ریموت درب اتوماتیک فک مدل FAAC XT4 RC
ریموت درب اتوماتیک فک مدل FAAC XT4 RC

ریموت جک پارکینگ FAAC ایتالیا مدل XT4 RC

  • دارای 4 کانال برای دو لنگه ، تک لنگه و ...
  • پشتیبانی از باطری نیم قلمی 23A
  • فرکانس 433.92 مگاهرتز
  • سازگار با کلیه جک های پارکینگ و راهبند و ... ساخت شرکت فک
1,300,000 تومان
تاریخ بروزرسانی : چهارشنبه, 12 اردیبهشت 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی FAAC XT4 433MHZ TRANSMITTER

ریموت درب اتوماتیک FAAC مدل XT4 RC (فرکانس 433.92 Mhz)

FAAC ایتالیا یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین برند های جک درب پارکینگ در بازار می باشد که کیفیت مثال زدنی آن زبان زد همه کاربران و مصرف کنندگان می باشد. ریموت درب اتوماتیک FAAC مدل XT4 RC یکی از جدید ترین محصولات این کارخانه می باشد که از ظاهری بروز و مدرن برخوردار است. این مدل دارای ویژگی های منحصر بفردی است اما اصلی ترین آن سازگاری با ریموت های قبلی است که امکان ست نمودن آن بر روی برد دستگاه فک با فرکانس 433 را تضمین می نماید. از دیگر قابلیت های این ریموت این است که این امکان را به شما میدهد تا بتوانید 2 درب مجزا را بر روی ریموت تنظیم نمایید به این صورت که 2 کلید برای یک درب و دو کلید باقیمانده نیز برای جک برقی دیگر. باتری استفاده شده درون ریموت XT4 RC از نوع 12ولت 23A می باشد که باید در هنگام تهیه به آن توجه داشته باشید. این مدل تنها در رنگ مشکی تولید و عرضه می شود و از نظر شکل کاملاً شبیه به ریموت شرکت جنیوس زیر مجموعه این کمپانی بزرگ میباشد. 

ریموت اصلی FAAC XT4 RC

 

2 برابر برد بیشتر نسبت به ریموت های دیگر

این ریموت هاپینگ فک بدلیل استفاده از تکنولوژی های بروز و خاص علاوه بر جلوگیری از کپی شدن باعث می شود تا طول برد فرکانس دو برابر نمونه های موجود در بازار باشد.

ریموت فک ایتالیا

نحوه تنظیم و ست نمودن ریموت FAAC مدل XT4 RC

2 راه برای ست کردن این  ریموت فک وجود دارد که به صورت مختصر و مفید بیان خواهیم نمود.

روش اول

در این روش می بایست کلید تعبیه شده بر روی برد را به مدت 2 ثانیه نگه دارید و سپس ریموت را در فاصله کمتر از 30 سانتی متری او قرار داده و یکی از کلید هارا جهت تنظیم انتخاب و تا ندت زمان 2 ثاینه نگه دارید. 

تنظیم ریموت faac

روش دوم

این روش نیازی به برد ندارد اما بایستی حداقل یک ریموت تنظیم شده در اختیار داشته باشد. این روش که همانند کپی نمودن ریموت های بلوتوثی می باشد باید کلید های 1 و 2 را به مدت 2 ثانیه نگه داشته و سپس یک کلید از ریموت اصلی و یک کلید از ریموت خام را هم زمان در کنار هم فشار دهید.

کپی کردن ریموت faac

ظاهر جدید FAAC XT4

یکی از مزایای درب اتوماتیک های ساخت کشور ایتالیا علاوه بر طول عمر بسار بالا و دوام آن زیبایی ظاهری است که نشان دهنده اهمیت دادن به سلیقه کاربر می باشد. این ویژگی را می توان حتی در کوچک ترین قسمت ها مانند Remote control نیز مشاهده کرد.

ریموت جدید faac

 قیمت ریموت جک پارکینگی فک ایتالیا

قیمت ریموت XT4 فک بدلیل وارداتی بودن و همچنین متریال و کیفیت آن نسبتاً بالا می باشد اما باید این نکته را در نظر بگیرید که شما این هزینه را برای یک محصول فابریک و اصلی می پردازید و نه یک ریموت چینی درجه 2. درصورتیکه از جک های هیدرولیکی و الکترومکانیکی این شرکت استفاده می کنید و اطلاعی از فرکانس کاری آن ندارید پیشنهاد می کنیم تا با شماره گیری و برقراری ارتباط با کارشناسان ما از خرید خود مطمئن گردید. فروشگاه اینترنتی دوبی کا نماینده فروش محصولات جک درب پارکینگ فک Faac آماده ارسال آن با کمترین قیمت بازار به دست مصرف کنندگان می باشد.

کاتالوگ ریموت faac xt4



پرسش و پاسخ FAAC XT4 433MHZ TRANSMITTER
ارسال پرسش