جک پارکینگی دائم خلاص بازویی
جک پارکینگی دائم خلاص بازویی

جک درب اتوماتیک دائم خلاص (ساختمان های دارای یک ورودی نفر رو و پارکینگ مشترک)

18,000,000 تومان
تاریخ بروزرسانی : دوشنبه, 10 اردیبهشت 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی swing gate opener

جک پارکینگی بازویی دائم خلاص

عدم نصب جک پارکینگی یکی از مشکلات ساختمان هایی است که دارای درب پارکینگی و نفررو مشترک و یکسان می باشد. دلیل این امر این است که جک های پارکینگ به شکلی طراحی شده اند که همیشه گیربکس درگیر بوده تا با فشار مخالف درب باز نشود و به این ترتیب امنیت ساختمان حفظ گردد. اما برای باز نمودن درب نفر رو این یک عیب محسوب بحساب می آید و مانع بازشو می گردد. از این رو سازندگان دست به تولید جک های بازویی دائم خلاص برای این نوع درب ها نموده اند که هم امکان تردد افراد از یک درب به عنوان درب نفر رو مهیا می شود و از طرفی درصورت زدن ریموت گیربکس درگیر شده و درب هر دو لنگه باز می گردد. بنابراین اگر درب منزل یا ویلای شما بدلیل کمبود فضا و یا بر ساختمان اینگونه طراحی شده است باید حتماً از این مجموعه استفاده نمایید.

موتور 320 واتی این جک درب پارکینگ دائم خلاص این امکان را بوجود می آورد تا از آن بتوان برای درب های نسبتاً سنگین نیز استفاده نمود بطوریکه تحمل وزن هر لنگه 350 کیلو گرم با عرض هرلنگه 2 متر را داراست. سیم پیچ مسی به کار رفته در داخل این محصول طول عمر بالا را تضمین نموده و مانع از خرابی آن می شود.

جک دائم خلاص

 

ضد باران و رطوبت

یکی از پارامتر های تعیین کننده در هنگام خرید درب اتوماتیک که باید به آن توجه نمود، شرایط آب و هوایی است  که می تواند در تعیین کالای شما تاثیر گذار باشد. این جک درب پارکینگ بدلیل پشتیبانی از استاندارد محافظتی IP44 قادر خواهد بود تا از ورود گرد و غبار و قطرات باران به داخل دستگاه جلوگیری نماید تا خللی در عملکرد آن در شرایط جوی متفاوت پیش نیاید. منفی 20 تا مثبت 50 در جه ی سانتی گراد بازه ی دمایی خواهد بود که می تواند براحتی در آن کار نماید.

 

محتویات داخل بسته بندی جک برقی دائم خلاص

  • دو عدد جک بازویی درب اتوماتیک 
  •  دو عدد ریموت کشویی
  •  دوعدد چشمی یا فتوسل
  •  یک عدد فلاشر جهت اعلام هشدار باز یا بسته شدن درب
  •  مدار کنترل فرمان
  •  یراق آلات نصب 
  • کاتالوگ 
  • کارت گارانتی 24 ماهه

 

سیستم دو سرعته (بسته شدن آرام درب)

یکی از نکات آزار دهنده که عموما ساکنان طبقه اول بیشتر از بقیه ساکنین با آن مواجهند ، سر و صدایی است که از بسته شدن درب به هنگام برخورد چهارچوب و درب میشود . استفاده از سیستم دو سرعته در این دستگاه باعث شده تا با نزدیک شدن درب به انتها از سرعت آن کم شده و در انتها با کمترین سرعت ممکن با چهارچوب برخود نماید .

جک درب اتوماتیک دائم خلاص

گارانتی 24 ماهه

متریال مورد استفاده در این محصول از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و برای تایید این حرف کارخانه مدت زمان 24 ماه را برای ضمانت کالای خریداری شده درنظر گرفته است. همچنین خدمات پس از فروش 10 ساله هیچ جای نگرانی برای شما جهت تهیه قطعات باقی نمی گذارد.

 

اهمیت نصب قفل برقی بر روی درب پارکینگ

گیربکس جک های پارکینگی امروزی به صورتی می باشد که دارای ترمز میباشند و زمانی که در بسته شد گیربکس قفل می شود و دیگر در باز نمی شود. ولی اگر با استفاده از دیلم و یا با فشار زیاد دست به درب نیرو وارد شود بازوی جک شما و یا پلیت پشت آن آسیب میبیند و در اندکی باز میشود. با استفاده از قفل برقی برای جک پارکینگی این مشکل برطرف می شود و علاوه بر بالا بردن ایمنی پارکینگ خود، جلوی آسیب دیدن جک پارکینگ را خواهید گرفت . نصب قفل برقی نیاز به فشردن دکمه مجزا برای باز شدن قفل نیست و خود مدار فرمان جک درب پارکینگ ابتدا به قفل برقی فرمان می دهد و پس از باز شدن قفل، درب شروع به باز شدن می کند. پس بهتر است برای افزایش ایمنی ساختمان و کاهش صدمات به جک پارکینگ از قفل برقی استفاده نمایید. از انواع مختلف قفل برقی می توان به قفل برقی درب نفررو، قفل برقی پارکینگی و قفل برقی بدون شاسی نام برد که هریک کارکرد و باتوجه به شرایط مورد استفاده قرار میگیرند.

 

قیمت جک برقی دولنگه دائم خلاص

درصورتیکه درب ساختمان شما فاقد درب نفر رو مجزا بوده و از یک لنگه درب پارکینگ به عنوان نفررو استفاده می شود برای خرید جک پارکینگی باید از جک برقی دائم خلاص استفاده نمایید. قیمت این نوع سیستم به دلیل پیچیدگی بیشتر هزینه تمام شده بیشتری دارد اما مقدار آن باتوجه به کارایی آن اصلاً به چشم نخواهد آمد. درصورت نیاز به مشاوره می توانید با شماره های داخل سایت تماس گرفته و از راهنمایی کارشناسان ما بهره مند شوید. فروشگاه اینترنتی دو بی کا مفتخر است تا محصول مورنظر شمارا با کمترین قیمت و در سریع ترین زمان به آدرس محل سکونتتان ارسال نماید.



پرسش و پاسخ swing gate opener
ارسال پرسش