جک درب اتوماتیک لایف مدل op2
جک درب اتوماتیک لایف مدل op2

جک درب پارکینگ لایف مدل LIFE OPTIMO OP2

  • حداکثر طول هر درب 2.5 متر
  • حداکثر وزن هر لنگه درب 250 کیلوگرم
  • موتور 24 ولت
  • جک لایف ایتالیا 24 ولت OP2-24V مناسب برای درب هایی با طول هر لنگه حداکثر حداکثر 2.5 متر و وزن هر لنگه درب حداکثر 250 کیلوگرم ساخت ایتالیا
تماس بگیرید
تاریخ بروزرسانی : پنجشنبه, 06 اردیبهشت 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی

جک برقی LIFE مدل OPTIMO OP2-24V

یکی از برند های پرآوازه و محبوب در زمینه تولید جک درب اتوماتیک شرکت لایف ایتالیا است که اعتباری جهانی دارد و پیشترین بازخورد های مثبت را از سوی مشتریان دریافت نموده است. یکی از مدل های 24 ولتی جک درب اتومات LIFE مدل OPTIMO OP2 می باشد که برای درب های ساختمان های مسکونی بسیار کاربردی است. بدلیل استفاده از موتور 24 ولتی می تواند تردد بیشماری را به کاربران خود بدهد و علت آن داغ نکردن موتور در استفاده های طولانی برخلاف 220 ولت می باشد. این جک پارکینگی می تواند درب هایی با طول هر لنگه 2 متر و وزن 200 کیلوگرم را جابجا نماید که در مجموع برای درهایی با دهانه 4 متر و وزن 400 کیلوگرم مناسب است.

درصورتیکه خانه ی شما دارای همچین مشخصاتی است پیشنهاد میکنیم که در خرید آن شک نکینید چراکه کمترین میزان خرابی را دربین درب های ریموتی به ثبت رسانده. همچنین می توانید از مدل های قدرتمند تر آن مانند LIFE UNI5 برای درب های سنگین تر و با طول بلندتر بهره مند شوید. در ادامه به بررسی و امکانات این محصول باکیفیت بیشتر خواهیم پرداخت.

 

چرا سری اپتیمو لایف؟

مدل های اوپتیمو، سیستم های خطی الکترومکانیکی با حرکات سریع و یا آهسته هستند. این مدل در بالاترین سطح تولید و طراحی بوده و با استاندارد های بازار طراحی و ساخته شده است. نامگذاری اپتیمو به خاطر رمزگذار اپتیکال، یونیت کنترل الکترونیکی و لیمیت سوییچ بوده است. رمزگذار عملکرد اپراتور را تحت کنترل دارد و بلافاصله هر مانعی را که در محیط عمل آن باشد تشخیص می دهد.

جک لایف اپتیمو 2

سیستم خلاص کن 

جک پارکینگ لایف Life Optimo OP2 دارای سیستم خلاص کن آلنی می باشد که در صورت قطع برق اجازه می دهد سیستم را به حالت دستی در آورد تا باز و بسته نمودن درب امکان پذیر گردد. موتور 24 ولت مجهز به گیربکس مقاوم در برابر فشار از بیرون و برگشت ناپذیر است و شما را از نصب قفل برقی بی نیاز میکند با این حال برد کنترل این دستگاه از قفل برقی حمایت کرده و در صورت تمایل میتوانید قفل برقی را نیز روی درب نصب کنید.

 

برد مدار فرمان پیشرفته

 مدار فرمان جک لایف از نوع آنالوگ است که تنظیمات از طریق چند عدد کلید کوچک و چشمک زدن چراغ های روی مدار انجام می پذیرد. این مدار جک برقی کیفیت ساخت خوبی دارد ولی با توجه به عدم وجود هرگونه صفحه دیجیتال عیب یابی آن اندکی دشوار است. از مزایای این مدار فرمان جک پارکینگی می توان به مکانیزم دو سرعته حرکت جکها ، تشخیص برخورد با مانع و همچنین فرمان دادن مستقیم به قفل برقی اشاره نمود

 

برد مدارفرمان جک لایف

 

نمودار وزن و طول درب

در نمودار زیر می توانید حداکثر وزنی که برای هر لنگه درب و با طول مشخص توسط کارخانه در نظر گرفته شده است چه میزان می باشد و آن را با نیاز خود مورد بررسی قرار دهید.

نمودار نسبت وزن به طول

فیلم آنباکس جعبه جک لایف مدل OP2-24V

 

 

ویژگی های فنی Life Optimo OpP2

منبع تغذیه: 24 Vdc
قدرت: 60 وات
دمای کار: -20 درجه سانتیگراد + 70 درجه سانتیگراد
کلاس حفاظت: IP54
چرخه کاری متناوب: 80%
زمان برای چرخه 90 درجه: 15 ثانیه
حداکثر وزن هرلنگه: 250 کیلوگرم
حداکثر طول هر لنگه: 2.3 متر

 

خرید جک پارکینگی لایف LIFE

شما می توانید از فروشگاه دو بی کا عرضه کننده جک های پارکینگی لایف و همچنین لوازم جانبی مانند فلاشر، ریموت، برد مدارفرمان خرید نمایید و درصورتی که در مورد مدل های این کارخانه سوال و یا نیاز به مشاوره تلفنی دارید می توانید با کارشناسان ما در واحد فروش تماس گرفته و از پیشنهادات آنان بهره مند شوید.



پرسش و پاسخ
ارسال پرسش