جک دولنگه ایرانی ارزان قیمت پرشین پاور
جک دولنگه ایرانی ارزان قیمت پرشین پاور

جک درب اتوماتیک بازویی پرشین پاور مدل S600 (شفت بلند)

  • بازوی کورس 60
  • مناسب برای هر لنگه 3 متر
  • وزن هر لنگه درب حداکثر تا 400 کیلوگرم
  • گارانتی 2 ساله
8,190,000 تومان
5%
7,780,500 تومان
تاریخ بروزرسانی : یکشنبه, 09 اردیبهشت 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی PERSIAN POWER S600 AUTOMATION GATE

جک درب پارکینگ دولنگه پرشین پاور مدل S600

جک درب پارکینگ دولنگه پرشین مدل S600 یکی دیگر از محصولات این کارخانه بوده که بدلیل شفت بلندتر خود نسبت به مدل جک پرشین S400، برای درب های منازل که وزن بیشتری دارند و به اصطلاح سنگین هستند بسیار مناسب میباشد. این جک برقی شفت بلند علاوه بر کیفیت بسیار خوبی که دارد، دارای قیمت بسیار مقرون بصرفه ای نیز می باشد و همین امر باعث گردیده تا این برند در کوتاه ترین زمان به یکی از بزرگ ترین تولیدکنندگان این حوزه تبدیل گردد. از ویژگی های جک بازویی Persian Power S600 می توان به قدرت جابجایی هرلنگه در به وزن 400 کیلوگرم و با طول 3 متر اشاره نمود که اصلی ترین دلیل برای این قدرت بسیار بالا را باید در موتور پر توان و شفت بلند عنوان کرد. ضد آب بودن با داشتن استاندارد محافظتی IP44، قابلیت بازشدن درب تا زاویه بازشو 110 درجه، موتور قدرتمند، گارانتی 24 ماهه، قیمت ارزان و اقتصادی، قابلیت بسته شدن خودکار درب (Auto Close)، قابلیت باز و بسته شدن حداکثر 50 بار در روز،  کلید خلاص کن آلنی، موتور 220 ولت دیگر مشخصات بارز این جک پارکینگی پرشین پاور می باشد.

 

 

جک بازویی دولنگه و تک لنگه پرشین پاور

زاویه بازشو 110 درجه

این جک درب پارکینگ کورس بلند پرشین پاور بدلیل طراحی هوشمندانه و دقیقی که دارد این امکان را به کاربران می دهد تا بتوانند از زاویه بازشو 110 درجه هر درب نهایت استفاده را ببرند. این ویژگی برای ساختمان هایی که دارای رمپ و دارای فضای دورزدن کمی می باشند بسیار مناسب می باشد. از این رو در هنگام خرید باید به این نکته توجه نمایید که آیا محصول خریداری شده امکان بازشدن بیش از 90 درجه را داراست یا خیر.

 

مناسب درب های سنگین

اگر بخواهیم به طور کلی اندازه جک های بازویی را دسته بندی نماییم باید بگوییم که کورس 40 سانتی متری عموماً برای درب های سبک یا بطور کلی زیر 500 کیلوگرم مناسب هستند در حالیکه این عدد برای جک هایی با کورس 60 به 800 کیلو گرم میرسد. درصورتیکه یک درب خانه یا کارخانه بیش از این مقدار باشد میبایست از جک های هیدرولیکی و یا جک کاستومایز استفاده نمایید.

 

قابلیت بسته شدن خودکار 

یکی از نگرانی های ساکنین از همسایگان خود عدم توجه به بسته شدن درب در هنگام خروج خروج از پارکینگ می باشد چراکه فراموش می نمایند دکمه بسته شدن ریموت را فشار دهند. اما با قابلیت Auto Close دیگر این مشکل بوجود نمیاید زیرا کاربر می تواند در هنگام نصب جک پارکینگی زمانی را برای مدار فرمان تعیین نماید تا پس از طی شدن آن درب بصورت خودکار شروع به بسته شدن نماید.

 

محتویات داخل بسته بندی جک پارکینگ پرشین پاور مدل S600

  • دو عدد جک بازویی درب اتوماتیک چپ و راست
  •  دو عدد ریموت کشویی
  •  دوعدد چشمی یا فتوسل
  •  یک عدد فلاشر جهت اعلام هشدار باز یا بسته شدن درب
  •  مدار کنترل فرمان
  •  یراق آلات نصب 
  • کاتالوگ جک پرشین پاور
  • کارت گارانتی

بسته بندی جک برقی پرشین پاور

خرید جک دولنگه ارزان قیمت ایرانی

شاید پیش خود فکر نمایید که هرچه قیمت یک محصولی بیشتر باشد کیفیت بالاتری نیز دارد و چرا بایستی به دنبال خرید جک ارزان قیمت ایرانی برویم که کیفیت بالایی ندارد؟ شاید این امر در بیشتر موارد صدق نماید اما اینبار یک دلیل محکم برای نقض این بیان وجود دارد که در ادامه به آن اشاره خواهیم نمود. اگر در اینترنت بدنبال کلمه بزرگ ترین تولید کننده جک پارکینگی در ایران بگردید حتماً با این برند روبرو خواهید شد. این مجموعه با تولید نمودن درب های اتوماتیک در تیراژ بالا می توانند هزینه هارا تا مقدار قابل توجهی کاهش دهند و از این رو با قیمت مناسب تری دست مصرف کننده خواهید رسید. همچنین گارانتی 24 ماهه ضمانت کننده کیفیت محصول خریداری شده میباشد و درصورت بروز هرگونه مشکل نیازی به نگرانی نخواهد بود.



پرسش و پاسخ PERSIAN POWER S600 AUTOMATION GATE
ارسال پرسش