جک فک 884
جک فک 884

جک برقی کشویی Faac 884 MC 3PH

  • برای دربهای تا وزن 3500kg
  • تردد نامحدود، سیستم هیدرولیک
  • 4 ساله
  • جک اتوماتیک ریلی فک با توان جابجایی حدکثر درب 3500 کیلوگرم، تعداد تردد در ساعت 70 مرتبه
تماس بگیرید
تاریخ بروزرسانی : پنجشنبه, 09 فروردین 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی

جک پارکینگی ریلی فک مدل Faac 884MC

جک ریلی فک مدل 884 محصولی دیگر از خانواده جک های ریلی یا کشویی فک است این نوع جک های ریلی اغلب در کارخانجات و محیط های صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند .با استفاده از درب بازکن های اتوماتیک دیگر نیاز نیست درب های بزرگ انبار و ورودی سوله ها توسط  کارگران بازو بسته شود.با استفاده از یک ریموت کنترل درب ها تحت کنترل حراست بوده و امنیت مجموعه را افزایش می دهد. این جک ریلی فک Faac به وسیله ریل های نصب شده بر روی درب جابه جا میشوند و مناسب برای درب های صنعتی میباشد ، چرا که قدرت موتور این جک ایتالیایی قابلیت جابجایی تا 3500 کیلوگرم را دارد.

 

جک ریلی فک 844

 

شکل و نحوه کار جک فک مدل 884 FACC

برای بررسی بیشتر جک کشویی فک مدل 884 باید مشخصات و قابلیت های فنی این جک را بیشت بشناسیم. این جک الکتروهیدرولیک کشویی مناسب درب به وزن تا 3500 کیلو گرم میباشد و با استفاده از قابلیت تردد نامحدود ، مناسب برای مراکز پر تردد صنعتی ،اداری ،مسکونی میباشد . جک فک مدل 884 دارای گیربکس هیدرولیک با طول عمر بسیار بالا است و در زمان کار کردن کاملا بی صدا میباشد . اما از قابلت منحصر به فرد این جک باید به این نکته اشاره کرد که این جک کشویی دارای خلاص کن با کلید مخصوص جهت موارد اضطراری میباشد. جک 884 فک دارای کلاچ و صفحه دیسک دوبل قوطه ور در روغن است و دارای سیستم ضد برخورد با مانع میباشد.

 

 

متعلقات همراه جک پارکینگی ریلی فک مدل 884  FAAC

  • 1عدد موتور گيربكس
  • 1 عدد مرکز کنترل
  • چراغ هشدار دهنده
  • 1 جفت چشم الکتریکی
  • 4 متر دنده شانه فولادي
  • 2عدد ریموت فابریک می باشد

 

گارانتی و خدمات پس از فروش جک های فک چگونه است ؟

تمامی محصولات تولید شده توسط کمپانی جک اععم از جک های برقی و هیدرولیکی و همچنیین جک ریلی فک مدل 884 نیز از توسط شرکت ایمن فک، که نماینده محصولات فک در ایران به مدت 4 سال گارانتی شده و از خدمات پس از فروش این شرکت استفاده می نماید. شما در زمان بروز هرگونه مشکل در حرکت یا قطعات این جک میتوانید با این شرکت تماس حاصل نمایید و از خدمات در محل این برند برتر جهانی استفاده نمایید.

 

جک ریلی فک 844

 

نتیجه گیری کلی

با توجه به توضیحات بالا باید گفت خرید جک فک ریلی مدل 884 مناسب برای دربهای سنگین و محیط های پر تردد میباشد . کیفیت این جک ایتالیایی به مانند سایر تولیدات خود در بالاترین رده کیفیت قرار دارد و در زمان کار کردن کاملا بیصدا و دقیق است . همین مزیت های ویژه این جک باعث شده است تا در بازار ایران به پر فروش ترین جک درب ریلی تبدیل شود .

 



پرسش و پاسخ
ارسال پرسش