ریموت کنترل فابریک زومر
ریموت کنترل فابریک زومر

ریموت کنترل فابریک زومر آلمان مدل Pearl 4018

  • ریموت فابریک Sommer
  • دارای برد 50 تا 140 متری
  • سازگار با جک ها و راهبندهای زومر
  • ریموت فابریک زومر برای انواع جک ها و راهبند های زومر آلمان با برد 50 تا 140 متری
1,200,000 تومان
تاریخ بروزرسانی : پنجشنبه, 30 فروردین 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی

ریموت فابریک درب اتوماتیک زومر مدل 4018

ریموت فابریک جک پارکینگی زومر مدل 4018 یکی از زیباترین و باکیفیت ترین لوازم جانبی در بین برند های اروپایی بازار محسوب می شود که جایگزین مدل پیشین یعنی همان ریموت قلمی SOMMER شده است که به 4020 میشناختیم. ریموت PEARL 4018 دارای همان امکانات و قابلیت های سری پیشین بوده که این کارخانه آلمانی با طراحی جدید تری به بازار عرضه می نماید که ظاهر آن بطور محسوسی بروز شده است. فرکانسی که این دستگاه از آن بهره می نماید 868.8 مگاهرتز می باشد که دارای برد 50 تا 140 متری است که بسته به نوع محیط و باز یا بسته بودن فضا تغییر می کند. باطری مصرفی ریموت اورچینال جک پارکینگی زومر با ولتاژ 3 ولت بوده که از نوع CR 2032 می باشد. در ادامه به برسی بیشتری از آن خواهیم پرداخت پس تا انتها با ما همراه باشید.

 

نمای ظاهری

مشخصات ظاهری

طراحی جدید ریموت زومر قطعا شما را شیفته خود خواهد کرد چراکه دارای یک بدنه براق است که جلوه ای دوچندان به آن می دهد و همچنین از استحکام بالایی نیز برخوردار است که در برابر ضربه و افتادن ریموت بر روی زمین هیچ مشکلی برای آن پیش نخواهد آمد. استفاده از 4 کلید و همچنین یک ال ای دی بالای آن نوع عملکرد آن را اعلام خواهد کرد. در قسمت انتهایی نیز لوگو و نام برند بر روی بدنه حک شده است که نشان از اصالت آن است. همچنین داخل بسته بندی محصول یک حلقه قرار گرفته است که می توانید آن را به جاسوئیچی خود وصل نمایید.

 

بسته بندی زومر

 

طراحی جدید

نسخه قدیمی ریموت فابریک جک زومر که به قلمی نیز معروف بود پس از سالها تولید دیگر از طرف شرکت ارائه نمی شود و بجای آن از ریموت 4 کلید زومر رونمایی کرده است که ظاهری جدید تر و لوکس تر دارد. این ریموت از همان فرکانس بهره می برد و کاربران می توانند با خیال راحت از خرید آن لذت ببرند.

ریموت sommer

 

 

ویدئو ریموت فابریک 4018 زومر

 

مشخصات فنی ریموت زومر Sommer

ویژگی ها

 

ریموت فابریک زومر برای انواع جک های زومر آلمان و راهبندهای زومر قابل استفاده می باشد.

فروشگاه دو بی کا مرجع فروش انواع جک درب پارکینگ و ریموت جک درب اتوماتیک 



پرسش و پاسخ
ارسال پرسش