جک پارکینگی بتا betta max 400
جک پارکینگی بتا betta max 400

جک درب اتوماتیک بتا مدل BETTA MAX 400

  • حداکثر وزن هر لنگه درب 300kg
  • طول هر لنگه درب حداکثر 3 متر
  • گارانتی 12 ماهه بتا
  • جک درب پارکینگ بتا مکس 400 مناسب برای درب های تا طول هر لنگه 3 متر و وزن هر لنگه تا 300 کیلوگرم با ولتاژ 220 ولت و زاویه بازشو 110 درجه
8,780,000 تومان
تاریخ بروزرسانی : جمعه, 31 فروردین 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی

جک درب پارکینگ بتا مکس Beta Max 400

جک پارکینگ بتا مکس Max 400 یکی از جدیدترین محصولات بتا است که همانند دیگر تولیدات این شرکت از کیفیت و قیمت بسیار مناسبی برخوردار است. این جک درب پارکینگ بواسطه داشتن قدرت بالا و قطعات باکیفیت مناسب برای درهای تک لنگه و دو لنگه می باشد. جک بازویی بتا مدل MAX 400 از سیم پیچ مس بجای آلومینیوم استفاده نموده است که عملکرد و طول عمر این محصول را دوچندان نموده است. کارخانه سازنده حداکثر طول هر لنگه درب را 3 متر و وزن آن را 300 کیلو بیان نموده است که در مجموع قادر است 6 متر درب با وزن 600 کیلوگرم را براحتی جابجا نماید که این میزان برای درب های نیمه سنگین مسکونی و تجاری بسیار عالی به حساب می آید. موتور 220 ولت و کورس 40 سانتی متری، توان مصرفی 320 وات را تامین می نماید که نشان دهنده قدرت بسیار بالای آن می باشد.

از دیگر مشخصات فنی این جک پارکینگی بتا می توان به حداکثر زاویه بازشو 110 درجه ای، قابلیت تشخیص مانع، سیستم خلاص کن کلیدی بجای آلن، قابلیت برنامه ریزی و مدیریت نمام اتوماتیک و دیجیتال و درجه حفاظتی IP44 اشاره نمود. در ادامه با ما همراه باشید تا به نقد و بررسی BETTA MAX 400 بپردازیم تا شما میزان ارزش خرید آن را بسنجید.

 

بازوی جک بتا

سیستم الکترومکانیکی

جک بتا مکس 400 دارای ساختار الکترومکانیکی هستند و سیستم انتقال قدرت از نوع چرخ دنده ای است که با فشار فیزیکی به تحرک در می آید. این امر گرچه سبب انتقال نیروی محرکه مقتدری می شود اما یک ضعف دارد و آن هم اصطکاک ایجاد شده در زمان حرکت پیستونی بازو به داخل و خارج است که دمای قطعات بالا می رود و در نتیجه در اثر استفاده ی بدون فاصله و پشت سر هم ، ممکن است مدت زمان کوتاهی توقف داشته باشد تا دما پایین بیاید. این موضوع باعث می شود تا بیشتر از 30 بار در ساعت امکان تردد میسر نباشد. این میزان تردد برای مکان هایی با تردد نسبتا بالا مناسب بوده بطوریکه برای یک ساختمان مسکونی 16 واحدی بسیار عالی می باشد.

 

موتور قدرتمند

نقطه ی قوت جک اتوماتیک BETTA MAX 400  توان و قدرت بالا است. توان 320 وات با ولتاژ 220 ولت در کنار کورس 40 سانتی حرکت بسیار نرم و روانی را فراهم خواهد کرد تا درب بی صدا و در کمترین زمان ممکن باز و بسته شود. امکان جابجایی وزن 300 کیلو گرم با طول 3 متر برای هر لنگه درب یک عملکرد عالی برای جک الکترومکانیکی می باشد.

موتور بتا

درجه حفاظتی 

یکی از نکاتی که کاربران می بایست در هنگام خرید جک درب پارکینگ به آن توجه داشته باشند میزان مقاومت آن برابر شرایط جوی مانند باران و گرد و خاک بسیار مهم است. این کالا دارای استاندارد  IP44 می باشد تا باران یا رطوبت تاثیری در کار آن نگذارد.

 

دمای کاری

میزان محدوده دمایی پیشنهاد شده کمپانی منفی 20 تا مثبت 50 در جه ی سانتی گراد است که بازه مناسبی برای استفاده در تمام نقاط ایران می باشد.

 

زاویه بازشو

میزان زاویه بازشو رابطه ی مستقیمی با نوع درب و نحوه قرار گرفتن آن در فضای نصب شده دارد که در حالت معمول قابلیت بازشدن تا زاویه 95 درجه را دارد که در صورت نیاز به زاویه بیشتر میتوان آن را تا 110 درجه تغییر داد که برای این امر نیازمند تغییز محل  قرارگیری جک درب اتوماتیک دارد.

 

مدار فرمان هوشمند

جک درب پارکینگ بتا دارای مدار فرمان هوشمند و دیجیتالی می باشد که مدیریت دستگاه توسط آن انجام می شود. بهره بردن از صفحه نمایش LCD  به جای سون سگمنتی باعث شده تا دستور های مختلف به طور کامل بر روی صفحه نمایش مشاهده شوند و در هنگام نصب و یا زمانی که قصد تغییر برنامه و زمانبدی را دارید بسیار راحت باشید .به جز راحتی ، دقت عمل زیاد هم حاصل این فناوری جدید می باشد.

برد بتا

محتویات بسته بندی Beta Max 400

  • 2 عدد جک بازویی بتا مکس
  • مرکز کنترل درب بازکن و قاب
  • 2 عدد ریموت کنترل
  • 2 عدد کلید خلاص کن
  • 2 عدد خازن
  •  یک جفت چشمی فتوسل
  • فلاشر
  • یراق آلات نصب شامل: 2 دست براکت ابتدایی و انتهایی، 4 عدد پین اتصال به براکت
  • برگه ضمانت نامه و کاتالوگ

 

گارانتی 12 ماهه

یکی از مواردی که می تواند به نوعی نشان دهنده و تضمین کننده کیفیت محصول خریداری شده باشد گارانتی است. BETA با در نظر گرفتن این موارد و احترام به حقوق مشتریان کارت گارانتی 12 ماهه را به خریداران عرضه می نماید.



پرسش و پاسخ
ارسال پرسش