درب اتوماتیک یال مدل rucci
درب اتوماتیک یال مدل rucci

جک پارکینگی یال Yaal مدل روچی Rucci

  • برای هر لنگه درب حداکثر طول 3 متر
  • وزن هر لنگه درب تا 450 کیلوگرم
  • خلاص کن دو طرفه روی موتور از نوع آلنی
  • زاویه بازشو درب تا 120 درجه
  • ولتاژ 220 ولت
  • مدارفرمان قدرتمند یال
10,800,000 تومان
5%
10,260,000 تومان
تاریخ بروزرسانی : دوشنبه, 10 اردیبهشت 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی Yaal Rucci

جک درب پارکینگ یال روچی Yaal Rucci

جک پارکینگی یال مدل روچی (RUCCI) یکی از جدیدترین تولیدات این برند محبوب و معتبر ایرانی است که بصورت تخصصی و حرفه ای در زمینه طراحی و ساخت درب اتوماتیک فعالیت دارد و توانسته نیاز هر کاربری با هر نوع درب پارکینگ را برآورده نماید. جک بازویی Yaal مدل روچی دارای یک موتور قدرتمند سیم پیچ مس می باشد که این امکان را فراهم می نماید تا بتوان از آن برای درب های دولنگه که هر لنگه وزنی معادل 450 کیلو گرم و عرض 3 متر دارد، استفاده نمود. یکی از تغییرات ظاهری که به وضوح قابل مشاهده می باشد انتخاب رنگ متفاوت برای بدنه دستگاه می باشد که یال با شجاعت تمام این کار را انجام داده است و نتیجه کار نیز بسیار مطلوب و زیبا شده است. یکی از مزیت های این جک درب پارکینگ قرار گرفتن  قفل خلاص کن در دو سمت جلو و پشت گلدانی بازو که باعث میشود تا چپ یا راست بازو اهمیتی نداشته باشد و از هر بازو برای هر سمت درب استفا نمود.  این در حالی است که در بیشتر مدل ها امکان نصب بازو در دو سمت وجود ندارد و در صورت خرابی می بایست دستگاه طرف مختص خود را تهیه نمایید. 

اگر بخواهیم بطور مختصر به ویژگی ها وقابلیت های جک پارکینگ ایرانی یال روچی بپردازیم باید به مواردی همچون کورس 40 سانتی متری، جنس بدنه از استیل ضد زنگ، موتور 220 ولت قدرتمند، بهره مندی از استاندارد محافظتی در برابر باران و گرد و غبار IP44، مناسب برای ساختمان هایی با تردد نسبتاً بالا، گارانتی 36 ماهه، امکان باز و بست با زاویه 120 درجه و کیفیت بالای قطعات اشاره نماییم.

جک پارکینگی روچی یال

محتویات داخل بسته بندی جک پارکینگ Yaal Rucci

  • دوعدد ریموت شرکت یال
  • دوعدد بازو با شفت 40 سانتی متری
  • مدار کنترل هوشمند یال
  • چشمی یا فتوسل
  • کارت گارانتی و دفترچه راهنما
  • متعلقات نصب

 

خلاص کن آلنی

استفاده از قفل خلاص کن در دو سمت دستگاه موجب شده است تا بتوان از این محصول برای لنگه چپ و هم لنگه راست استفاده نمود . در مواقع قطعی برق و یا عمل نکردن موتور می بایست در را بصورت دستی باز و بسته نمایید. لذا با چرخاندن آلن در داخل محفظه و چرخاندن آن با زاویه 180 درجه باعث خلاص شدن و آزاد شدن گیربکس می نمایید. 

 

 

مدار کنترل هوشمند یال

اگر از نصاب های این حوزه در رابطه با بهترین برد مدار فرمان با کمترین میزان خرابی سوال بفرمایید قطعآ برد مدارفرمان یال به خاطر کیفیت ساخت بالا و کیفیت مناسبی که دارد یکی از بهترین گزینه های خرید برد مدار فرمان جک پارکینگ می باشد. از تنظیماتی که می توان با این دستگاه انجام داد باید به مواردی همچون سیستم FAST CLOSE یا بسته شدن خودکار درب در هنگام خروج وسیله نقلیه، قابلیت نصب قفل برقی بر روی برد ، تنظیم زمان دوم برای بسته شدن درب با کمترین میزان تولید صدا و پشتیبانی از تمام ریموت های لرنینگ اشاره کرد.

برد مدار فرمان یال

شفت 40 سانتی متری

این جک پارکینگی یال دارای یک کورس 42 سانتی می باشد که می تواند درب هایی به طول 2/5 متر و وزن 450 کیلوگرم  برای هر لنگه را جابجا نماید. بنابراین این گزینه مناسبی برای افرادی است که بدنبال جک پارکینگی دولنگه با حداکثر وزن 900 کیلوگرم و عرض 5 متر برای درب پارکینگ می گردند.

بسته بندی جک YAAL

قیمت جک YAAL مدل RUCCI

فروشگاه اینترنتی دو بی کا به عنوان یکی از نمایندگی های محصولات یال تمام کالاهای این کارخانه را با گارانتی اصلی و بصورت پلمب به دست مشتریان خود می رساند. علاوه بر آن قیمت پایین تر از بازار و حاشیه سود پایین مجموعه بزرگ دو بی گا باعث شده است تا با کمترین هزینه بتوانید این کالا را درب منزل تحویل بگیرید. لازم به ذکر است که برای نصب جک درب اتوماتیک یال می بایست از نصابان مورد تایید این شرکت استفاده نمایید تا علاوه بر افزایش راندمان و طول عمر آن شاهد نصب اصولی و زیبا باشید.

 

 

گارانتی 3 ساله

تمامی تولیدات این برند دارای ضمانت نامه 36 ماهه می باشند که مدت زمان بسیار مناسبی برای محک زدن کارکرد آن بشمار می رود. همچنین در صورت بروز مشکل و یا خرابی تکنسین های مجموعه در کمترین زمان برای رفع ایراد به محل اعزام می شوند. کارشناسان مجموعه آماده پاسخگویی به سوالات و همچنین مشاوره خرید جک درب اتوماتیک می باشند.



پرسش و پاسخ Yaal Rucci
ارسال پرسش