان
تاریخ بروزرسانی : پنجشنبه, 30 فروردین 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی TSG-9011

جک درب اتوماتیک تک لنگه تابا مدل TSG-9011

بازوی تکی جک تابا TSG-9011 یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین محصولات در بازار ایران می باشد که این اعتبار را مدیون کیفیت بالا و قیمت مناسب خود می باشد. جک بازویی تابا که قبلا اقدام به عرضه به صورت دولنگه و در بسته بندی کامل نموده بود اینبار به دلیل اهمیت دادن به مشتریان خود و احترام به حقوق مصرف کننده بصورت تکی نیز به فروش می رساند. لازم به ذکر است که محتویات آن که شامل چشمی، فلاشر و ریموت میشد در این بسته بندی موجود نبوده و صرفا برای کاهش هزینه های خریداران فقط بازو را بفروش می رساند.

جک تابا 9011 با موتور24 ولت DC برای افرادی که بدنبال یک موتور پرقدرت و مناسب محیط های نسبتا پرتردد هستند بسیار کارآمد بوده. در ادامه به امکانات آن بیشتر خواهیم پرداخت و شمارا به یکی از بهترین جک های پارکینگی ایرانی آشنا خواهیم نمود.

جک الکترومکانیکی تابا

ویژگی های فنی TSG-9011 DC

جک تابا از سیستم الکترومکانیک مارگونی بهره می برد و طراحی نزدیکی به جک ایتالیایی لایف دارد. هر لنگه از بازوهای جک تابا توانایی حمل 400 کیلوگرم و طول 2.5 متر را دارد. میزان برق مصرفی برای بازوی جک تابا 24 ولت میباشد و همچنین با نصب قفل برقی میتوان امنیت بیشتری برای درب ها ایجاد کرد. میزان باز بسته شدن درب ها در شبانه روز 60 بار میباشد. سیستم توقف در برابر موانع ، برای امنیت بیشتر در هنگام بسته شدن نیز به این مدل افزوده شده است.

 

ویژگی های جک پارکینگ تابا TSG-9011DC

  • جنس بدنه جک آلومینیوم (مقاوم در برابر ضربه و حرارت).
  • دارای موتور قدرتمند 30 DC با توان 40 وات
  • (هنگام قطع برق ، بازوها توسط کلید خلاص می شوند ومختصر خلاصی که بعد از بازو بستن قفل به وجو می آید به محض وصل شدن برق بر طرف می شود)
  • تردد نامحدود (عدم داغ شدن موتور به دلیل وجود موتورDC )

 

 



پرسش و پاسخ TSG-9011
ارسال پرسش