جک BFT LUX L
جک BFT LUX L

جک هیدرولیکی BFT مدل Lux L

  • قدرت هرلنگه 500 کیلوگرم و 4 متر
  • جک هیدرولیک
  • 5 ساله
  • توان جابجایی هر لنگه 500 کیلوگرم و عرض هر لنگه درب 4 متر با ولتاژ 220 ولت و سیستم عملکرد هیدرولیک (تردد نامحدود) ، تک سرعته
تماس بگیرید
تاریخ بروزرسانی : پنجشنبه, 09 فروردین 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی

جک هیدرولیک چیست؟

جک پارکینگی هیدرولیکBFT LUX L  از سری جک های هیدرولیک برند بی اف تی ایتالیاست. جک های هیدرولیک پیشرفته ترین تکنولوژی حرکتی را در بین سیستم های کنترل تردد دارا میباشند. سیستم حرکتی آن ها براساس فشار روغن مخصوص هیدرولیک میباشد که با فشار پمپ روغن وارد پیستون شده و بازو را به حرکت در میاورد ، این مکانیزم باعث ایجاد کمترین اصطحلاک بین قطعات جک شده و انتخابی ایده آل برای محیط های پرتردد است. سیستم های هیدرولیک همچنین باعث میشوند دست سازنده ها برای تولید محصولات قدت مند تر باز باشد و تنها با تغییر میزان فشار روغن و مخزن آن میتواند محصولات مختلفی را برای کاربری های مختلف تولید نمایند.

عماکرد سیستم هیدرولیک

نقد و بررسی تخصصی کالا

درب اتوماتیک پارکینگ امروزه تنوعی از محصولات مختلفی را شامل میشود که مشتری میتواند باتوجه به نیاز و کاربری خود آن ها را انتخاب کند. دراین میان سری لوکس از جک های پارکینگی هیدرولیک BFT جزو باکیفیت ترین محصولات بازار میباشد که در ادامه به بررسی مدلBFT LUX L  از این سری میپردازیم.

 

طراحی و ساخت

جک هیدرولیک BFT LUX L از خوش ساخت ترین جک های بازار است. بدنه تمام آلومینیومی جک بی اف تی لوکس ال که تمام سطح بازو را پوشش داده علاوه بر جلوه و زیبایی مثال زدنی که ایجاد کرده حس و حال یک کالای لوکس را به مصرف کننده القا میکند. استاندارد حفاظت این جکIP57  بوده و نشان از آن دارد که جک پیش رو به صورت کامل در برابر  نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم است. اتصالات جک BFT LUX L و قطعات داخلی و خارجی آن بسیار مقاوم و دقیق کار شده و جای هیچ گونه ایرادی را باقی نمیگذارد.

جک بی اف تی لوکس ال

توضیحات تخصصی بازو ها

بازوهای درب اتوماتیک بی اف تیLUX L  دارای سیستم یکپارچه ی الکتروهیدرولیک میباشد که همین تکنولوژِی پیشرفته باعث میشود تردد روزانه این درب اتوماتیک هیدرولیک محدودیت نداشته و اصطلاحا تردد نامحدود باشد. نکته ی بسیار مهمی که در بررسی تخصصی ما مشهود بود نرمی و کم صدا بودن کارکرد بازوها بود که در کمتر جکی شاهدش بودیم.

 

هر بازوی این جک توانایی جابه جایی درب های تا عرض 4 متر و 500 کیلوگرم برای هرلنگه رادارد که برای این مدل کاملا قابل قبول است. این قدرت و توانایی جا به جایی باعث میشود بتوان لوکس ال را روی درب های کارخانه ها و کارگاه ها و درب های بزرگ به راحتی نصب کرد ولتاژ این جک 24 ولت میباشد. از نکات منفی بازوها هم میتوان به تک سرعته بودن آن ها اشاه کرد که البته در مدل های بالاتر این مشکل رفع شده است.

 

سیستم هوشمند برخورد با مانع

ویژگی هیجان انگیزی که جک های بی اف تی ایتالیا را از سایر جک ها متمایز میکند سیستم هوشمند برخورد با مانع است. این سیستم به گونه ای عمل میکند که هنگامی که مانعی اعم از نفر یا خودرو در مسیر باز و بسته شدن درب قراربگیرد بازوهای جک هیدرولیک BFT LUX L به صورت هوشمند و خودکار مانع را تشخیص داده ، توقف میکند و به مسیر اولیه خود برمیگردد. سیستم هوشمند اینکودر بی اف تی به همراه چشمی فتوسل پکیج کاملی ارایه میدهد که باعث میشود خیالتان کاملا از بابت امنیت و مکانیزم برخورد مانع جک راحت باشد.

 

بررسی برد و مدار فرمان

مدارفرمان جک هیدرولیک بی اف تی LUX L یک مدارفرمان دیجیتال پیشرفته را شامل میشود که کمتر از این هم از برند بی اف تی انتظار نمیرود. همچنین این مدارفرمان از حالت تک لنگه و تک لنگه نفررو پشتیبانی میکند.

 

مقایسه با محصولات مشابه

جک پارکینگی BFT LUX L از نظر کیفیت کارو عملکرد جزو جک های درجه یک بازار محسوب میشود و با محصولات شرکت فک و فادینی قابل مقایسه است با این تفاوت که شرکت بی اف تی همان کیفیت درجه یک را با قیمتی مناسب تر برای مصرف کننده ارایه میدهد.

مقایسه با برندهای ایرانی

از آنجا که در بین جک های ساخت داخل کشور جک هیدرولیک وجود ندارد با هیچ یک از محصولات ایانی قابل مقایسه نیست.

 

خلاص کن جک BFT LUX L

 

 

لوازم و متعلقات

پکیج کامل دو لنگه جک پارکینگی بی اف تی لوکس شامل : یک جفت بازو ، یک جفت چشم الکترونیک ، مرکز کنترل و باکس ، فلاشر ،2 عدد ریموت و اتصالات نصب

 

گارانتی و خدمات

شرکت بی اف تی در بین محصولات درب اتوماتیک و جک پارکینگی دارای بلند مدت ترین گارانتی و خدمات محصول میباشد که ازین حیث بی رقیب میباشد. تمامی محصولات درب اتوماتیک BFT ایتالیا دارای گارانتی 5 ساله و خدمات پس از فروش 10 ساله میباشند.

 

جمع بندی نهایی محصول

جک برقی  BFT LUX Lجکی ست پر قدرت و با کیفیت که اصالت ایتالیایی و امکانات کامل آن این جک را در جمع بهترین جک های بازار قرار میدهد. اگر به دنبال یک محصول با کیفیت جهت نصب روی درب پارکینگ خود هستید درب اتومایتک بی اف تی لوکس ال یکی از گزینه های شما خواهد بود.

 

 

مزایا و معایب

مزایا

  • ظاهر زیبا و لوکس
  • کیفیت بالای جنس بدنه
  • سیستم الکتروهیدرولیک پیشرفته
  • بهره گیری از سیستم تشخیص مانع دقیق
  • گارانتی بلند مدت

 

معایب

  • تک سرعته بودن تایمینگ بازوها 

 

مشخصات فنی و مقایسه سری لوکس بی اف تی

ویژگی

LUX

LUX-B

LUX-2B

LUX-R2B

LUX-L

LUX-G

LUX-MB

LUX-BT

LUX-BT2B

وضعیت شفت هیدرولیک

خلاص

دائماً قفل

دائماً قفل

دائماً قفل

خلاص

خلاص

دائماً قفل

خلاص

دائماً قفل

نوع حرکت

سرعت ثابت در کل حرکت

کند شونده

سرعت ثابت در کل حرکت

سرعت ثابت در کل حرکت

توان مصرفی

250 وات

250 وات

250 وات

250 وات

250 وات

250 وات

250 وات

300 وات

300 وات

ضریب نفوذ پذیری

IP 57

IP 57

IP 57

IP 57

IP 57

IP 57

IP 57

IP 55

IP 55

زمان باز شدن برای90درجه

17 ثانیه

17 ثانیه

17 ثانیه

16 ثانیه

34 ثانیه

50 ثانیه

23 ثانیه

17 ثانیه

17 ثانیه

سیکل کاری سیستم

نا محدود

نا محدود

نا محدود

نا محدود

نا محدود

نا محدود

نا محدود

نا محدود

نا محدود

دمای محیطی عملکرد

60+ الی 20- درجه سانتیگراد

60+ الی 20- درجه سانتیگراد

تعداد تردد در روز

500

500

500

500

350

250

500

نامحدود

نا محدود

فشار کمپرسور

4/1 آمپر

4/1 آمپر

4/1 آمپر

4/1 آمپر

4/1 آمپر

4/1 آمپر

4/1 آمپر

-

-

 



پرسش و پاسخ
ارسال پرسش