جک درب پارکینگ زومر تویست XL
جک درب پارکینگ زومر تویست XL

جک درب اتوماتیک زومر مدل SOMMER Twist XL

  • حداکثر وزن درب 1100 کیلوگرم
  • طول هر لنگه درب حداکثر 7 متر
  • موتور 24 ولت DC
  • جک زومر تویست Twist XL مناسب برای درب هایی تا طول 7 متر و وزن حداکثر 1100 کیلوگرم با موتور پر قدرت 24 ولت DC
61,500,000 تومان
تاریخ بروزرسانی : پنجشنبه, 06 اردیبهشت 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی

جک پارکینگی دولنگه زومر مدل (تویست XL) Twist XL

پس از موفقیت چشمگیر محصولات زومر و همچنین استقبال گسترده خریداران از این برند معتبر آلمانی بیش از پیش این شرکت را به تولید کالاهای متنوع تشویق کرد و نتیجه آن قوی ترین و کامل ترین جک پارکینگی زومر شد که با نام جک زومر تویست XL شناخته می شود. SOMMER علاوه بر تولید درب های اتوماتیک بازویی در زمینه جک های ریلی ، راهبند ، جک های زیر سقفی و کف گرد نیز فعالیت می نماید.

جک پارکینگ Sommer Twist XL قوی ترین جک بازویی زومر می باشد که برای درب های سنگین طراحی شده است و قادر است بصورت تک لنگه و دو لنگه مورد استفاده قرار بگیرد. حداکثر عرض درب که توسط کمپانی ذکر شده 7 متر می باشد که وزن مجاز برای آن 400 کیلوگرم می باشد. ولی بطور استاندارد این درب ریموتی می تواند برای هر لنگه درب به طول 3 متر وزنی معادل 500 کیلو گرم را جابجا نماید.

این در حالی است که این جک زومر برای درب های تک لنگه با عرض 3 متر می تواند در هایی با وزن 900 کیلوگرم را به راحتی جابجا نماید که شگفت انگیز است. یکی از مزیت های بزرگ این جک درب اتوماتیک استفاده از موتور پرقدرت و 24 ولتی آن است که نسبت به موتور های 220 ولتی برای مکان های پرتردد بسیار مناسب می باشد که دلیل آن داغ نشدن موتور در عملکردهای زیاد می باشد. در ادامه به بررسی و امکانات غول زومر خواهیم پرداخت.

 

جک زومر

 

قوی ترین جک SOMMER آلمان

جک درب دولنگه زومر مدل Twist XL مناسب سنگین ترین درب هاست بطوری که می توان از آن به عنوان قوی ترین جک ساخت این شرکت اشاره نمود. زومر مدل توئیست ایکس ال می تواند برای درب هایی با هرلنگه درب به عرض 3 متر و وزن 500 کیلوگرم استفاده شود. همچنین می توانید با توجه به نمودار پایین و مشخص نمودن عرض درب میزان مجاز وزن هر لنگه درب را مشاهده نمایید. در این نمودار رنگ نقره ای برای درب های تک لنگه و محدوده رنگ خاکستری برای دولنگه می باشد.

 

جدول وزن و طول درب

 

 

اکر وزن هر لنگه درب 1100 کیلوگرم باشد طول میتوان 1.5 متر باشد 

اگر طول هر لنگه درب 7 متر باید وزن آن حداکثر میتواند 400 کیلوگرم باشد

 

استاندارد محافظتی IP44

یکی از عواملی که این امکان را به کاربر می دهد تا بتواند در محیط های باز نیز از این دستگاه استفاده نمود داشتن استاندارد IP44 برای بازوها و استاندارد IP67 برای برد مدار فرمان می باشد که از ورود گرد و غبار و قطرات باران جلوگیری می نماید.

 

ایمنی بالا به دلیل قفل خودکار


اگر تلاشی برای فشار آوردن به اپراتور وجود داشته باشد، با قفل خودکار نیرو را خنثی می کند. حتی با درب های بسته که در معرض باد شدید قرار دارند، اپراتور به طور خودکار باد را هل داده و مانع از باز شدن درب می شود.

 

جک زومر

 

بسته شدن خودکار درب

با عملکرد بسته شدن خودکار، می توانید مطمئن باشید که دروازه همیشه پشت سر شما بسته است به اینصورت که پس از عبور از چشمی، گیت به طور خودکار پس از مدت زمان تعیین شده از سوی کاربر بسته می شود.

 

ابعاد و اندازه

ابعاد و اندازه

محتویات بسته بندی جک آلمانی زومر

  • یک جفت بازو
  • یک عدد فلاشر
  • یک جفت چشمی
  • تابلو مدار فرمان زومر
  • دو عدد ریموت کنترل
  • دو عدد کلید خلاص کن
  • متعلقات نصب

مشخصات فنی

قیمت جک الکترومکانیکی زومر

قیمت شاید به تنهایی عاملی برای انتخاب یک کالا نباشد ولی می تواند در خرید شما تاثیرگذار باشد. کیفیت جک های ایتالیایی و آلمانی به هیچ وجه قابل مقایسه با برند های ایرانی نیست و دلیل آن را می توان تکنولوژی روز دنیا و سابقه ی زیاد و همچنین داشتن مهندسین خبره دانست. در حالی که ایران بدلیل شرایط تحریم این امکانات وجود ندارد و اساسا ما یک مونتاژ کار هستیم. پس درصورتیکه بدنبال یک جک پارکینگ باکیفیت هستید و حاضرید برای داشتنش هزینه نمایید ما برند Sommer را پیشنهاد می کنیم.

 



پرسش و پاسخ
ارسال پرسش