ریموت طرح آزرایی شرکت بتا
ریموت طرح آزرایی شرکت بتا

ریموت درب پارکینگ بلوتوثی طرح آزرا فرکانس 433

  • ریموت بلوتوثی 433 مگاهرتز
  • نوع کد دهی: لرن (لرنینگ)
  • برد متوسط 25 تا 50 متر
140,000 تومان
تاریخ بروزرسانی : دوشنبه, 10 اردیبهشت 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی BETA AZERA REMOTE CONTROL

ریموت بلوتوثی بتا مدل آزرا AZERA

ریموت بلوتوثی طرح آزرایی بتا یکی از پرفروش ترین و محبوب ترین ریموت های جک پارکینگی می باشد که بدلیل کیفیت بسیار بالا و همچنین ظاهر عامه پسند خود توانسته انتخاب اول مشتریان برای خرید باشد. همچنین شباهت ظاهری آن به ریموت های خودرو آزرا باعث گردیده تا در بازار به این نام شناخته شود. فرکانس کاری این مدل 433.92MHz بوده و از همین رو به آن  ریموت بلوتوثی 433 نیز گویند که تنها با این نوع فرکانس سازگار بوده و قابل کد دهی میباشد و قادر به ذخیره کد ریموت های 315.5MHz نیست لذا قبل از خرید ریموت بلوتوثی باید به این نکته توجه نمود که آیا فرکانس هر دو ریموت یکسان است یا خیر. اگر اطلاعی از آن ندارید می توانید مدل یا برند جک پارکینگی، کرکره برقی و یا هر وسیله ای که می خواهید برای آن یک ریموت زاپاس تهیه نمایید را به همکاران فروش مجموعه دو بی کا بیان نموده تا آنان محصول متناسب را به شما معرفی نمایند.

ریموت لرنینگ بلوتوثی مدل AZERA دارای 4 کلید بوده که می توان به هریک فرمان جداگانه تعریف نمود بطور مثال در جک پارکینگ می توان از حرف A برای بازنمودن درب، حرف B برای متوقف نمودن باز یا بسته شدن درب، حرف C برای بسته شدن درب و از حرف D نیز برای تک لنگه باز شدن و یا نیمه باز شدن درب برای عبور موتور سیکلت استفاده نمود.

ریموت ازرایی بلوتوثی بتا

نحوه کپی کردن ریموت بلوتوثی

یکی از سوالات متداول پس از تهیه ریموت بلوتوثی، نحوه کپی کردن آن میباشد که ما در اینجا قصد داریم تا صفر تا صد پروسه را به شما نسان داده تا به راحتی و بدون نیاز به هزینه اضافی خودتان این کار را در منزل و در کوتاه ترین زمان ممکن انجام دهید. اما قبل از این لازم است تا بدانید ریموتی که می خواهید از روی آن به اصطلاح کپی نمایید دارای چه فرکانسی می باشد و آیا اصلا قابل کپی است یا نه. 

 

خرید ریموت بلوتوثی برد بالا

برای خرید ریموت بلوتوثی باید به پارامتر های مختلفی توجه نمود که اصلی ترین آن برد و قیمت آن میباشد. ریموت بتا مدل آزرایی یک محصول باکیفیت است که بدلیل استفاده از قطعات درجه یک در آن دارای برد بالایی میباشد. همچنین قیمت ریموت درب پارکینگ بدلیل قیمت مناسب و خرابی نزدیک به صفر خیال شما را از بابت طول عمر و کارایی آن راحت می نماید چراکه این شرکت سابقه بسیار زیادی در تولید ریموت دارد.

 



پرسش و پاسخ BETA AZERA REMOTE CONTROL
ارسال پرسش