جک درب اتوماتیک هیرو hero
جک درب اتوماتیک هیرو hero

جک درب اتوماتیک یال مدل هیرو Hero

  • قدرت جابجایی هر لنگه درب 700 کیلوگرم
  • طول هر لنگه درب 5 متر
  • ولتاژ 220 ولت
25,000,000 تومان
تاریخ بروزرسانی : دوشنبه, 10 اردیبهشت 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی Yaal Hero

جک پارکینگی بازویی یال (YAAL) مدل هیرو (HERO)

جک درب پارکینگ هیرو (Hero) جدیدترین و یکی از قوی ترین انتخاب ها برای خرید جک درب پارکینگ برای درب های سنگین می باشد که محصول شرکت یال دورز می باشد، موتور پرقدرت 220 ولت و کورس 74 سانتی متری این جک پارکینگی را به یکی از قول های بازار تبدیل کرده که به راحتی پاسخگوی درب های بزرگ و سنگین می باشد.

پیش از این جک یال پرایم کاستومایز با کورس 70 سانتی که بصورت تک لگه عرضه میشد پرقدرت ترین جک این شرکت و یکی از جک های قوی بازار محصوب میشد اما با عرضه جک یال هیرو که با کورس 74 و موتور قوی تر روانه بازار شد که به راحتی میتوان تا زاویه بازشو 160 درجه درب را بازنماید.

 

جک درب پارکینگ یال هیرو مناسب برای هر لنگه درب تا زون 700 کیلوگرم و طول 5 متر برای هر لنگه مناسب می باشد، که در مجموع برای دربی تا زون 1 تن و نیم و درب هایی تا طول 8 متر مناسب می باشد.

 

 

تردد بالا

یکی از نکاتی که در هنگام خرید جک پارکینگی باید به آن توجه نمود بحث میزان توان تردد محصول است که مشتری باتوجه به تعداد واحد ها و باز و بسته شدن درب باید انتخاب مناسبی داشته باشد. جک Yaal HERO با توجه به اینکه با تکنولوژی روز دنیا ساخته شده و کیفیت قطعات بالایی دارد می تواند برای تردد های بالا مورد استفاده قرار بگیرد بدون آنکه فشاری به موتور آن وارد شود. از این رو برای درب های بسیار سنگین با تردد حداکثر 100 بار در روز بسیار کارآمد و ارزنده می باشد.

 

شفت 70 سانتی متری

این جک پارکینگی یال درب بازویی دارای یک کورس 74 سانتی می باشد که می تواند درب هایی به طول 5 متر و وزن 700 کیلوگرم  برای هر لنگه را جابجا نماید. این مدل به همراه مدل PRIME CUSTOMISE تنها جک دو لنگه ایرانی هستند که با همچین کورس حرکتی ساخته می شوند.

 

 

 مدارفرمان جک پرایم Prime

مدارفرمان استفاده شده در جک هیرو همان مدارفرمان به کارگرفته شده در جک یال X1 و جک یال X2 می باشد که از قابلیت و انعطاف پذیری بالایی در فرمان پذیری بهره می برد که در ادامه به تعدادی از قابلیت های آن برخواهیم شمرد.

  • تنظیم هر بازو به صورت ثانیهای به صورت مجزا
  • تنظیم هوشمند تایم زمان دوم جهت بسته شدن بی صدا
  • کارکرد اضطراری( بسته شدن درب در صورت از کار افتادن فتوسل جک)
  • فست کلوز (بسته شدن پس از گذشت خودرو از جلو درب)
  • خروجی مجزا برای قفل برقی
  • پشتیبانی از تمام ریموتهای لرنینگ 433
  • ورودی جهت اتصال به سیستمهای کنترل تردد

 

چرا نصب قفل برقی برای جک های بازویی اهمیت دارد؟

گیربکس جک های پارکینگی دارای ترمز میباشند و زمانی که در بسته شود گیربکس قفل شده و دیگر در باز نمی شود. ولی اگر با استفاده از یک شیئ مانند دیلم و یا با فشار زیاد دست به درب  نیرو وارد شود بازوی جک شما و یا پلیت پشت آن آسیب میبیند و ممکن است در اندکی باز میشود. با استفاده از از قفل برقی برای جک پارکینگی این مشکل برطرف می شود و علاوه بر بالا بردن ایمنی پارکینگ خود، جلوی آسیب رسیدن به تجهیزات را خواهید گرفت. نصب قفل برقی نیاز به فشردن دکمه مجزا برای باز شدن قفل نیست و خود مدار فرمان جک درب پارکینگ ابتدا به قفل برقی  فرمان می دهد و پس از باز شدن قفل، درب شروع به باز شدن می کند. پس بهتر است برای افزایش ایمنی ساختمان و کاهش صدمات به جک پارکینگ از قفل برقی استفاده نمایید.

 

گارانتی 3 ساله

گارانتی بلند مدت خیال شمارا از بابت نگرانی هزینه تعمیر و خرابی دستگاه راحت می نماید و از این رو سازنده محصول برای جلب اعتماد و رضایت مندی مشتریان خود ضمانت نامه 36 ماهه را به همراه محصول عرضه می نماید که این میزان بالاترین مدت گارانتی در بین برند های ایرانی است.

 

خرید جک درب اتوماتیک هیرو HERO

درصورتیکه قصد خرید جک پارکینگی یال مدل هیرو را دارید می تواند با افزودن آن به سبد خرید خود در فروشگاه اینترنتی دوبیکا آن را در سریعترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید. دوبیکا به عنوان نمایندگی جک یال YALL آماده خدمت رسانی به هموطنان عزیز در سراسر کشور می باشد و شما در صورت لزوم می توانید باکارشناسان فروش تماس گرفته و از راهنمایی آنان بهره مند شوید.

 

پک دو لنگه یال هیرو (Yaal Hero)

جک برقی یال هیرو ، برای درب های تک لگه و دو لنگه عرضه میگردد:

  • دو عدد بازو با کورس 74
  • باکس و مدارفرمان
  • دو عدد ریموت
  • یک جفت چشمی فتوسل
  • یک فلاشر 220 ولت
  • متعلقات نصب
  • کاتالوگ نصب و گارانتی

جک شفت بلند هیرو

 

قیمت جک دو لنگه YAAL مدل HERO

جک بازویی یال هیرو را می توان قدرتمند ترین و باکیفیت ترین درب اتوماتیک بازار دانست که قادر خواهد بود درهای بسیار سنگین را جابجا نماید. مشخصات فنی این دستگاه نشان از قدرت مثال زدنی آن است که قیمت بالای آن نسبت به دیگر مدل ها بیانگر همین موضوع می باشد.



پرسش و پاسخ Yaal Hero
ارسال پرسش