جک پارکینگی nice wingo 5024
جک پارکینگی nice wingo 5024

جک درب اتوماتیک نایس NICE مدل WINGO 5024

  • موتور 24 ولت
  • وزن هر لنگه درب 500 کیلوگرم
  • طول هر لنگه حداکثر درب 3.5 متر
  • کارکرد آرام و بی صدا
  • کارکرد بصورت دو سرعته
  • گارانتی 18 ماهه
توقف تولید
تاریخ بروزرسانی : پنجشنبه, 06 اردیبهشت 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی wingo 5024 nice operation kit

جک درب اتوماتیک نایس مدل WINGO 5024

جک درب اتوماتیک نایس مدل وینگو WINGO 5024 یکی دیگر از تولیدات این شرکت ایتالیایی است که از امکانات و ویژگی های بسیار ارزشمندی برخوردار است. موتور این جک پارکینگی 24 ولت بوده که این قابلیت را داراست تا برای مکان های با تردد بالا استفاده شود و دلیل این امر نیز ساختار متفاوت موتور های DC نسبت به AC است که در کارکرد بالا موتور داغ نمی کند. همچنین مزیت دیگر این جک برقی 24V قابلیت استفاده از باطری بک آپ یا پشتیبان بوده که در مواقع اضطراری همانند قطعی برق، دیگر نیازی به خلاص نمودن دستی جک پارکینگی نیست و می تواند برای چند مرتبه درب را باز و بسته نماید. 

جک پارکینگی نایس وینگو 5

جک دو لنگه نایس وینگو 5024 دارای موتوری با توان حداکثر 85W است که می تواند درب هایی با وزن حداکثر هرلنگه 500 کیلوگرم و عرض 3.5 متر را براحتی جابجا نماید. لازم به ذکر است که نایس برای بالا بردن طول عمر دستگاه و جلوگیری از خرابی آن نموداری مطابق زیر را در کاتالوگ محصول قرار داده است که مصرف کننده باید اعداد گفته شده در جدول را با وزن و عرض درب ساختمان خود بررسی نموده و درصورت تطابق اقدام به خرید آن نماید. همانطور که در نمودار زیر مشاهده می نمایید برای عرض هرنگه 3.5 متر نهایت وزنی که این جک بازویی تحمل می نماید 200 کیلوگرم برای هرطرف درب است. با کمتر شدن عرض لنگه درب طبیعتا وزن بیشتری را می تواند تحمل نماید بطوریکه در عرض 1.5 متر هر سمت در این عدد به 330 کیلوگرم میرد.

 

مشخصات فنی WINGO 5024

محتویات جک درب پارکینگ نایس مدل WINGO 5

جک نایس WINGO 5 همانند دیگر محصولات این کارخانه از ملزومات یکسان و مشابهی را دارا می باشد. با خرید جک بازویی NICE از یک محصول با لوازم جانبی زیر که برای نصب و راه اندازی آن بکار می رود بهره مند خواهید شد.

  • 2 عدد بازو
  • 2 عددریموت کنترل نایس
  • جعبه مدار فرمان
  • 1 جفت چشمی یا فتوسل
  • 1 عدد فلاشر سر درب
  • یراق آلات نصب و راهنمای نصب محصول

 

سیستم دو سرعته

در بسیاری از جک ها برای گرفتن صدای درب ، سرعت در هنگام بسته شدن و باز شدن کاهش می یابد تا درب ها آرام بر روی هم قرار گیرند. محصولات جک پارکینگی نایس نیز مانند بسیاری از جک ها از سیستم دو سرعته استفاده می کند.

 

کارکرد بی صدا

وقتی از جک های نایس صحبت به میان می آید ، در کنار کیفیت بالای قطعات و خوش ساخت بودن آن ، نمی توان از کارکرد آرام و بدون صدای این جک حرفی نزد. این جک پارکینگ قدرتمند بدون کوچکترین صدا، کارکرد روان و پرقدرتی را از خود نشان می دهد که به محض دیدن عملکرد این جک ، مجذوب ابهت و بی صدایی این جک قدرتمند می شوید.

 

استاندارد IP44

جک نایس وینگو 5 نایس دارای استاندارد حفاظتی IP44 بوده که امکان نصب و راه اندازی را به واسطه عدم نفوذ آب و گرد و غبار در فضاهای باز میسر می نماید.

 

بازه دمای کاری

بازه دمای عملکرد مفید دستگاه بازهی دمای -20 درجه تا +50 درجه می باشد که مناسب همه ی شرایط آب و هوایی ایران می باشد.

جک برقی نایس ایتالیا

قیمت و خرید جک پارکینگی خارجی

درصورتیکه ایرانی بودن و یا خارجی بودن محصول برایتان اهمیت دارد و می  خواهید از برند شناخته شده با اعتباری جهانی استفاده نمایید پیشنهاد فروشگاه دوبیکا، جک درب اتوماتیک NICE که ساخت کشور ایتالیا بوده و از بروز ترین فناوری های این حوزه در تولید آن بکار گرفته شده است استفاده نمایید. فروشگاه دوبیکا به عنوان نماینده فروش NICE آماده خدمت رسانی به شما هموطنان عزیز می باشد. درصورت داشتن هرگونه سوال و یا نیاز به مشاوره خرید می توانید با تلفن های نمایش داده شده در داخل سایت تماس گرفته و از راهنمایی کارشناسان باتجربه ما نهایت استفاده را ببرید.



پرسش و پاسخ wingo 5024 nice operation kit
ارسال پرسش