جک ریلی 1200 quiko ایتالیا
جک ریلی 1200 quiko ایتالیا

جک درب ریلی QUIKO ایتالیا مدل MOOVI QK-1200 KIT

  • توان جابجایی درب تا وزن 1200kg
  • ولتاژ مصرفی 220 ولت
  • ساخت ایتالیا
28,900,000 تومان
تاریخ بروزرسانی : شنبه, 01 اردیبهشت 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی MOOVY QK-1200KIT

جک درب اتوماتیک ریلی QUIKO مدل MOOVY QK-1200KIT

جک پارکینگی درب ریلی QUIKO (کوییکو) مدل MOOVY QK-1200 ساخت کشور ایتالیا یکی از قدرتمند ترین و باکیفیت ترین محصولات موجود در بازار ایران می باشد که برای درب هایی با حداکثر وزن 1200 کیلوگرم و طول ماکزیمم 12 متر طراحی و تولید گردیده است. همانطور که می دانید جک های درب اتوماتیک ایتالیایی بدلیل طول عمر بسیار بالا و استهلاک پایین بسیار مورد استقبال کاربران قرار گرفته است و این برند نیز از این قاعده مستثنی نیست. 

از ویژگی های این جک درب ریلی می توان به تحمل وزن حداکثر 1200 کیلوگرمی، ولتاژ ورودی 230 ولت، موتور قدرتمند باتوان 330W و جریان مصرفی 1.3A، گارانتی 3 ساله معتبر و رسمی، استاندارد محافظتی IP54 اشاره نمود. ابعاد جک ریلی کوییکو 1200 به ترتیب دارای ارتفاع 33 سانتی متر، عرض 31 و پهنا 19 سانتی متر می باشد و وزن تقریبی آن حدود 14 کیلوگرم می باشد.

مشخصات فنی

 

زیبا و منحصر بفرد

ریموت درب پارکینگ QUIKO دارای طراحی بسیار زیبا و منحص بفرد بوده بگونه ای که می توانید آن را به کلید درب منزل خود یا جاسوئیچی متصل نموده تا همیشه آن را همراه خود داشته باشید و مانع از گم شدن آن شوید.

ریموت کوییکو

کلید خلاص کن سوئیچی

کلید خلاص کن های سوئیچی نسبت به مدل های آلنی از امنیت بسیار بالاتری برخوردار هستند که دیگر هر فردی بدون در دست داشتن کلید نمی تواند موتور را خلاص نماید که این عمل در مدل های آلن خور رواج دارد.

 

کلید خلاص کن

 

خرید جک درب ریلی QUIKO ایتالیا

اگر قصد خرید جک درب ریلی باکیفیت و خارجی را دارید که بتواند سالیان زیادی را بدون خرابی و مشکل برایتان کار کند، QUIKO بهترین گزینه می باشد که 100% ساخت ایتالیا بوده و با داشتن گارانتی 3 ساله معتبر و خدمات پس از فروش 10 ساله خیال شمارا از عملکرد بلند مدت آن راحت می نماید.

موتور درب ریلی کوییکو

قیمت جک درب اتوماتیک ریلی کوییکو

جک ریلی کوییکو مدل MOOVY 1200 یکی دیگر از سبد محصولات این کمپانی است که براحتی قادر خواهد بود درب های پارکینگی با حداکثر وزن 1200 کیلو و طول 12 متر جابجا نماید. عوامل و پارامتر های زیادی در تعیین قیمت نهایی دستگاه تاثیر گذار هستند که بطور مثال خارجی یا ایرانی بودن موتور ریلی، امکانات و برند بودن محصول و قدرت جابجایی از مهم ترین نکاتی است که در هنگام خرید باید به آن دقت نمایید و متناسب با نیاز خود بصرفه ترین و ارزشمند ترین را انتخاب نمایید.

 

گارانتی 3 ساله

شرکت وارد کننده QUIKO بدلیل جلب اعتماد و رضایت مشتریان خود تمامی محصولات این کارخانه را به مدت 3 سال ضمانت نموده و درصورت خرابی که نزدیک به صفر است آن را بصورت رایگان برایتان تعمیر می نماید. فروشگاه دوبیکا به عنوان نماینده فروش جک پارکینگ کویکو QUIKO اقدام به عرضه محصولات با کمترین حاشیه سود و تحویل در سریع ترین زمان ممکن می نماید.

 

کاتالوگ جک ریلی QUIKO MOOVY QK-1200 KIT



پرسش و پاسخ MOOVY QK-1200KIT
ارسال پرسش