مدار فرمان درب اتوماتیک بتا مدل راک
مدار فرمان درب اتوماتیک بتا مدل راک

برد جک پارکینگی بازویی دولنگه و تک لنگه بتا مدل ROCK

  • تعداد ریموت کنترل قابل کد دهی: لرنینگ 200 عدد
  • ولتاژ ورودی: 220V/AC-50Hz
  • امکان باز شدن به صورت عابر رو
  • ولتاژ خروجی: 220V/AC-50Hz
  • نوع کدینگ: لرنینگ کد
  • اتصال چشمی یا فتوسل
  • قابلیت اتصال کلید دستی
  • قابلیت نصب قفل برقی
  • فرکانس کاری: 433.92MHz
  • دمای کاری: -20℃ ~ 50℃
  • درجه حفاظتی: IP44
  • گارانتی یکساله بتا
1,530,000 تومان
تاریخ بروزرسانی : شنبه, 06 مرداد 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی ROCK BOARD CONTROL BETTA

برد جک درب پارکینگ بتا راک Beta Rook

خرابی برد مدارفرمان بدلیل نوسانات برق و همچنین عایق بندی نامناسب در برابر عوامل جوی همانند گرد و غبار و باران یکی از موارد شایع در بین کاربران می باشد که آنان را مجبور به خرید مدارفرمان جک پارکینگ می کند. برد جک پارکینگی بازویی بتا مدل راک Rook بدلیل امکانات پرشمار و همچنین کیفیت ساخت بالا در بین مشتریان از جایگاه بالایی برخوردار می باشد. به کمک نمایشگر سون سگمنتی تعبیه شده بر روی آن می توان تنظیمات مربوط به نصب و یا حذف ریموت گمشده را به راحت ترین شکل انجام داد. امکان تغییر سرعت باز و بسته شدن هر بازو بصورت مجزا، پشتیبانی از دستگاه های کنترل تردد همانند رسیور سیمکارتی بتا (سیموت)، بسته شدن خودکار درب پس از عبور وسیله نقلیه، امکان اتصال چشمی ( فتوسل) و چراغ چشمک زن ( فلاشر)، پشتیبانی از نصب قفل برقی و گارانتی 2 ساله اشاره نمود که باعث می شود مرکز کنترل بتا مدل راک از ارزش خری بالایی برخوردار باشد.

برد جک بازویی بتا مدل راک

قابلیت AUTO CLOSER

یکی از عمده ترین مشکلاتی که ساکنین یک ساختمان با آن مواجه هستند و آن ها را بسیار کلافه و آزار داده این است که افراد در هنگام ورود و یا خروج از پارکینگ فراموش می کنند که درب را ببندند و پس از خروج آنان درب همچنان باز می ماند. این امر قطعا امنیت ساختمان را تحت تاثیر قرار داده چرا که افراد سودجو و سارق همیشه منتظر این فرصت ها هستند. با استفاده از این آپشن می توان مدت زمانی را تعیین نمود که پس از خروج وسیله نقلیه درب بصورت اتوماتیک بسته شود.

 

قابلیت کد دهی تا 200 ریموت 

یکی از تفاوت های اصلی بعضی برد درب اتوماتیک بازویی توانایی آنها در نعداد کد دهی ریموت می باشد و در مجتمع های بزرگ باید این نکته مورد توجه قرار گیرد. برد بتا راک Beta Rook این آپشن وجود دارد تا بتوان تا حداکثر 200 ریموت را کددهی کرد و از این رو در مجتمع های مسکونی یک ویژگی مفید و کارآمد به حساب می آید.

 

 

دارای استاندارد حفاظتی IP44

این استاندارد به این معناست که این دستگاه در برابر گرد و خاک و قطرات باران مقاوم بوده اما پیشنهاد می گردد که حتماً از یک قاب برد برای آنان استفاده شود تا مانع از ریختن باران و آب به داخل سیستم گردد.

مدار فرمان ROCK BETA

اتصال قفل برقی به برد جک برقی BETTA

گیربکس جک های پارکینگی امروزی به صورتی می باشد که دارای ترمز میباشند و زمانی که در بسته شد گیربکس قفل می شود و دیگر در باز نمی شود. ولی اگر با استفاده از دیلم و یا با فشار زیاد دست به در نیرو وارد شود بازوی جک شما و یا پلیت پشت آن آسیب میبیند و در اندکی باز میشود .با استفاده از قفل برقی برای جک پارکینگی این مشکل برطرف می شود و علاوه بر بالا بردن ایمنی پارکینگ خود، جلوی آسیب دیدن جک پارکینگ را خواهید گرفت . نصب قفل برقی نیاز به فشردن دکمه مجزا برای باز شدن قفل نیست و خود مدار فرمان جک درب پارکینگ ابتدا به قفل برقی فرمان می دهد و پس از باز شدن قفل، درب شروع به باز شدن می کند. پس بهتر است برای افزایش ایمنی ساختمان و کاهش صدمات به جک درب پارکینگ از قفل برقی استفاده نمایید

 

خرید برد جک بازویی 220 ولت بتا مدل راک

درصورتیکه جک پارکینگ شما بدلیل خرابی بوجود آمده در مرکز کنترل از کار افتاده است نیازی به صرف هزینه سنگین و خریدن مجدد درب اتوماتیک ندارید و تنها کافیست با خرید برد جک بازویی 220 ولت بتا مدل راک Rook را که برای دستگاه های با برق 220 ولت راه اندازی می شوند استفاده نمایید. لازم به ذکر است که می بایست از اول مراحل نصب و راه اندازی همانند ست کردن ریموت پارکینگی را انجام دهید.

 

قیمت مدار فرمان BETTA مدل ROCK

این محصول بدلیل قابلیت های بسیار و همچنین خرابی پایین بدلیل استفاده نمودن از قطعات باکیفیت و بروز دنیا از طول عمر بسیار بالایی برخوردار بوده و علاوه بر آن قیمت رقابتی و بصرفه آن باعث شده است تا کاربرانی که از برند های خارجی استفاده می نمایند به فکر تهیه این دستگاه بیفتند. برد راک برروی محصولات جک درب پارکینگ بتا Beta مورد استفاده قرار میگیرد و دارای یکسال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد.

کاتالوگ محصول



پرسش و پاسخ ROCK BOARD CONTROL BETTA
ارسال پرسش