موتور درب ریلی میلان 1000
موتور درب ریلی میلان 1000

جک درب ریلی میلان مدل 800

  • توان جابجایی درب هایی تا وزن 800 کیلوگرم
  • دارای 4 متر ریل فلزی
  • ولتاژ 220 ولت
13,200,000 تومان
تاریخ بروزرسانی : جمعه, 14 اردیبهشت 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی Milan 800 Sliding Gate

جک درب ریلی میلان Milan 800

یکی از برندهای پرطرفدار داخلی که محصولات آن از کیفیت بالایی برخودار است جک درب پارکینگ میلان Milan می باشد ، طراحی آن تماماً ایتالیایی بود و می توان اثبات این موضوع را از روی شباهت این برند با پروتکو ایتالیا تایید نمود.شرکت میلان با تولید جک درب ریلی با عنوان جک ریلی میلاتن 800 و جک ریلی میلان 1500 سبد تولیدات خود را کامل تر نمود. جک درب ریلی میلان 800 با موتور 220 ولت راه اندازی می شود و ویژگی هایی مانند مدارفرمان هوشمند با قابلیت کنترل سرعت، دارای کلید خلاص کن ، مناسب تردد های معمولی، استفاده از سیستم دو سرعته برای کنترل سرعت در ابتدا و انتهای سیکل، برخورداری از قابلیت ترمزگیری، دارای 4 متر ریل دنده شانه ای، استفاده از استاندارد IP44، گارانتی 30 ماهه و چرخ دنده هایی از فولاد اشاره نمود.

جک ریلی میلان 1000

موتور قدرتمند و بی صدا

کم صدا بودن و نرمی این جک درب ریلی را می توان قدردان گیربکس قوی و با کیفیت آن دانست که باعث شده خریداران بسیاری را قانع به خرید آن کند. این درب ریلی اتوماتیک MILAN می تواند درب هایی با حداکثر طول 6 متر و وزن 800 کیلوگرم را جابجا نماید. هرچند که شرکت سازنده برای بالاترین راندمان نهایت عرض 4 متر را پیشنهاد کرده و از خریداران خواسته برای درب های سنگین و با عرض بالا استفاده نگردد و این به معنی ضعیف بودن این دستگاه نبوده چراکه در کاربرد صنعتی تنها می بایستی از سیستم هیدرولیک استفاده گردد.

 

استفاده از سیستم دو سرعته

از قابلیت‌های این میلان 800 کیلوگرمی می توان به تنظیم سرعت یا به اصلاح دو سرعته بودن هنگام باز و بسته شدن درب اشاره نمود. این قابلیت مانع از ایجاد برخورد درب با چهار چوب شده و از صداهای آزار دهنده بواسطه برخورد درب جلوگیری می نماید.

 

استاندارد حفاظتی

کمپانی سازنده از این  درب ریلی مانند جک های بازویی خود از استاندارد حفاظتی  IP44 استفاده کرده است که دستگاه را از نفوذ آب باران و گرد و خاک به داخل سیستم محاظت می نماید. به همین دلیل شما می توانید در فضای باز و بدون نگرانی از این درب اتوماتیک استفاده نمایید.

 

عملکرد دستگاه در شرایط جوی

عملکرد دستگاه در بازه دمایی منفی 10 درجه سانتی گراد تا مثبت 50 درجه سانتی گراد می‌باشد بنابراین می توان در همه نقاط کشورمان با شرایط جوی متفاوت استفاده نمود بدون آنکه تاثیری در کارکرد آن داشته باشد.

محتویات داخل بسته بندی

محتویات داخل بسته بندی MILAN 800

درون بسته بندی جک ریلی 800 کیلوگرمی اسلایدینگ اقلام زیر را می توان مشاهده نمود:

  • موتور جک ریلی 
  • 4 متر نوار دنده شانه ای یک متری 
  • فلاشر 220 ولت
  • یک جفت چشمی فوتوسل
  • ریموت دو عدد 
  • براکت فلزی 
  • پیچ مهره نصب 
  • کلید خلاص کن 
  • دفترچه راهنما و کارت گارانتی

 

4 متر ریل دنده شانه ای

به همراه این محصول 4 عدد ریل 1 متری از جنس فولاد ارسال می شود که برای درب هایی با ابعاد 4 متر کفایت می نماید. درصورتیکه به هر دیلیل مایل به خرید ریل دنده شانه ای بیشتری بودید می توانید ثبت سفارش نمایید.

 

خرید جک درب ریلی میلان 800 کیلوگرم

باتوجه به امکانات و ویژگی هایی که این دستگاه نسبت به رقبا داشته و از طراحی کاملا ایتالیایی بهره می برد از این رو ارزش خرید آن بسیار بالا می باشد و کابران می توانند با صرف هزینه کمتر نسبت به تولیدات خارجی از همان میزان کارکرد و طول عمر بهره مند شوید.

 

قیمت موتور درب ریلی میلان 800 MILAN 

درصورتیکه به دنبال یک جک درب پارکینگ ریلی میگردید که علاوه بر مزایای زیاد از نظر قیمتی نیز مناسب باشد پیشنهاد می کنیم که جک ریلی میلان 800 جزو یکی از انتخاب های شما قرار گیرد چراکه جک های بازویی MOHEST این شرکت همیشه زبانزد کاربران بوده و هست. همچنین درصورت نیاز به مشاوره خرید و یا داشتن سوال درباره این کالا می توانید با کارشناسان فروش دو بی کا در تماس باشید.



پرسش و پاسخ Milan 800 Sliding Gate
ارسال پرسش