جک اتوماتیک پارکینگ فراز8P
جک اتوماتیک پارکینگ فراز8P

جک ريلي فراز سیماران مدل 8P با موتور پروتکو ایتالیا

  • با قدرت 800 کیلوگرم
  • کارکرد کاملا آرام بی صدا
  • 24 ماهه سیماران
تماس بگیرید
تاریخ بروزرسانی : جمعه, 31 فروردین 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی Simaran Faraz 8P

جک ریلی درب اتوماتیک سیماران مدل فراز

جک ریلی سیماران مدل 8P یکی از پرفروش ترین و باکیفیت ترین جک های کشویی موجود در بازار است که قادر است درب هایی با وزن 800 کیلوگرم و با طول 4 متر را جابجا نماید. فراز 8P دارای یک موتور و گیربکس ایتالیایی است و دیگر لوازم آن مانند فلاشر، چشمی و ... ساخت ایران بوده تا قیمت نهایی به پایین ترین حد ممکن برسد.

درب ریلی فراز P یک محصول با کارکرد بسیار نرم و آرام می باشد که در  مدل هایی با قدرت های 800KG و 1500KG(جک فراز 15P) کیلوگرم موجود می باشد که برای درب های ریلی با وزن بالا بسیار مناسب و کاربردی است.تفاوت اصلی سری P فراز با سایر مدل ها استفاده از موتور ایتالیایی ساخت شرکت پروتکو ایت که از حرف اول این برند مشهور الهام گرفته شده است.

این درب اتوماتیک ریلی که یکی از محصولات خوب سیماران میباشد نیاز به سرویس و نگهداری و به علت وکیوم بودن سیستم گیرباکس آن نیاز به روغن کاری و یا بازدید دوره ای ندارد. این جک از یک موتور قوی با ولتاژ 220 بهره میبرد و در صورت استفاده زیاد و پشت سر هم از دستگاه و داغ شدن موتور آن سیستم قطع کن اتوماتیک وارد کار شده و از آسیب رساندن به جک برقی جلوگیری میکند.

جک ریلی سیماران مدل 8 پی

مشخصات جک کشویی سیماران

در ادامه به امکانات و آپشن های این جک برقی بیشتر خواهیم پرداخت تا در موقع خرید بتوانید تصمیم بهتری اتخاذ نمایید پس با ما در انتها همراه باشید.

 

مدارفرمان

مدار فرمان جک ریلی فراز 800 دارای سیتم و برنامه ریزی پروسسور است و برنامه دستی آن به صورت دیجیتال اجرا میشود، این برد الکترونیکی جک پارکینگ دارای یک خروجی برای موتور میباشد کا با پایین آوردن ولتاژ خروجی موجب ترمز گیری درب کشویی و در نتیجه آرام بسته شدن آن میشود.مدار فرمان جک ریلی فراز میتواند امکانات دیگر از جمله اتصال با فتوسل، فلاشر، کی سوییچ،ریسیور و اکسس کنترل را پشتیبانی کند و از گارانتی 30 ماهه و خدمات 10 ساله شرکت سیماران بهره ببرد که البته ضمانت شامل تمام اجزای جک ریلی سیماران 800 میشود.

 

اتصال به سیستم‌های کنترل تردد

جک برقی پارکینگ ریلی فراز 800 قابلیت اتصال به سیستم‌های کنترل تردد را دارا می‌باشد. این قابلیت بطورکلی در جک‌های پروتکو پیش بینی شده است. منظور از سیستم کنترل تردد دستگاه‌هایی است که با اسکن بارکدهای اختصاصی موجود در برچسب‌های نصب شده بر شیشه خودرو، بدون نیاز به ریموت کنترل یا نگهبان، مجوز تردد خودرو صادر شده و درب بصورت خودکار باز یا بسته می‌شود. به این دسته از سیستم‌های کنترل تردد اصطلاحاً سیستم کنترل تردد تگ خوان نامیده می‌شود.

 

استفاده از سیستم دو سرعته

برای اینکه از برخورد محکم و پر سروصدای دو لنگه بر روی هم به هنگام بسته شدن درب خلاص شوید می بایست از جکی که دارای مدارفرمان 2 سرعته است استفاده نمایید. این ویژگی قادر است تا سرعت باز و بسته شدن را تنظیم نماید و هرچه به انتهای مسیر نزدیک تر میشود از سرعت جک بکاهد تا کمترین صدای برخورد شنیده شود.

 

دارای استاندار جهانی IP44

یکی از مهمترین نکاتی که باید در هنگام خرید جک درب اتوماتیک به آن توجه داشت استفاده از استاندارد حفاظتی می باشد. سیماران نیز بمانند اکثر جک های بازویی و کشویی دارای IP44 می باشد که قادر می سازد تا در محیط باز از آن استفاده شود و از ورود  باران و گرد و غبار به داخل دستگاه جلوگیری نماید.

 

جک پارکینگ ریلی فراز 800P با یک موتور ایتالیایی

وجه تمایز جک پارکینگ ریلی فراز 800P به میزان قدرتی است که این جک در جابجایی درب‌های ریلی دارد. این درب بازکن ریلی قادر است درب‌هایی به سنگینی 800 کیلوگرم را باز و بسته نماید. شرکت سیماران برای جک درب ریلی Faraz 800P از موتورهای پر قدرت گیربکسی پرتکو ایتالیایی استفاده می‌نماید. طولی که این جک‌ها می‌تواند آن را باز و بسته نماید می‌تواند تا شش متر هم باشد لذا علاوه بر کاربری‌های مسکونی برای کاربری‌های تجاری هم می‌تواند مفید واقع شود.

 

اجزای درب اتوماتیک سیماران faraz 8P

 

مشخصات کلی

  • دارای سیستم دو سرعته
  • ضد آب و ضد گرد وغبار
  • مجهز ب ریموت ،فلاشر و فتوسل
  •  دارای گارانتی
  • عدم نیاز به قفل برقی
  • تنظیم برگشت اتوماتیک
  • دارای سیستم قطع کن اتوماتیک جهت جلو گیری از داغ شدن موتور
  • قابلیت ترمزگیری
  • توقف در برابر موانع

 

گارانتی و خدمات پس از فروش

یکی از مزیت‌های کالاهای سیماران دسترسی و سهولت به خدمات پس از فروش آنها می‌باشد. جک برقی پارکینگ ریلی فراز 8P دارای گارانتی 24 ماهه و 10 سال خدمات پس از فروش را با خود به همراه دارد.

 

خرید جک ریلی سیماران برای درب هایی تا 800 کیلوگرم

جک کشویی پارکینگ Simaran مدل Faraz 8P یکی از بهترین گزینه برای افرادی است که قصد خرید جک ریلی با قیمتی مناسب و کیفیتی بسیار بالا را دارند. موتور ساخت کمپانی Proteco یکی از اصلی ترین دلایل پرفروش بودن این کالا بشمار می رود بطوریکه می توان آن را با برند های مطرح ایتالیایی مقایسه نمود.



پرسش و پاسخ Simaran Faraz 8P
ارسال پرسش