جک زیر سقفی بتا مدل F390-G
جک زیر سقفی بتا مدل F390-G

موتور زیر سقفی بتا مدل F390-G مناسب درب سکشنال

  • ولتاژ موتور 24V
  • حداکثر وزن درب 168kg
  • دارای موتور کم صدا
  • دارای خلاص کن دستی برای استفاده در زمان قطع برق
  • گارانتی یکساله بتا
10,200,000 تومان
تاریخ بروزرسانی : یکشنبه, 09 اردیبهشت 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی BETTA Sectional Garage Door Opener F390-G

جک درب پارکینگ زیر سقفی (سکشنال) بتا مدل F390-G

جک زیر سقفی بتا مدل F390-G بهترین گزینه برای افرادی است که می خواهند درب پارکینگ خانه یا ویلای خود را برقی نمایند ولی با مشکل کمبود فضا برای نصب جک درب ریلی یا بازویی روبرو می باشند. این جک زیر سقفی 1200 نیوتن بتا این ویژگی را دارد تا برای درب های سکشنال تا وزن 180 کیلوگرم مورد استفاده قرار بگیرد. از مشخصاتی که باعث فروش بالای دربازکن زیرسقفی بتا شده است می توان به موتور قدرتمند و بی صدا، امکان بهره مندی از قابلیت بسته شدن خودکار درب برای جلویگری از بازماندن درب، توانایی نصب چشمی و فلاشر بر روی مدار فرمان، تشخیص برخورد با مانع برای جلوگیری از آسیب رسیدن به وسیله نقلیه و یا موتور دستگاه، و گارانتی معتبر که خیال شمارا از این بابت راحت می نماید.این محصول کاربردی شبیه به کرکره برقی دارد اما مزیت های بسیار و متعدد آن باعث می شود تا هیچ دستگاهی نتواند جایگزین مناسبی برای او بشمار رود که در ادامه به آن اشاره خواهیم نمود.

جک سکشنال بتا

تفاوت کرکره برقی با موتور زیر سقفی

پارامتر های مختلفی وجود دارد که می توان این دو دستگاه را باهم مقایسه نمود و در آخر به یک جمع بندی رسید که کدام برای خانه و یا ویلای شما گزینه مناسب تری میباشد. بنابراین تا انتها با فروشگاه اینترنتی دوبیکا عرضه کننده سیستم های حفاظتی و نظارتی همراه باشید.

 

درب خانه یا مغازه؟

زیبایی ظاهری یکی از معیارهایی است که قبل از هرچیز باید به آن توجه نمود. در بحث کرکره برقی شما با یک کرکره ساده سرکار خواهید داشت که نمی تواند زیبایی که شما از یک خانه لوکس یا ویلا دارید را برآورده نماید. اما در مورد درب سکشنال این موضوع کاملا به گونه ای دیگر است و شما حق انتخاب بسیار بیشتری برای درب خانه خود خواهید داشت و می توانید متناسب با دکوراسیون و فضای ساختمان یکی از هزاران طرح موجود را انتخاب نمایید.

 

خرابی و سروصدای کمتر

بدلیل فناوری بروز تر سیستم زیر سقفی طبیعتاً استهلاک آن نیز نسبت به دیگر مدل پایین تر خواهد بود و هزینه نگه داری به مراتب پایین تری را تجربه خواهید کرد. همچنین جک سکشنال BETA دارای موتور بدون صدا می باشد و شما مشکلات و سروصدا کرکره اتوماتیک را دیگر نخواهید داشت.

 

نیاز به فضای نصب کنمتر

 درب سکشنال برای نصب نیاز به فضای ارتفاعی کمتری نسبت به کرکره برقی دارد و این یک مزیت بسیار مهم برای محیط هایی می باشد که دارای محدودیت ارتفاع برای نصب بوده و امکان پیاده سازی و اجرا کرکره وجود ندارد.

نحوه بازشدن درب زیر سقفی

امنیت

درب سکشنال با داشتن قفل موتور و فنر، امنیت بالاتری در برابر سرقت و دسترسی غیر مجاز به داخل ساختمان را فراهم می کند. در مقابل سیستم دیگر به علت مقاومت کمتری که دارد، در مقابل سرقت و دسترسی غیر مجاز آسیب پذیرتر است. هرچند این قابلیت نصب قفل برای کرکره برقی وجود دارد اما با این حال برای خرید آن نیازمند صرف هزینه بیشتر است.

 

ویژگی ها و مشخصات فنی BETA F390-G

  • دارای موتور کم صدا
  • حرکت و توقف نرم موتور جهت جلوگیری از آسیب دیدگی موتور
  • تشخیص خودکار ایراد
  • دارای آلارم داخلی جهت اعلام بازماندن درب بیش از 10 دقیقه
  • دارای خلاص کن دستی برای استفاده در زمان قطع برق
  • امکان اتصال فتوسل جهت افزایش ایمنی سیستم
  • امکان فعال کردن و تنظیم زمان بسته شدن اتوماتیک کرکره
  • امکان تنظیم قدرت موتور به صورت دستی
  • امکان اتصال کلید توقف اضطراری
  • دارای سیستم اعلام نیاز به سرویس دوره ای دستگاه
  • امکان کد دهی ریموت برای نیمه بازشدن درب 
  • امکان انتخاب سرعت باز و بسته شدن درب

مشخصات بتا f390

 

نحوه خلاص کردن موتور زیر سقفی بتا

اگر کرکره بسته است و قصد بازکردن آن را دارید، طناب خالص کن را بکشید تا کلاچ خالص شود. بدین ترتیب به راحتی میتوان کرکره را بازنمود و درصورتیکه کرکره باز است و میخواهید آن را ببندید، طناب خالص کن را یکبار بکشید. با انجام این کار کرکره به راحتی رو به پایین حرکت کرده و بسته خواهد شد.

نحوه بازکردن جک زیرسقفی

 

حداکثر ابعاد و عرض مناسب برای beta f390-g

طبق اعلامی شرکت تولید کننده حداکثر میزان وزن و عرض درب انتخابی می بایست در بازه مورد نظر زیر باشد.

حداکثر ابعاد و اندازه

خرید موتور درب سکشنال

درصورتیکه قصد خرید موتور درب سکشنال را دارید می توانید با مقایسه انواع این مدل دستگاه ها در فروشگاه اینترنتی دوبیکا بهترین و مناسب ترین محصول را برای خانه ی خود انتخاب و خریداری نمایید تا در کوتاه ترین زمان درب منزل تحویل نمایید. لازم به ذکر است این مجموعه دارای تکنسین های مجرب و حرفه ای در زمینه نصب جک زیر سقفی بوده که می توانند با استفاده از دانش خود در نصب اصولی و صحیح، طول عمر آن را افزایش داده و رضایت شما را به دست آورند.



پرسش و پاسخ BETTA Sectional Garage Door Opener F390-G
ارسال پرسش