جک کشویی درب اتوماتیک سیماران
جک کشویی درب اتوماتیک سیماران

جک ریلی سیماران مدل فراز 15P با موتور پروتکو ایتالیا

  • با قدرت 1500 کیلوگرم
  • دارای 4 متر دنده شانه ای
  • 24 ماهه سیماران
  • جک ریلی فراز 1500 کیلوگرم، به همراه 4 متر ریل فلزی
تماس بگیرید
تاریخ بروزرسانی : چهارشنبه, 05 اردیبهشت 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی Simaran Faraz 15P

جک کشویی درب پارکینگ فراز سیماران 15P

شرکت سیماران پس از موفقیت های بسیار در فروش جک های ریلی سری MOOVER ، که جک های وارداتی و متعلق به شرکت پروتکو ایتالیا می باشد اقدام به طراحی جکی ریلی 15P با موتور Proteco نمود که قدرتی معادل برند ایتالیایی داشته باشد و هم خریداران هزینه کمتری را پرداخت نمایند چراکه بقیه لوازم جانبی به دست توانمند متخصصین ایرانی تولید شده است که قیمت نهایی را به شدت کاهش می دهد. فراز 15P سیماران این توان را دارد تا درب هایی به عرض 6 متر و با وزن 1500 کیلو گرم را بدون کوچکترین صدایی باز و بسته نماید.

سیماران با تولید انواع جک های ریلی اتوماتیک در مدل های فراز500، فراز800، فراز1500 در بازار ایران شناخته شده است که تماما ساخت ایران بوده و از موتور تولید داخل در آن استفاده شده است. نام تجاری فراز برای انواع محصولات جک برقی تولید این برند ایرانی ثابت است و اعداد بعد از آن بیانگر قدرت موتور جک های ریلی میباشند.این جک ریلی درب اتوماتیک قدرتی معادل 1500 کیلوگرم مناسب برای درب های به طول 6 متر میباشد. جعبه و بدنه ی خارجی فراز 15P کاملا پوشیده بوده و آن را در برابر نفوذ آب و گرد و غبار به لطف داشتن استاندار حفاظتی IP44 محافظت می نماید.

جک ریلی سیماران فراز 1500P از مدارهای فرمان پروتکو برای جک های خود استفاده می کند. سری جک های فراز دو سرعته است و عملکرد کاملاً بی سر و صدا دارد. علاوه بر این مزایا این محصول  دارای چشم الکتریکی برای جلوگیری از اصابت درب با افراد و وسایل نقلیه می باشد و در ضمن این جک اتوماتیک کشویی سیماران دارای طراحی است که در تمامی شرایط جوی دارای عملکرد قابل قبولی باشد.

جک ریلی سیماران فراز 1500

لوازم موجود در پک جک ریلی فراز 1500P سیماران

 

درباره سیماران بیشتر بدانید

شركت صنايع الكترونيك سيماران در سال 1350 تاسيس گرديد . اين شركت پس از دريافت پروانه توليد از وزارت صنايع ، اخذ چندين نمايندگي انحصاري از كشورهاي اروپايي و سرمايه گذاري مشترك با آنان ، فعاليت خود را در جهت انتقال تكنولوژي و هر چه كامل تر شدن توليدات و خدمات پروژه هاي خود آغاز نمود . شركت صنايع الكترونيك سيماران اكنون به عنوان اولين توليد كننده لوازم آنتن مركزي ، دزدگير اماكن ، درب بازكن صوتي و تصويري ، يو پي اس ، در ب هاي اتوماتيك ، سيستم هاي اعلام حريق و دوربين هاي مدار بسته، مي باشد كه با در اختيار داشتن بيش از 20.000 متر سالن توليد ، مهندسين مجرب و ماشين آلات مدرن و تجهيزات پيشرفته تست و كنترل كيفيت همواره سعي در نوآوري و ارائه محصولات جديد و قابل رقابت با انواع مشابه خارجي داشته است.

 

توضیحات تکمیلی جک ریلی فراز پی 15 سیماران

جک درب کشویی سیمارن مدل فراز 1500P با قابلیت جابجایی درب هایی با عرض 6 متر و حداکثر توان جابجایی تا 1500 کیلو گرم مناسب یرای جابجایی درب های صنعتی و پارکینگی بزرگ میباشد. تکنولوژی استفاده شده در تولید این جک از برند ایتالیایی پروتکو گرفته شده است و در واقع این جک ریلی ایرانی تنها نمونه جک ایرانی ریلی با کیفیت بسیار بالا در بازار میباشد. از مزایای استفاده از درب ریلی سیماران مدل 15P داشتن خریدی موفق از برندی سرشناس و پکیجی کامل با ضمانت رسمی شرکت سیماران میباشد.

جک ریلی سیماران 15p

قابلیت باز بسته شدن بسیار نرم و بیصدا

از مزایای اصلی جک ریلی سیماران داشتن حرکتی نرم و بیصدا میباشد ، با توجه به این حجم موتور و عرض 6 متری برای درب ها داشتن حرکتی بیصدا و نرم یک امتیاز ویژه محسوب میشود. نداشتن صدا در زمان باز بسته شدن نشانگر قدرت مناسب موتور میباشد که با توجه به نصب اصولی بر طول عمر مفید آن می افزاید.

 

مدار فرمان

مدار کنترل جک پارکینگ ۲۲۰ ولت مشابه با مدار کنترل درب های ریلی شرکت پروتکو  می باشد که هم در مقابل نوسانات برق بسیار قوی بوده و هم قابلیت تنظیم سرعت ، شتاب وترمز در انتهای مسیر را دارا می باشد. این تابلو به صورت دیجیتال می باشد و برنامه ریزی آن بایستی توسط تکنیسن مجرب انجام پذیرد. این تابلوفرمان حرکت کاملاً هوشمند با تغییر سرعت و قدرت را می تواند به موتور صادر نمایید.

 

سیستم دو سرعته

از قابلیت‌های این دستگاه ، تنظیم سرعت دو زمانه به هنگام باز و بسته شدن درب می‌باشد. این قابلیت مانع از ایجاد برخورد درب با چهار چوب شده و از صداهای آزار دهنده بواسطه برخورد درب جلوگیری می نماید.

 

عدم نیاز به قفل برقی

این جک برقی ریلی نیازی به قفل برقی ندارد چرا که از موتور بسیار قوی در آن استفاده شده است و فشار زیاد نمیتواند باعث بازشدن درب پارکینگ شود.

 

عملکرد دمایی

عملکرد دستگاه در بازه دمایی منفی 10 درجه سانتی گراد تا مثبت 50 درجه سانتی گراد می‌باشد بنابراین می توان در هر کجای ایران که باشید با خیال راحت از این محصول استفاده نمایید.

 

مشخصات فنی جک ریلی 15P سیماران

  • با قابلیت به حرکت در آوردن درب هایی تا وزن ۱۵۰۰ کیلوگرم
  • قابل استفاده برای اماکن مسکونی و تجاری
  • بدون نیاز به قفل برقی درب پارکینگ
  • ضد آب و گرد و غبار
  • مجهز به ریموت ، فلاشر و فتوسل
  • حرکات درب آرام، نرم و بی صدا
  • قابل اتصال به گیت کنترل تردد
  • قابل استفاده در شرایط آب و هوایی
  • دارای سیستم قطع کن اتوماتیک برای جلو گیری از داغ شدن موتور
  • تنظیم برگشت اتوماتیک در برخورد با موانع

 

گارانتی بلند مدت شرکتی

Simaran با داشتن باشگاه نصابان و همچنین ارائه خدمات پس از فروش در سراسر ایران یه یکی از بهترین کارخانه ها از این نظر تبدیل شده است. از این رو ضمانت نامه 24 ماهه و خدمات پس از فروش 10 ساله را برای همه محصولات خود انتخاب نموده که مدت زمان مناسبی به شمار می رود.

 

مزایا و معایب جک درب ریلی سیماران 1500

این دستگاه بمانند همه ی کالاها دارای مزایا و معایبی است که در ادامه به آن خواهیم پرداخت تا شما بیشتر با آن آشنا شوید.

 

نقاط قوت جک برقی فراز 15P

  • قابلیت اتصال به گیت تردد 
  • حرکتی نرم و بی صدا 
  • دون نیاز به قفل برقی 
  • قابلیت استفاده برای اماکن مسکونی و تجاری

 

نقاط ضعف جک ریلی Faraz 15P

  • عدم پشتیبانی برق اضطراری

 

جمع بندی

این درب اتوماتیک ریلی  دارای موتور ایتالیایی است و برای درب هایی تا ۱۵۰۰ کیلوگرم قابلیت کارکرد دارد و از برق ۲۲۰ ولت تغذیه می شود. این جک پارکینگی، با ویژگی هایی مانند: درب اتوماتیک ریلی الکترومکانیک، با قابلیت به حرکت در آوردن درب هایی تا وزن ۱۵۰۰ کیلوگرم، قابل استفاده برای اماکن مسکونی و تجاری، بدون نیاز به قفل برقی، حرکات درب آرام، نرم و بی صدا، قابل اتصال به گیت کنترل تردد و قابل استفاده در شرایط آب و هوایی گوناگون ۲۰- تا ۵۰+ درجه سانتی گراد، تولید و به بازار مصرف عرضه می شود.

 

خرید جک ریلی درب پارکینگ سیماران 1500

چنانچه برای خانه و یا محل کار خود به دنبال یک درب ریموتی ریلی میگردید که از کیفیت بالا و همچنین قیمت مناسبی برخوردار باشد و بتواند درب های سنگین تا 1500 کیلو را به راحتی جابجا نماید ما همین دستگاه را به شما پیشنهاد می دهیم تا درصورت خرابی به مشکل تامین قطعه و خدمات پس از فروش مواجه نشوید.



پرسش و پاسخ Simaran Faraz 15P
ارسال پرسش