تعمیر جک درب پارکینگ یال
تعمیر جک درب پارکینگ یال

تعمیر جک درب پارکینگ یال

  • ارسال کارشناس در سریع ترین زمان
  • سرویس انواع جک یال و پرایم
تماس بگیرید
تاریخ بروزرسانی : جمعه, 14 اردیبهشت 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی Yaal Repair

تعمیر انواع جک پارکینگی یال در مدل های بازویی و ریلی

استفاده از درب پارکینگی اتوماتیک به دلیل فناوری اتوماتیک بودن و سهولت باز و بسته شدن در سالیان اخیر بشدت مورد استقبال مردم در منازل مسکونی، مجتمع های اداری و تجاری و همچنین ویلا هایشان قرار گرفته است. شرکت یال به عنوان یکی از خوش نام ترین و متنوع ترین شرکت های ایرانی عرصه جک پارکینگ تولیدات خود را با جک بازویی دو لنگه یال در مدل های X1 و X2 آغاز و عرضه نمود، سری جدید درب پارکینگ یال با نام پریم Prim با کورس های 60 و 70 و جک تک لنگه یال (مخصوص درب های تک لنگه) پرایم با کورس استثنایی 80 سانتی متر میتواند درب هایی تا وزن یک تن را جایجا نماید، جک ریلی یال با جابجایی درب هایی تا طول 15 متر با وزن 1500 کیلوگرم به راحتی میتواند انواع درب اتوماتیک ریلی را جابجا نماید. با وجود کیفیت بالای محصولات یال همچنان  به مانند تمامی قطعات الکترونیکی، جک و متعلقات آن ممکن است دچار خرابی شده و فرد را نیازمند به تعمیر جک پارکینگی خود کنند.

تعمیر جک پارکینگ یال

 

اهمیت نصب تخصصی بر عدم خرابی جک پارکینگ یال

یکی از اصلی ترین عوامل تاثیرگذار بر خرابی جک های پارکینگی، تکنسین نصب یا همان نصاب جک پارکینگی می باشند. بد جوش دادن پایه ها،زاویه بازو های نامناسب، عدم نصب شب بند و همچنین عدم نصب فشار پشت جک برای جک هایی که بیش از 90 درجه باز و بسته می شوند، می تواند به خرابی جک منتهی شوند. انتخاب یک تکنسین نصب جک پارکینگی با تجربه و کاربلد همین حوزه بسیار مهم می باشد. در حالت کلی عملیات نصب جک پارکینگ یال به ترتیب زیر انجام می شود:

  • پیدا کردن محل دقیق نصب بازوها
  • بستن کردن صفحه های پلیت با رول بولت
  • انجام محاسبات مورد نیاز
  • جوش دادن پایه ها روی صفحه بلیت
  • تراز کردن پایه ها
  • داخل بردن کورس جک یال
  • اتصال بازوی یال به به براکت عقب
  • باز کردن درب تا زاویه 90 درجه
  • تراز کردن جک و جوش دادن براکت جلو به درب

 

تعمیرات جک پارکینگی یال

جک پارکینگ یال، یک سیستم الکتریکی است که همانند دیگر لوازم الکتریکی و الکترونیکی ممکن است به دلایل مختلف، مشکلات متعددی داشته باشد. به عنوان مثال، ممکن است ریموت کار نکند که در این حالت، احتمالا مشکل از باتری یا خود ریموت خود است. البته ممکن است قسمت برقی درب نیز خراب شده باشد. گاهی درب باز و بسته نمی شود و غلطک ها فرسوده شده یا در نتیجه اصطکاک بیش از حد، درست کار نمی کنند. این مسئله از نظر امنیتی نیز خطرناک است زیرا پس از خروج شما از منزل، درب به طور کامل بسته نمی شود. خرابی سنسورها نیز یک مشکل دیگر است که نیازمند تعمیر جک پارکینگ یال می شود. در این شرایط، تیم تعمیرات ما به محل اعزام می شود و جک و قطعات مختلف آن را با دقت بررسی و عیب یابی می کنند. سپس با تعمیر یا تعویض قطعاتی مانند موتور درب، سنسور، بازوی درب جک، آچار خلاص کن جک، باتری بکاپ، قفل برقی جک درب و کلید جک، مشکل را برطرف می کنند.

 

مراحل پیگیری عیب یابی و تعمیر جک پارکینگ یال

  • تماس با شرکت: شما می‌تونید با شماره تلفن روی وبسایت تماس بگیرید؛ همکاران ما پس از ثبت درخواست، در زمان انتخابی شما به محل مذکور مراجعه می‌کنند.
  • بررسی مشکل و یا نصب: تکنسین های خبره و نصابان اعزامی دو بی کا پس از بررسی وسیله با ابزار و تجربه، علت و یا علل مشکل جک پارکینگی را تشخیص می‌دهند.
  • شروع کار: پس از برآورد کردن هزینه تعمیر و اعلام آن به شما، در صورت تایید شما کار تعمیر جک پارکینگی در محل و یا دفتر شما شروع خواهد شد.
  • تکمیل کار: تعمیرکاران و نصابان دو بی کا پس از تعمیر و یا نصب جک دَرب پارکینگ و تست مجدد آن، آن را صحیح و سالم تحویل شما می‌دهد.

 

قیمت سرویس جک پارکینگی یال

تعمیر جک پارکینگ یال

قیمت تعمیر جک درب پارکینگ یال به عوامل مختلفی چون نوع سرویس و وسعت خرابی، سرویس ایاب ذهاب، قطعات مورد نیاز و همچنین نوع جک و فناوری آن بستگی دارد. در تمام سرویس‌ها می‌توانید بعد از ثبت سفارش با متخصصین دو بی کا به ‌صورت رایگان مشاوره دریافت نموده و قیمت نهایی را جویا شوید. تمامی خدمات و سرویس‌های ارائه شده توسط دو بی کا با رویکردی اقتصادی و مطابق با قیمت‌گذاری‌های مصوب می‌باشد. نحوه محاسبه هزینه تعمیر جک پارکینگ در دو بی کا نیز بر اساس همین اصل اجرا شده است. هزینه سرویس ایاب ذهاب یکی از موارد دغدغه آور مشترکین می باشد که ما در دو بی کا این سرویس را به صورت کاملا رایگان انجام می دهیم و دیگر نیازی به دغدغه در این مورد نخواهید داشت. البته از آنجا که درب پارکینگ جزء مشاعات ساختمان محسوب می‌شود و تمامی مالکین ساختمان مطابق قانون، متعهد و مسئول پرداخت هزینه‌های جاری مشاعات هستند، بنابراین در خصوص نحوه محاسبه هزینه سرویس جک درب پارکینگ یال با سرشکن شدن هزینه‌ها، تعرفه‌های قانونی این هزینه برای کاربران بسیار مقرون به صرفه است.

 



پرسش و پاسخ Yaal Repair
ارسال پرسش