جک درب ریلی quiko مدل e2500
جک درب ریلی quiko مدل e2500

جک ریلی کویکو Quiko Ercole QK-E2500

  • گیربکس شناور در روغن
  • توان جابجایی درب تا وزن 2500kg
  • مناسب برای درب های تا 15 متر
52,800,000 تومان
تاریخ بروزرسانی : جمعه, 07 اردیبهشت 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی QUIKO ERCOLE QK-E2500

جک درب کشویی 2500 کیلوگرمی کویکو QUIKO ERCOLE QK-E2500

یکی از برند هایی که به تازگی و توسط وارد کننده محصولات فادینی وارد بازار ایران شده است ، جک درب پارکینگ کویکو QUIKO ایتالیا است که بدلیل کیفیت و قدرت بالای محصولاتش طرفداران بسیاری دارد. شاید جا افتادن این برند در ایران کمی زمان بخواهد ولی هیچ چیز نمی تواند شایستگی و عملکرد عالی و بی سر و صدای جک های پارکینگی کوئیکو را زیر سوال ببرد. جک ریلی ERCOLE QK-E2500 از قوی ترین و بهترین های بازار ایران و جهان است بطوریکه تحمل وزن درب برای حداکثر 2500 کیلوگرم و با طول درب 15 متر را داراست. از نکاتی که خرید این جک درب ریلی را بیش از پیش ارزشمند می نماید وجود گیربکس شناور در روغن می باشد که آن را نسبت به سایر موتور های الکترومکانیکی متمایز نموده و به همین دلیل برای تردد های بسیار بالا بدلیل سیستم خنک کاری منحصربفرد مناسب می باشد. ولتاژ ورودی 230 ولت و توان 650 وات مشخصاتی است که هرکسی را به فکر خرید جک ریلی کوئیکو میندازد. در ادامه به بررسی این غول ایتالیایی خواهیم پرداخت.

جک ریلی quiko

اپراتور درب کشویی صنعتی

یکی از مشکلات کارخانه داران خرید جک ریلی با قدرت و تحمل وزن بالای درب است که کار را برای انتخاب سخت می نماید. اما باید بگوییم با ورود این محصول دیگر نگران خرید برای درب های با وزن و طول بالا نباشید. جک ریلی کوئیکو مدل ارکول می تواند برای درب هایی به وزن 2500 کیلوگرم و عرض 15 متر مورد استفاده قرار گیرد.

 

تردد بی نهایت

به لطف بهره مندی از سیستم گیربکس در روغن این امکان را به کاربران خود می دهد تا بتوانند بدون محدودبت ار تردد نامحدود در شبانه روز استفاده کنند بدون آنکه موتور داغ شده و فشاری به آن وارد شود.

مشخصات فنی

موتور با توان 650W!

شاید اگر به توان اپراتور های درب ریلی بازار نگاهی بیندازید متوجه خواهید شد که شاید قوی ترین مدل بازار توانی معادل 480 وات را داشته باشد اما با ورود این غول ایتالیایی و دیدن مشخصات فنی آن قطعا شگفت زده خواهید شد چرا که قدرتی معادل 650 وات تولید می نماید.

جک درب کشویی e2500

 

استاندارد محافظتی IP54

این استاندارد نشان می دهد که چه مقدار کالای برقی خریداری شده در برابر گرد و خاک و باران مقاوم است. استاندارد IP54 به این معناست که کاربران می توانند این کالا را در زیر باران و یا در محیط های دارای گرد و غبار براحتی استفاده نمایند بدون آنکه عملکرد را دچار اشکال نماید.

 

دمای مجاز کارکرد QUIKO 2500

دمای مجازی که در جک کویکو QK-E2500 می تواند بدون مشکل به بهترین شکل خدمت رسانی نماید -30 درجه سانتی گراد تا + 70 درجه می باشد که تمام نقاط کشور بدون دردسر می توانند آن را خریداری و نصب نمایند.

 

بدنه جک کوئیکو

 

گارانتی 3 ساله معتبر

شرکت وارد کننده برای جلب اعتماد مشتریان خود و همچنین نشان دادن کیفیت کالا مدت زمان 3 سال را برای ضمانت محصولات کوییکو در نظرگرفته است تا از این بابت هیچ نگرانی نداشته باشید.

 

ابعاد جک برقی

ابعاد جک ercole quiko

قیمت و خرید جک درب ریلی QUIKO

یکی از مهمترین عواملی که می تواند در تعیین قیمت جک درب پارکینگ تاثیرگذار باشد کیفیت و اصالت برند است . برند هایی مانند LIFE,FAAC,BFT,QUIKO دارای اعتبار جهانی هستند و سالیان طولانی است که در این زمینه فعالیت می نمایند و کیفیت محصولاتشان زبانزد همه است.درصورتیکه می خواهید محصول خریداری شده طول عمر بالایی داشته باشد و هیچوقت نگران خرابی آن نشوید ما شرکت های ایتالیایی را به شما پیشنهاد می دهیم.

 

فیلم معرفی اپراتور درب ریلی quiko مدل E2500

 

محتویات داخل بسته بندی جک درب کشویی کوئیکو ایتالیا

محتویات بسته بندی

 



پرسش و پاسخ QUIKO ERCOLE QK-E2500
ارسال پرسش