بازوی جک ویتو V2 مدل Calypso 400

  • توان جابجایی هر لنگه 400 کیلوگرم
  • طول هر لنگه درب تا 2.5 متر
  • 220 ولت
11,000,000 تومان 10,500,000 تومان
تاریخ بروزرسانی : شنبه, 08 اردیبهشت 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی

بازوی تک جک درب اتوماتیک V2 مدل CALYPSO 400 

یکی از نگرانی ها و مشکلاتی که اکثر کاربران و خریداران جک پارکینگی با آن مواجه هستند خرابی یکی از بازو ها به علت های متعدد مثل کارکرد زیاد، برخورد وسایل نقلیه با آن و ... می باشد. و از آن جایی که برخی تولید کنندگان و یا وارد کنندگان این حوزه بازوی تک را به فروش نمی رسانند هزینه ای دو چندان را بر روی دوش خریداران می گذارند. بازوی تک جک درب اتوماتیک V2 ایتالیا مدل CALYPSO 400 برای افرادی که یکی از بازو های چپ یا راست درب پارکینگشان از کار افتاده بسیار ارزنده بوده چراکه نیازی به خرید پک کامل نمی باشند و هزینه لوازم اضافی مانند چشمی و فلاشر و یک بازوی اضافی که نیازی به خرید آنها نیست را متحمل نمی شوند. لازم به ذکر است که همراه بازو، براکت نصب نیز عرضه می شود و این محصول فاقد هرگونه چشمی و فلاشر بوده.

 

جک تک وی 2 مدل کالیپسو 400

 

استفاده از کلید خلاص کن

هنگامی که بدلیل قطعی برق و یا خرابی بازو نتوان بازو را به وسیله ریموت باز یا بسته نمود می بایست بوسیله کلید خلاص کن بازو را آزاد نموده و سپس بصورت دستی اقدام به باز و بست درب پارکینگ نمایید.

کلید خلاص کن

قدرت جابجایی

 جک ایتالیایی ویتو 400 ، درب های به طول 2.5 متر و تا وزن 400 کیلو را به سادگی جابه جا می کند. امکانات زیادی مثلSlow Down ،start off  ،عیب یابی هوشمند ، Fast closing و فشار نهایی برای راحتی کاربران تعبیه شده است تا در کنار کیفیت بسیار بالای قطعات و موتور قدرتمند این مدل تبدیل به یک محصول محبوب و پرفروش شود.

 

قیمت بازو تک جک درب اتوماتیک V2 مدل CALYPSO 400

اگر به هر دلیلی یکی از بازوهای چپ یا راست خراب شود دیگر لازم نیست تا با صرف هزینه ای گزاف پک کامل جک برقی ویتو کالیپسو 400  را خریداری نمایید چراکه فروشگاه اینترنتی دوبیکا اقدام به فروش بازوی تنها این شرکت ایتالیایی با قیمتی بسیار مناسب نموده است.

 

خرید جک برقی V2 ایتالیا

 دوبیکا به عنوان یکی از قدیمی ترین و بزرگ ترین فروشگاه اینترنتی در حوزه سیستم های حفاظتی و نظارتی اقدام به فروش این محصولات می نماید لذا در صورتیکه قصد خرید جک برقی V2 ایتالیا را چه بصورت پک کامل جک V2، پک تک لنگه و یا بازوی تک را دارید می توانید در این فروشگاه ثبت سفارش نمایید. همچنین در صورت داشتن هرگونه سوال و یا مشاوره خرید میتوانید با همکاران ما در واحد فروش تماس گرفته و از راهنمایی آنان استفاده نمایید.

 



پرسش و پاسخ
  • کاربر سایت شنبه، 08 مهر 1402

    باسلام. الان این جک هاکامل هستش.

    ثبت پاسخ
    • پاسخ :

      درود ، نه این فقط یدونه بازوی جک ویتو هست.

ارسال پرسش